Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    Имам.... И понеже на мен, като и на теб, не ми се рови из стари теми, ще го повторя тук и сега, и дано за последно.

    Първи път, когато си закарах кола в този сервиз, се наложи да ползвам джокера "Обади се на приятел", като този приятел беше г-н Петров, защото колата беше "забравена"....... Оставяйки я там, и се надявайки на компетентноста като резултат имам минус една скоростна кутия или 4 000 лева. Просто хората 3 пъти поред и сипват Декстрон при условии че на щеката изрично пише, че трябва да се сипва само Мопар АТФ+3/4. Преглътнах това нещо защото не мога да го докажа. За последно когато бях там и си уговорихме нещата с приемчика, като изрично подчертах че искам Мопар масло за кутията за Вранглера, ги "хванах" че пак се канят да ми сипят Декстрон. Този път ме спаси Коце Гранда, коъто в 16,45 успя да ми организира доставката на правилното масло.

    Достатъчно ли изчерпателен бях?
    Да. Аз отидох с маслото по спесификация, казах им да ми го сменят, както и филтъра и след час и нещо си тръгнах. При тях си смених и датчика за температурата, че и още 1 - 2 дреболийки ми направиха като ихтибар. А как им досаждах - само те си знаят. А и Асен - Дезки ги препоръчва, пък и не само той.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

      Първоначално публикуван от Воден дух Преглед на мнение
      Смениха ми всички масла ,филтри и прочие консуматив в МП.Оказа се,че една от горивните помпи не работи та и нея сменихме.
      Проблемчето със скоростите си стои обаче.Засега не ми пречи но.....
      Някой знаели как се процедира в МП в тези случаи?:Ремонт на СКутия,
      или не се занимават а направо сменят.
      Вслучай на ремонт имали разбиращи или ще се учат? Ако там не могат да ремонтират то Къде? И последно тази кутия на БМВ ли е или на ЛР?
      В МП НЕ РЕМОНТИРАТ скоростни кутии,те направо сменят със НОВА и ако им дадеш старата ти отмалят някои лев.Моя съвет е: провери колко струва нова кутия в пфоето и тогава питаи клко ще ти струва ремонта в Джемини5,ако е възможно да се ремонтира,защото има такива който не подлежат на ремонт.

      При мен за едно Волво се получи разлика от 1500лв. за чисто нова и ремонтирана и познай кои вариант избрах.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

        Същата тази кутия (само че на БМВ е39) я ремонтирах в Джемини. Не искам нито да препоръчвам, нито да отказвам някой да ходи там. Само споделям.

        Ремонтът излезе 4,000лв без ДДС, като ми се обясни, че не може частично да се отремонтира, а трябва да се рециклира цялостно кутията, за да дадат гаранция (в което има логика). При мен имаше едно придърпване, странно превключване, влизане в сервизен режим и пр. Оказа се някакъв хидравличен съедините... . Най много ме издразни, че колата буквално стоя там 2 седмици, защото имаха много работа (предупредиха ме, че ще е така, когато я приеха), след като отвориха кутията, чаках още около седмица за частите. Накрая наброих парите и добавих едни 10% (440лв) за смяна на маслото на 2500км. (май толкова бяха).
        Че са компетентни - компетентни са и много разбират и знаят. Че и там има пълни хрантутници, има. Че нямаш голям избор също е вярно. Гаранцията е реална.
        Кутията обаче вече не се държеше като преди - доста по твърдо и рязко сменяше, на моменти неприятно.

        По спомен, когато проверих в Дару Кар новата кутия беше около 7000 без ДДС, което не е чак толкова повече, имайки предвид, че взимаш, нов, гаранционен компонент, но всеки си преценява.

        Успех. В общи линии проблемите с АСК са гадна работа.
        Последно редактирано от Сашо Пунчев; 17-02-09, 16:01. Причина: пг + цена на АСК

        Коментар


        • #19
          До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

          На момчето с Л322 ще му препоръчам един сервиз за скоростни кутии , които за мен е страшно добър и разбират!!!И в Джемини съм бил но там наистина има такива , който просто гледат да изпишат колата и ако ще вътре да са наляли не масло а антифриз. Просто за мен те работят, колкото да излезне колата от сервиза , да тръгне и да не умре на първите няколко километра!!! А наистина както казва колегата взимат наистина страшно много пари!!! Сервиза който аз ти препоръчвам е Недко стефанов , ще го намериш в google!!! Аз също имах проблем със скоростите на моя Рейндж(п38 2000г.),но там се отнесоха с голямо внимание отстраниха проблема бързо и парите далеч не бяха 4000лв.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

            Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
            Колега, за ремонт автоматична скоростна кутия ти препоръчвам сервиз Джемини4, аз лично, съм много доволен от тях, но нека все пак Дядо Владо те "прегледа"....
            А защо не споменаваш нещо за небесните им цени за ремонт, ?
            един мой приятел ми каза че след като го одраха 4000 лв за ремонт поне два пъти се върна при тях пък да се поправи , и пък се прецака след 20000 км дето е гаранцята.
            Последно редактирано от 4selenger; 18-02-09, 23:01.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

              Първоначално публикуван от 4selenger Преглед на мнение
              А защо не споменаваш нещо за небесните им цени за ремонт, ?
              един мой приятел ми каза че след като го одраха 4000 лв за ремонт поне два пъти се върна при тях пък да се поправи , и пък се прецака след 20000 км дето е гаранцята.
              Колега 4selenger, аз не се заяждам, нито правя реклама на този сервиз.
              Казах, че съм доволен от тях, защото когато аз прее*ах мойте скорости и търсих съвет,
              нямах интернет за питам тук във форума и единствените ми възможности бяха Дару и МП.
              В МП ми заявиха, че ремонт не правят трябва да си поръчам нова на цена 8500лв.(без ДДС),
              а в Дару не ми казаха цена, а че трябвало да чакам поне 20 дена и задължително да оставя капаро 50% от цената,
              която като разберяли каква е щели да ми кажат.
              Та колега, сещаш се, че когато приятел ми спонена за този сервиз и ми каза,
              че е доволен от това как са му поправили скоростите, аз се хвърлих през глава на там.
              Резултатът - на втория ден ми се обадиха, за да ми кажат какви работи съм изпотрошил вътре в кутията и ми заявиха,
              че ако съм съгласен с цената от 1750лв., след 3 дена мога да отида да си я взема - правото на избор, дали да им я оставя беше мое.
              Отвърнах им, че ще си помисля и до един час ще им дам отговор.
              За този един час, издирих приятел с интернет и проучих сервизите за автоматични скоростни кутии, за да разбера дали е добра цената обявена от тях.
              В крайна сметка се оказа, че тяхната цена беше с около 700лв. по-ниска от офертите на другите сервизи, за ремонта на счупеното от мен.
              Познай какво избрах? От ремонта до сега не съм имал никакъв проблем със скоростите.
              След 2000км отидох за да сменят маслото и да проверят кутията. Оказа се, че новото масло не трябва да го плащам,
              защото то било в цената, която платих за ремонта.
              Надявам се сега разбираш, защо казах, че съм доволен от тях.
              Последно редактирано от valdivladi; 19-02-09, 09:35.
              "Bis dat qui cito dat"

              Коментар


              • #22
                До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                Колеги благодаря за дискусията,но изпадам в дълбок размисъл.Оказа се, че Джемини са най-старите на пазара и най-компетентните. Но не винаги се отнасят сериозно към работата си. Това се налага като мнение от дискусията до тук. Там ми направиха тест. Кутията не дава грешки,но придърпването се усеща.Обеснението беше, че трябва да се ремонтира съединителя / грубо казано / на кутията. За цената: като отворят ще кажат, но започва от 1000 а може да стигне и 5000. Чух, че можело да пратя старата някъде в Германия и срещу нея да ми върнат рециклирана.Неможах да науча нищо повече.Някой знае ли нещо? Да пусна ли нова тема с този въпрос? Ще мисля до понеделник.

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                  Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                  Колега 4selenger, аз не се заяждам, нито правя реклама на този сервиз.
                  Казах, че съм доволен от тях, защото когато аз прее*ах мойте скорости и търсих съвет, ....
                  .


