Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover p38 2.5DSE не загрява, не върви и харчи по 19.8 градско !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Range Rover p38 2.5DSE не загрява, не върви и харчи по 19.8 градско !!!

    Абе да си карам да си карам, но все си мисля че нещо не е много нормална тая температура. Знаи ако си представим,че средата на температурата е 12 часа от часовника на мен стрелката ми показва 11 та даже и малко преди 11 часа!!!! Ще се запиша на една диагностика и ще ви пиша какви са отзивите и дали има проблем!!!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 26-02-09, 09:26.

    Коментар


    • #17
      До: Range Rover p38 2.5DSE не загрява, не върви и харчи по 19.8 градско !!!

      Първоначално публикуван от pepo 75 Преглед на мнение
      ...
      Ама не всички са с дебитомери,особенно преди 98година.Тогава кое определя количеството въздух...
      Дебитомера не определя количеството въздух, а го мери. А дизела си смуче въздух колкото му трябва (може). Не съм чул за дизел с електро-управление без дебитомер, ма може и да има.
      Последно редактирано от Аndro 160; 26-02-09, 09:08.

      Коментар


      • #18
        До: Range Rover p38 2.5DSE не загрява, не върви и харчи по 19.8 градско !!!

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Дебитомера не определя количеството въздух, а го мери. А дизела си смуче въздух колкото му трябва (може). Не съм чул за дизел с електро-управление без дебитомер, ма може и да има.

        Благодаря за отговора,просто се ограмотявам,надявам се че въпроса не е бил от наи-глупавите.
        Големите мъже си играят с големи играчки

        Коментар


        • #19
          До: Range Rover p38 2.5DSE не загрява, не върви и харчи по 19.8 градско !!!

          Айде да споделя малко опит. Купих си РР-то обслужен и проверен, всичко беше ок. Не мога да кажа кога точно се получи проблема да не загрява, но от тогава джипа не можеше да загрее до средата освен при динамично изкачване, най много до първа бяла след сините. На спускане изтиваше до сините, докато в един красив момент загря рязко до червено, след като си поизгорих ръката и долях антифриз реших че е далеч лятото за да карам така и смених термостата с FEBI бил немски поне така пише на него, от тогава си загрява до средата и нито надолу нито нагоре има значение. При продължително изкачване милиметър нагоре, при продължително спускане милиметър надолу, което е супер като се има предвид температурите през изминалата седмица. Разхо е горе долу с 40 литра нафта 300 км градско Софийско като се има предвид че и сутрин докато си пия кафето си работи а и не само тогава, когато не съм сам не го гася като слезна за цигари. Иначе средно разхода ми е около 10/100 а колега го е докарвал и до 8/100 на дълго, явно си зависи и от обувките, мойте явно са по тежки . Ако изтива при спускане според мен е сигурна индикация за смяна на термостат ако ще да е сложен и преди седмица. Не питай старило а патило!
          Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X