Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане на дирекции на Disco 200 и 300 tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

    Ето и снимка на педалите,какво успях да сътворя,и сега ме чака смяна наново
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #32
      До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

      Вчера, сутринта докато си пиех кафето, бях дигнал,капака на мъртвеца и се чудех, какво да правя с тЪпия ангренажен ремЪк, защото не го бях сменял, а кадето да попитах за смяна ми говореха, някакви чудеса, където ми настрЪхваше козината.
      И така докато си пиех кафето реших да си го сменя помежду другото.
      Смяната се оказа наложителна, защото ролките пееха като птичките по дърветата около мене.
      Смяната се оказа направо елементарна. При положение, че незнаех за какво става дума се справих за около 3 часа. Свалих радиаторите и интеркулера, после виското. Огледах се, свалих и другите два ремЪка.
      Ролката на обтегача и тя беше изчуруликала, и се оказа просто лагерче 6203 за 5лв. След като свалих ремЪците и виското, свалих и капака под който е ангренажа и какво да видя, според мене дете 5-6 клас също би се справило толкова добре колкото и някой майстори.
      Проблемно ми се оказа само шайбата на коляновия вал, но за късмет на 10м. от мене има гумаджий и с гайковерта за секунда се отвъртя и с две почукжания падна.
      Смяната се оказа елементарна, измих кулера и радиаторите, че бяха доста затлачени и сега колицата ми мърка доволно.

      Смяната ми излезе ремък 60лв. Гейтс, ролки Ина 150лв и едно лагерче за 5лв. .
      След това напълних и климатика и вече съм готов за летния сезон и язовирчетата и реките.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-05-10, 11:53.

      Коментар


      • #33
        До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

        Колеги,кажете при кого да отида да ми види гнп-то,че има проблем,но незнам какъв е

        Коментар


        • #34
          До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

          Поздравления за успешната трансформация.
          Моят педал на спирачката също стои малко по - напред от педала на съединителя, така че това може би е нормално.
          ГНП е Бош, търси Бош Дизел Сервиз или Бош Дизел Център, повече инфо на сайта на Бош.
          Принципно след смяната на ангранажния ремък се пипа малко и ГНП. При мен тази процедура стана в Дару Кар и след смяната на ремъка имах чувствително подобрение във вървенето
          Не бързай ако искаш да стигнеш
          __________________________________
          Discovery II TD5 10P

          Коментар


          • #35
            До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

            Браво, пичове... А мен вратата на хладилника ме е страх да обърна
            Петър Събев

            Коментар


            • #36
              До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

              Незнам,в тия сервизи, ми е малко тегаво да отида, ама ако не намеря някой друг,
              май ще се налоЖи да го оставя там да го правят, колкото и да не ми се иска.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-05-10, 10:56.

              Коментар


              • #37
                До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                Тегаво е.
                Аз в началота се бях усъмнил в моя че е зле и не върви, отидох в Бош сервиза и като почнаха да се чешат по главите " има ли букса" няма отговарям това е помпа с механично управление "ами трябва да я свалиме да я сложим на стенда, ама говорете с шефа ..." само като си представих сваляне и качаване на ГНП и избягах.
                Моя се оправи, беше запушен откъм филтри, сипвах и Кастрол ТДА, сега сложих и полусинтетика и мисля че повече от това не може да се иска.
                Не бързай ако искаш да стигнеш
                __________________________________
                Discovery II TD5 10P

                Коментар


                • #38
                  До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                  Първоначално публикуван от tazmanieco Преглед на мнение
                  Незнам,в тия сервизи, ми е малко тегаво да отида, ама ако не намеря някой друг,
                  май ще се налоЖи да го оставя там да го правят, колкото и да не ми се иска.
                  Имаше един прочут дизелджия в Кюстендил. Жоро се казва и доста го хвалят, но аз не съм му ползувал услугите и незнам подробности. Чух че от около година си е изнесъл в Перник заедно с бизнеса си. Ако не го откриеш, пиши на лични да ти пратя координати. Не го познавам, но съм чувал добри думи.
                  Тази земя, по която тъпча сега,
                  тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                  тази земя – не е моя земя,
                  тази земя, простете, е чужда.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                    Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                    Имаше един прочут дизелджия в Кюстендил. Жоро се казва и доста го хвалят, но аз не съм му ползувал услугите и незнам подробности. Чух че от около година си е изнесъл в Перник заедно с бизнеса си. Ако не го откриеш, пиши на лични да ти пратя координати. Не го познавам, но съм чувал добри думи.
                    Колата,беше при него ............. .

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                      Колеги,споделете къде да търся смотания проблем в тази помпа.Онзи ден разглобих най-лесното което видях и е най-отгоре.Потенциометъра за педала на газта и след него капака с четерите болчета,и отдолу имаше една мембрана,която беше скъсана,нея я смених,но като част ми я дават-датчик за регулиране на въздоха,и ми казаха че е регулатора за разтоварване на турбината или,нещо от сорта.Смених я но никакъв видим ефект.И сега не мога да установя от къде идва тази загуба на мощност като е студен.Иначе като загрее се държи добре,според мене.Иначе пали само като види ключа.Като сменях ремъка,всичко е на белези.......... .Подскажете или кажете,на кого да я откарам и да знам че ще я нагласи.

                      Коментар


                      • #41
                        От: До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                        Тук явно проблмът е за дизелджия и връзката с ЛР е само емоционална. Това са класически дизелови агрегати и мисля, че няма значение марката.
                        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                        Коментар


                        • #42
                          От: До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                          Tи с кой двигател си, в смисъл първите две цифри от номера на двигателя?
                          Моят е 21L и от педала на газта до помпата има жило, т.е. управлението е механично. Ако твоят педал е с потенциометър (drive by wire) значи си с EDC, т.е. с управляващ компютър и може да бъде направена диагностика през "буксата", освен това имаш и "умна" дюза. Ако е така иди до някой Бош сервиз да я вържат за компа, той ще си каже всичко.
                          Не бързай ако искаш да стигнеш
                          __________________________________
                          Discovery II TD5 10P

                          Коментар


                          • #43
                            От: До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                            Има датчик-потенциометър на самата помпа,газта ми е със жило и нямам умна дюза.Проблема е че като отида при майсторите,те ме гледат като умна дюза и си правят догадки.

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                              Доколкото знам, тоя датчик-потенциометър, който е върху помпата касае единствено ЕГР-а и не участва по никакъв начин в управлението на помпата.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                                Вчера, вечерта гледахме помпата и беше даден много аванс, сложихме я както е по книгите, запалихме я и я подкарахме, разлика осезаема нямаше.
                                Сутринта, запали от раз без да грея и като тръгна ми се стори добре,обаче веднага заби муцуна за момент и после пак, има някакво заглЪхване. И пак като го изфорсирам по- рязко и като пусна гАзта се опитва да изгасне, преди го правеше и като беше топъл, но сега като загрее ми се струва, че по не се усеща да прави опити да гасне.
                                Сега ще го покарам, да видиме разхода и как се държи на малко повече тормозене, и по-дълго каране.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-05-10, 11:58.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X