                  Колега и аз най-малко съм искал да се заяждам наистина , напротив, исках да обърна малко внимание за тези сервизи в софия дето толкова много взимат като че ли стандарта ни е като Германия .
                  иначе за кола пассат дето струва 5000 лв да искат 4000 лв за ремонт цялостен това бе много.
                  иначе радвам се за теб че са олучили с твоята кутия , но помниш ли кой майстор ти оправи колата поне другите колеги в бъдеще да знаят към кого да се обърнат там , и кой е най-добрият в този сервис, защото са много майстори.
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-03-09, 15:03. Причина: цитат

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                    Първоначално публикуван от 4selenger Преглед на мнение
                    Колега и аз най-малко съм искал да се заяждам наистина , напротив, исках да обърна малко внимание за тези сервизи в софия дето толкова много взимат като че ли стандарта ни е като Германия .
                    иначе за кола пассат дето струва 5000 лв да искат 4000 лв за ремонт цялостен това бе много.
                    иначе радвам се за теб че са олучили с твоята кутия , но помниш ли кой майстор ти оправи колата поне другите колеги в бъдеще да знаят към кого да се обърнат там , и кой е най-добрият в този сервис, защото са много майстори.
                    Отговорът ми е - Не знам кой е майстора, дето ми я прави,
                    защото аз си комуникирах само и единствено с приемчика.
                    Мисля Вальо се казваше. А ремонтът на скоростни кутии си скъпо нещо в България и да ти кажа,
                    че попаднах и на по-фрапантни цифри от упоменатите от теб,
                    когато търсех справка за цената. Друго нещо е, че аз бях при тях
                    август'08 - така че като нищо може да има промени,
                    както в Дару например...
                    "Bis dat qui cito dat"

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                      РЕМОНТ!В препоръчан сервиз! Имат всички части на склад.За 2 дни сваляне ремонт и качване.Нов съединител и нови рингове и клапанчета на 2 скорост.Ако ви кажа на какво приличаше картера като го свалиха от вътре.От изностването на детайлите се получава една каша като шлаиф паста.И това след смяна на масло в МП.Там сменят само маслото но не и филтъра,за което трябва да се свали капака на картера.Ще им паднат ръцете.Мои съвет е :СМЕНЯЙТЕ МАСЛО И ФИЛТЪР НА 30000.Това ще ви спести доста нерви и разходи!Вече минах около 3000 няма проблеми.Малка разлика има в превклучването.Малко по късно ги сменя.Но това само аз го хващам.ЧОВЕК ЦЯЛ ЖИВОТ СЕ УЧИ!!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                        Първоначално публикуван от Воден дух Преглед на мнение
                        РЕМОНТ!В препоръчан сервиз! Имат всички части на склад.За 2 дни сваляне ремонт и качване.Нов съединител и нови рингове и клапанчета на 2 скорост.Ако ви кажа на какво приличаше картера като го свалиха от вътре.От изностването на детайлите се получава една каша като шлаиф паста.И това след смяна на масло в МП.Там сменят само маслото но не и филтъра,за което трябва да се свали капака на картера.Ще им паднат ръцете.Мои съвет е :СМЕНЯЙТЕ МАСЛО И ФИЛТЪР НА 30000.Това ще ви спести доста нерви и разходи!Вече минах около 3000 няма проблеми.Малка разлика има в превклучването.Малко по късно ги сменя.Но това само аз го хващам.ЧОВЕК ЦЯЛ ЖИВОТ СЕ УЧИ!!!!

                        Кажи колко кинта излезе всичко.
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                          Първоначално публикуван от Воден дух Преглед на мнение
                          И това след смяна на масло в МП.Там сменят само маслото но не и филтъра,за което трябва да се свали капака на картера.Ще им паднат ръцете.Мои съвет е :СМЕНЯЙТЕ МАСЛО И ФИЛТЪР НА 30000.Това ще ви спести доста нерви и разходи!Вече минах около 3000 няма проблеми.Малка разлика има в превклучването.Малко по късно ги сменя.Но това само аз го хващам.ЧОВЕК ЦЯЛ ЖИВОТ СЕ УЧИ!!!!
                          Изобщо не искам да ставам адвокат на МП,но за да сме честни трябва да кажем че,сервизната процедура изисква заедно със смяната на маслото на кутията да се сменя и филтъра(който върви заедно с картера).На мен лично това в МП са ми го правили.Ако при теб не е направено,то може би е отделен случай.По повод съвета за смяна на масло с филтър на 30000км,трябва да отбележа,че това е регулярния пробег препоръчван от производителя.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем със скоростите на Рейндж Роувър L322 (2003) Л322

                            Да ама в МП казват,че е лонг лаиф и не се пипа поне 150000.Точно като стане за ремонт.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X