Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

    Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
    Споко, бирата можем да я изпием за благото на клубата ако държиш
    Греста наистина е по-добър вариант ако не ти се занимава с проверки на ниво и прочие, но докато не решиш да я източваш, тогава ще ти се иска да е било масло. Аз тази година като си проверих сферите, намерих вътре нещо, дето явно е грес. Ама кога е слагана, каква е, ходи се чуди...
    Абе аз мога да ти кажа кога е слагана и от кого. 3 месеца преди да го купиш е слагана от Дару кар.
    Иначе когато имаш такава грес се процедира по следния начин: една седмица преди да я източваш отваряш пробката и пълниш с някакво масло колкото влезе. Караш една седмица и след това източваш вече разтворената грес. Ако не ти харесва гъстотата, след като я източиш пак пълниш с масло и пак караш и пак източваш докато ти хареса промивката ...
    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

    Коментар


    • #47
      До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

      Аз май увиснах откъм касата с бира, въпреки че съм казал откъде ми е информацията (сайта на Castrol).
      А за греста - и в мойте сфери е имало и майстора е видял доста зор докато я изчисти.
      Не бързай ако искаш да стигнеш
      __________________________________
      Discovery II TD5 10P

      Коментар


      • #48
        До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

        Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
        Абе аз мога да ти кажа кога е слагана и от кого. 3 месеца преди да го купиш е слагана от Дару кар.
        Иначе когато имаш такава грес се процедира по следния начин: една седмица преди да я източваш отваряш пробката и пълниш с някакво масло колкото влезе. Караш една седмица и след това източваш вече разтворената грес. Ако не ти харесва гъстотата, след като я източиш пак пълниш с масло и пак караш и пак източваш докато ти хареса промивката ...
        Добре, поне за това се успокоих. Ти ми даде тогава фактури, ама кой да ги погледне
        Иначе планирам скоро ревизия на целия преден мост, тогава може да се възползвам от метода за махане на греста. Мисля после пак да си ползвам грес, от Падок.
        Първоначално публикуван от начинаещ Преглед на мнение
        Аз май увиснах откъм касата с бира, въпреки че съм казал откъде ми е информацията (сайта на Castrol).
        А за греста - и в мойте сфери е имало и майстора е видял доста зор докато я изчисти.
        Тя касата бира ще бъде раздадена за благотворителни цели, т.е. за общо ползване от клуба (Радо, сега е момента да кажеш на Злати да купи с клубните пари една каса бира и да я нарече от теб)
        A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

        Коментар


        • #49
          До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

          Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
          Тя касата бира ще бъде раздадена за благотворителни цели, т.е. за общо ползване от клуба (Радо, сега е момента да кажеш на Злати да купи с клубните пари една каса бира и да я нарече от теб)

          А-а-а не, не с клубните пари и не Злати, той си има достатъчно работа за организиране. Аз ще я купя и аз ще я донеса - да се знае кой какъв облог е изгубил, иначе се размива отговорността ...

          ПП. Спираме да пишем за касата бира, че оспамихме темата на човека.
          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

          Коментар


          • #50
            До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

            последен спам: къде ще я носите тази каса бира, че да дойда и аз
            Discovery I, 300 TDI

            Коментар


            • #51
              До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

              Не искам да ви развалям заигравката с бирата, но...това в ръководството на Хайнес е малко стара информация. В началото нещата тръгват така, както е писано там, но към средата на 90-те години на миналия век Ленд Ровър сменя тактиката и започва да пълни сферите с онази полутечна черна грес. И препоръчва да се използва именно тя. Има и друга далавера в тая работа - маслото се сменя след определено време, греста само при необходимост. Иначе казано ако няма течове и всичко си е наред си караш без да сменяш.
              ...Обаче не мога да се сетя къде точно го четох това.
              Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

              Коментар


              • #52
                До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                Е то си пише и не само в Хейнс - греста започват да я слагат от 1998 година т.е. преди 10 години.
                А освен че съм го чел, съм и видял за какво става въпрос. Греста си седи и заедно с нея водата, която обаче не може да се смеси напълно с греста, а седи на капки. Съответно предизвиква корозия.
                Другото предимство на маслото е, че като вдигне налягане маже и подложките с които се регулира натягането на шенкелните лагери, както и самите лагери. А когато тия подложки започнат да корозират си изменят дебелината, от там и натягането на лагерите и т.н.

