Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rovеr Discovery1 200Tdi прегрява.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    само да отбележа /от книжката на колата/ "допустимия" разход на масло за старото Фиат Пунто ГТ /турбо 1.4л 136кс/ е до 1л/1000км, ако е по-висок се нуждае от ремонт

    а ти за 1л на 5000км се оплакваш
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #32
      Тедо, аз се оплаквам че прегрява, разода на масло слабо ме безпокои да му мислиат тези зад мен когато тръгвам на кръстовише и бързам, те следват орентиране през буреносен облък...но виж греенето това е проблем

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от moiseev
        да му мислиат тези зад мен когато тръгвам на кръстовише и бързам, те следват орентиране през буреносен облък...
        облакът черен ли е или синкав?

        има един чалъм за намаляване на челния при старт - даваш газ, връщаш малко педала и пак даваш газ /така даваш малко време на турбото да нагнети иначе ако настъпиш до долу и задържиш, сместа се преобогатява и пушекът е наистина черен/
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          Помогнете ако можете на момчето, каде да му обезглавят диското?
          Аз го разочаровах, в охладителната система има голямо количество СО2
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #35
            4-500 лв май излизаше ремонта
            утре ще проверя ама най добре е да си купи оригинална гарнитура
            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

            Коментар


            • #36
              А някой може ли да ме орентира колко време е нормално да протече теакъв ремонт и колко горе-долу ще струва, защото аз я оставих преди седмица в ДаруКар казаха ми че главата е крива, ремонтираха я и сега ми предстои плащане , та искам да се орентирам за порядъка

              Коментар


              • #37
                от ЛендРовър Англия дават от 5.5 до 6 часа за процедурата демонтаж-монтаж на цилиндрова глава на този двигател.Горе-долу и това време се таксува в сервиза. При извънредни случаи може да се дописва допълнително време, в случаите когато възникне някакъв проблем- скъса се някой болт, нещо се закучи и така на татък.
                Времето необходимо на монтьора за тази процедура е близко до това което се дава по норматив, но ако се вложи повече старание, то се увеличава (това не значи че ще ти го таксуват).
                Необходимо е и време за което главата се подготвя за шлайфане, транспортирането и до шлайфбазата и връщането и, както и времето за подготовка за монтаж. (тези времена също не се таксуват), заплаща се само шлайфането, което е според ценоразписа на шлайфбазата (20-50лв)
                При добра организация на труда, автомобилът може да стане за 1 работен ден, като монтьора няма да работи само по него , а и по други автомобили.
                Но горното е според организацията на монтьора, съвсем друго е организацията на приемчика. Така че колата може да стане и за 2 дена, може и за 4, може и за 1 седмица- зависи от графика на приемчика и това колко коли има записани преди теб. (и кой колко бърза)
                Да се върнем на поставения въпрос-колко може да струва ремонта?
                6ч х 50лв/ч = 300лв
                гарнитура на главата + други уплътнители = 200лв
                шлайфане = 50лв
                антифриз = 5 х 6лв =30лв (може и повече, зависи какъв е антифриза)
                масло 7л х 12лв = 84лв
                филтър маслен =15лв
                *дифтунга за пробката на картера = 2лв (*аз ги сменям, но други по рядко)
                Общо: = 681лв с вкл. ДДС
                За да си подготвен отиди със 700-800лв, а за по сигурно им се обади освен ако нямаш уговорка с Тони или Росен да ти звъннат и да ти кажат колко струва ремонта и в колко часа да отидеш да си вземеш колата.
                http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                Коментар


                • #38
                  оп, мен същото ми излезе 300 лв, но разбира се не и в Дару

                  Коментар


                  • #39
                    ама утре пиши колко ти е излязло, защото мойте сени са едно към гьотора-не знам колко е час труд в дару, а и надувам цифрите за да те подготвя "психически"
                    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                    Коментар


