Видях че ми липсват зъби от ремъка който ми задвижва алтернатора.Един по малък ремак който се намира отпред при другия по-голям)Обаче този малкия се намира зад другия ремак(ангренажен май) И за да го сменя ще трябва май да махна и големия.Дали има някакъв друг начин за смяна?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Смяна на ремъка за алтернатора.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 Няма друг начин. Трябва да свалиш и големия, но спокойно не е ангренажния.
 Като разгледаш подробно ремъците, ще видиш че смяната е елементарна. Отхлабват се 3 болта и след смяна се опъва и се затягат.
 10 - 15 минути барабар с пушенето...   
 Вчера я правих процедурата на 200 TDI.Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
 LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
 Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 Ангренажен, наричат този, който ти синхронизира разпределителния вал с коляновия. Тези ремъци, които гледаш там отпред имат други функции.
 Единия ти задвижва водната помпа и съответно перката, другия задвижва худравличната помпа и третия е за алтернататора. При теб можеи да е малко по-различно. Пусни една снимка, ако можеш. Зъбите на тези ремъци не са от критично значение, но все пак трябва да се смени, ако е износен. Аз видях малко зор, докато ги оправя, но вече им схаванах "чалъмите". Не видях от къде си. В София мога да съдействам.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 Там дето са двата ремъка това е хидравличната помпа. Тя се държи на 3 болта. разхлабват се и трите и спрямо единия се завърта и по този начин се освобождава големия ремък. Малкия ремък се освобождава от алтернатора, който е закрепен по подобен начин. Там се разхлабват 2 болта и алтернатора се мърда, за да освободиш малкия ремък. После по обратната процедура.
 
 Айде стига си чел, а ходи виж как стоят нещата на живо.Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
 LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
 Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 За 200тди предполагам става дума. Болтовете са за захващане на алтернатора, вижда се и този при плъзгащата се част. Мисля бяха 2 отгоре и един отдолу. Добре е да имаш лост при слагането за натягане, че трябва да го задържиш опънат докато стягаш, аз стягам 1-во този на плъзгащата се част, после 2-рия горен и тогава вече спирам да опъвам и натягам и долния. 1вия път не го стегнах добре, но после се светнах, че най-важно е с какво опъваш ремъка. Трябва да е достатъчно здраво и да се законтря удобно, най-добре плоска щангинчка, но не много дълга за да може да се пъхне звободно. Операцията принципно не е трудна.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 А болтовете затягаш докато държиш опънат ремъка спазвайки дефиницията "затягаш до скъсване и връщаш четвърт оборот за разкош".Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнениеВ ръководството на Хайнес пише : (преразказвам, защото текста не е пред мен) Ремъка да е опънта толкова, че ако го натиснеш с пръст по средата между две ролки, трябва да поддава 4-6 мм. 
 Изобщо не е сложно, след като и аз съм го правил.Тази земя, по която тъпча сега,
 тази земя, която пролетен вятър пробужда,
 тази земя – не е моя земя,
 тази земя, простете, е чужда.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 Ако си от Сф. мога дза ти дам динамометричен ключ. Сменял съм ги - безгрижно е.Първоначално публикуван от dulo Преглед на мнениеА за 300-тди има ли някаква философия за смяната на ремъците,при мен са два,че и аз трябва да ги сменям
 Може и да се уговорим за ден и да дойдеш да ги сменим, ама за времето на път ще си ги смениш.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на ремъка за алтернатора.
 
 Нищо не направих.Успях да развия 2-3 болта от което алтернатора мръдна малко надолу за да се освободи ремъка и запецна .Самия ремък поовисна малко но все още не може да се махне.Да не говорим за голеемия ремък дето е при перката него въобще не успях да го разхлабя.При отвиването на единия болт ми се скъса (счупи) едно удължение на ключа с което можеш да пипаш на по - тесни места и се отказах.Въобще не бях сигурен какво правя ще се обадя на някой приятел да помогне(((LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






 
							
						
Коментар