                Греста се маха/чисти най-бързо и лесно с помоща на компресор.

                Коментар


                • #53
                  До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                  Моето мнение е, че ако всичко е наред е по-добре с масло, въпреки нуждата от по-честата проверка и смяна, ако има леки течове маслото доста бързо ще изтече.
                  Ако е с грес наистина при леки луфтове няма да се губи толкова бързо, но и през леките луфтове навлиза вода и кал, така че образувалата се емулсия в сферата не е ясно дали не е по-добре да я няма отколкото да я има.
                  Въпроса е дискусионен ... ама май клоня и аз към маслото.

                  Абе тия подложки дори и да ръждасват и да се опитват да си изменят дебелината според мене няма да успеят, нали са хванати с болтове.

                  Лазаре, кога ще сложиме в мойте сфери масло? А?
                  Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                  LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                  Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                  Коментар


                  • #54
                    До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                    От както видях реалността, грес бих сложил само и единствено да закрепя положението за няколко дни. При първа възможност - ремонт.
                    А, и още нещо. Когато температурите паднат под минус 10-ина градуса, греста се сгъстява и не маже добре докато не се затопли. При съшите температури маслото започва да прилича на специалната грес при нормалното й състояние/вискозитет над 0 градуса.


                    Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
                    ..
                    Лазаре, кога ще сложиме в мойте сфери масло? А?
                    След като ти разглобиме целия мост за проверка на състоянието.

                    Коментар


                    • #55
                      До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                      ............................

                      След като ти разглобиме целия мост за проверка на състоянието.
                      Екстремист!!!
                      Като си помисля какво предложение може да дадеш, никога няма да ти задам въпроса "кога ще долеем малко моторно масло в двигателя?"
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #56
                        До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                        Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                        Не искам да ви развалям заигравката с бирата, но...това в ръководството на Хайнес е малко стара информация. В началото нещата тръгват така, както е писано там, но към средата на 90-те години на миналия век Ленд Ровър сменя тактиката и започва да пълни сферите с онази полутечна черна грес. И препоръчва да се използва именно тя. Има и друга далавера в тая работа - маслото се сменя след определено време, греста само при необходимост. Иначе казано ако няма течове и всичко си е наред си караш без да сменяш.
                        ...Обаче не мога да се сетя къде точно го четох това.
                        Точно в снимката, която съм пуснал, го пише това. И греста и маслото си имат плюсове и минуси, обсъдени тук, всеки си решава какво да слага.
                        A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                        Коментар


                        • #57
                          До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                          Въпрос: тъй като вчера разбрах че и двете сфери са наранени (тече малко масло само от едната) има ли смисъл да сменям семерингите, тъй като не ми се дават сега пари за сфери? и проблем ли е да карам така и веднъж на седмица - две, да доливам масло?
                          Discovery I, 300 TDI

                          Коментар


                          • #58
                            До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                            Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                            Въпрос: тъй като вчера разбрах че и двете сфери са наранени (тече малко масло само от едната) има ли смисъл да сменям семерингите, тъй като не ми се дават сега пари за сфери? и проблем ли е да карам така и веднъж на седмица - две, да доливам масло?
                            Ако са наранени сферите, няма никакъв смисъл от смяната на семерингите - пак ще тече от наранените места. Отгоре на това ако смениш семеринга тъй като сферата е наранена - тя ще протрива семеринга на това място и ще го отваря по малко - така че нама ефект.
                            По добре наливай смазка в сферите, докато събереш пари за нови, или може да се провери за компромисен вариант ако нараняването е малко и позволява шлайфане.
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #59
                              До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                              Па ако знаеш и колко е тежък труда, съвсем ще се откажеш. Сега е момента да допълваш с грес!

                              Коментар


                              • #60
                                До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ

                                Не е толкова тежко, но си има подводни камъни - болтове, които не са развивани от както е станала кола, инструменти и скоби, без които е голямо приключение, и голяма вероятност/както при мен/ да се стигне и до повторение, за да се затвърдят уменията в дискоремонта
                                А, и помощник е хубаво да има, че сам човек трудно ще се справи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X