До: И аз с Диско 1 като първи джип- въпроси и чуденки от начинаещ
Вече му смених маслата по трансмисията, напълниха ми и сферите отпред. Към 11 литра масло отиде, ама като съм се качил на такова животно така ще е.
Седиментния филтър не ми е обслужен, може би ще послушам колегата който го е отвъртял отгоре, или ще се прави нова пробка, ама това след празниците.
За вървежа си иска натискане, вчера вдигнах 120 и интересното беше че в областта 2000-2500 оборота шума от двигетуля беше по - висок, докато към 3000 ръмженето е по - поносимо. Явно си иска каране, а може би немеца не го напъвал и турбото му се е позадръстило.
Сега мисля да сменя трите ремъка, пистовия изглежда добре, този на климатика е напукан, ангренажния не се вижда (по сервизна книжка е сменен на 72 000 км). Ще помоля знаещите да ми кажат освен трите ремъка още колко ролки трябва да се сменят, горе - долу колко камъка излиза процедурата и колегите от Пловдив да посочат читав сервиз. Засега съм се насочил към Тех - Ко.
Вече му смених маслата по трансмисията, напълниха ми и сферите отпред. Към 11 литра масло отиде, ама като съм се качил на такова животно така ще е.
Седиментния филтър не ми е обслужен, може би ще послушам колегата който го е отвъртял отгоре, или ще се прави нова пробка, ама това след празниците.
За вървежа си иска натискане, вчера вдигнах 120 и интересното беше че в областта 2000-2500 оборота шума от двигетуля беше по - висок, докато към 3000 ръмженето е по - поносимо. Явно си иска каране, а може би немеца не го напъвал и турбото му се е позадръстило.
Сега мисля да сменя трите ремъка, пистовия изглежда добре, този на климатика е напукан, ангренажния не се вижда (по сервизна книжка е сменен на 72 000 км). Ще помоля знаещите да ми кажат освен трите ремъка още колко ролки трябва да се сменят, горе - долу колко камъка излиза процедурата и колегите от Пловдив да посочат читав сервиз. Засега съм се насочил към Тех - Ко.
Коментар