                    • #40
                      1047 лв. Толкова ми каза Росен от Дару, но ми каза да изчакам малко с плащането защото след цялата процедура (една седмица...да им имам организацията) ефекта върху загряването на двигателя е нулев, Джипката все още грее като пренишка печка, че и повече. На границата на нервите си съм вече, а ловния сезон наближава. След като видя подробно фактурата, ще ти осъвременя тарифите, Асене, иначе ти благодаря за разясненията много ми бяха полезни

                      Коментар


                      • #41
                        Уфф... Като ги чета тези цени и ми тръгват киселини. А пък ако се окаже и че е трябвало просто да се настрои момента на впръскване и да се проверят дюзите става весело. Естествено не ми се вярва да е толкова лесно, онези хора там не са хванати от гората, ма знае ли човек?!...

                        Коментар


                        • #42
                          Много моля някой да ми каже какво поведение да следвам в тази ситуация. Та значи ние ти сменихме гарнитурата, изшлайфахме ти главата, сменихме водната помпа и термостатите, нищо не стана ефект върху проблема никакъв ама дай сега едни хиляда лева....туй нормално ли е?

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от moiseev
                            Много моля някой да ми каже какво поведение да следвам в тази ситуация. Та значи ние ти сменихме гарнитурата, изшлайфахме ти главата, сменихме водната помпа и термостатите, нищо не стана ефект върху проблема никакъв ама дай сега едни хиляда лева....туй нормално ли е?

                            Моето скромно мнение: Ти си отишъл там за оправяне на конкретен проблем, а не за да ти шлайфат главата. Те могат да искат да ти сменят и гумите и да ти пребоядисат купето.... По принцип затова на запад има организации за защита на потребителите. Тук също ги има, не знам доколко работят, но може би не е зле да отидеш при шефа н въпросния сервиз и учтиво да му обясниш, че така няма да се разберете.

                            Коментар


                            • #44
                              И аз имах подобен проблем, но с Тракер. Около година се опитвах да разбера откъде прегрявя. На мен ми прегряваше на магистрала над 70-75, но и в трафик. Смених му виското, термостата, антифриза и каквото ми дойде на акъла. Като не помогна, почнах да ходя по майстори. Те пък нищо не помогнаха (само дето ми изпосмениха ненужно сума ти неща, пък и основен ремонт на двиг искаха да правят ).
                              Проблема се оказа в радиатора. Понеже му сменях антифриза на 6-8 месеца и доливах вода - от чешмата. А там, дето живеех , беше доста варовита. И въпреки, че на 3 пъти му слагах разни прахчета в антифриза нищо не помогна.
                              Та пробвай радиатора преди да се впускаш в по-сериозни ремонти
                              Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от Ato
                                И аз имах подобен проблем, но с Тракер. Около година се опитвах да разбера откъде прегрявя. На мен ми прегряваше на магистрала над 70-75, но и в трафик. Смених му виското, термостата, антифриза и каквото ми дойде на акъла. Като не помогна, почнах да ходя по майстори. Те пък нищо не помогнаха (само дето ми изпосмениха ненужно сума ти неща, пък и основен ремонт на двиг искаха да правят ).
                                Проблема се оказа в радиатора. Понеже му сменях антифриза на 6-8 месеца и доливах вода - от чешмата. А там, дето живеех , беше доста варовита. И въпреки, че на 3 пъти му слагах разни прахчета в антифриза нищо не помогна.
                                Та пробвай радиатора преди да се впускаш в по-сериозни ремонти
                                Ами едно от нещата които твърдят че са направили Дару Кар е промивка на радиатора. С пароструйка отвън и отвътре с някакви химикали. Нека да систематизирам
                                1. Пароструйка отвън и проверка на виското (то е на една година)
                                2. Шлайф на главата и смяна на гарнитура
                                3. Смяна на водна помпа, и заваряне на някаква ос там за да не преплъзва.
                                4. Промивка на радиатора отвътре и смяна на термостатите

                                Те туй знам че са му правили. И хал хабер си нямам какво да му правя още. Разказват ми приказка за някаква пукнатина дето се отваряла при високо налягане и температура

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X