Здравейте,
вече съм собственик на Дискавъри 1 с първа регистрация 10.1994 г. по талон и година на производство по рама - 1995. Двигателя е 21L. Колата е на 111 000 км. по километраж и сервизна книжка. Докараха ми я на собствен ход от Германия, където е минала преглед миналата година. С пет врати е и си има всички глезотийки вкл. климатик и АБС. Досега съм навъртял някъде около 200 км. и първите ми впечатлания са че едоста тромав и нестабилен. Все пак досега джип не бях карал и веднага отидох да ми проверят амортисьорите - окозо се че са наред и не са за смяна, т.е. причината е в мен. Двегателя работи доста тихо, имам чувството че оборотите на празен ход са доста ниски, подгрява и при топъл двигател, но ускорението си е направо ужасно. Преди да му сменя филтрите и маслото беше още по - зле, трудно достигаше 2000 об/мин, сега има разлика но все пак скорост от порядъка на 90-100 км/ч е съпроводена с доста мъка под капака и отчайващ рев. Това нормално ли е? Ходих в дизел сервиз на Бош, там го гледаха като изкопаемо и не можаха да ми дадат конкретен отговор искат да им го оставя за няколко дена за да го тестват евентуално да свалят и ГНП. Искат да проверяват всичко поотделно, което ме наважда на мисълта че не са имали подобен случай и ме хваща шубето. Не ми трябват високи скорости и резки ускорения, но така трудно изпреварвам и при скорост над 80 се губи комфорта, а и имам чувството че мотора ще се покаже отпред да види кой го юрка :-). Иначе по окачването не намирам проблеми, няма тропане и вибрации, скоростите се включват меко и безпроблемно, смятам да сменя маслата на дифовете и раздатката, а също и да проверя маслото на дирекцията, тя е омаслена. Трябва ли да сменя и маслото на СК? Не съм видял какво е състояниета на дисковете и накладките, спира с едвам доловими тласъци, което ме навежда на мисълта за криви дискове. На какви км е нормално да се сменят? АБС не ми се е включвал, не съм имал такава ситуация. Ангренажния ремък е сменен на 72 000 км според серв. книжка, трябва ли до сменя и него?
Като цяло колата ще се ползва като голямо семейно комби, като товарен бус и автомобил за разходки из любимите ми Родопи. Не смятам да го търкалям на дълги разстояния. Не смятам и да правя доработки по него на този етап, може би само ще си направя още един комплект гуми с джанти за черни и горски пътища.
Предварително благодаря за отговорите и съветите които ще ми дадат знаещите. Доста четох из форума, прегледах и приложената документация. Смятам, че направих правилния избор.
Ето и малко снимки
вече съм собственик на Дискавъри 1 с първа регистрация 10.1994 г. по талон и година на производство по рама - 1995. Двигателя е 21L. Колата е на 111 000 км. по километраж и сервизна книжка. Докараха ми я на собствен ход от Германия, където е минала преглед миналата година. С пет врати е и си има всички глезотийки вкл. климатик и АБС. Досега съм навъртял някъде около 200 км. и първите ми впечатлания са че едоста тромав и нестабилен. Все пак досега джип не бях карал и веднага отидох да ми проверят амортисьорите - окозо се че са наред и не са за смяна, т.е. причината е в мен. Двегателя работи доста тихо, имам чувството че оборотите на празен ход са доста ниски, подгрява и при топъл двигател, но ускорението си е направо ужасно. Преди да му сменя филтрите и маслото беше още по - зле, трудно достигаше 2000 об/мин, сега има разлика но все пак скорост от порядъка на 90-100 км/ч е съпроводена с доста мъка под капака и отчайващ рев. Това нормално ли е? Ходих в дизел сервиз на Бош, там го гледаха като изкопаемо и не можаха да ми дадат конкретен отговор искат да им го оставя за няколко дена за да го тестват евентуално да свалят и ГНП. Искат да проверяват всичко поотделно, което ме наважда на мисълта че не са имали подобен случай и ме хваща шубето. Не ми трябват високи скорости и резки ускорения, но така трудно изпреварвам и при скорост над 80 се губи комфорта, а и имам чувството че мотора ще се покаже отпред да види кой го юрка :-). Иначе по окачването не намирам проблеми, няма тропане и вибрации, скоростите се включват меко и безпроблемно, смятам да сменя маслата на дифовете и раздатката, а също и да проверя маслото на дирекцията, тя е омаслена. Трябва ли да сменя и маслото на СК? Не съм видял какво е състояниета на дисковете и накладките, спира с едвам доловими тласъци, което ме навежда на мисълта за криви дискове. На какви км е нормално да се сменят? АБС не ми се е включвал, не съм имал такава ситуация. Ангренажния ремък е сменен на 72 000 км според серв. книжка, трябва ли до сменя и него?
Като цяло колата ще се ползва като голямо семейно комби, като товарен бус и автомобил за разходки из любимите ми Родопи. Не смятам да го търкалям на дълги разстояния. Не смятам и да правя доработки по него на този етап, може би само ще си направя още един комплект гуми с джанти за черни и горски пътища.
Предварително благодаря за отговорите и съветите които ще ми дадат знаещите. Доста четох из форума, прегледах и приложената документация. Смятам, че направих правилния избор.
Ето и малко снимки
Коментар