Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не иска да загрява Диско 1- 200тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не иска да загрява Диско 1- 200тди

    Моля помагаите . Диско 1- 200тди от както го взех миналата година не загрява въобще . Да обаче сега е толко студено че не се издържа. Днес му смених термостста обаче с изненада открих че стария си е затворен а не както предполагах зацепен отворен. със новия работата е същата . Загрява със зор до втората черта само като се кара с 2500об. поне 10-20мин. Иначе трудно държи и до първата черта. но не е и от датчика защото при каране 1ч+ мотора е почти студен като го пипнеш. Уж проверих и виското както пише тук в форума и е добре.. много скрита картинка ако имате идеи моля споделете.
    Иво
    0895116276

  • #2
    До: Не иска да загрява????

    Един час е много, но все пак опитай с кашон зад решетката - на мен ми помага /300tdi

    Коментар


    • #3
      До: Не иска да загрява????

      Първоначално публикуван от ridik Преглед на мнение
      Моля помагаите . Диско 1- 200тди от както го взех миналата година не загрява въобще . Да обаче сега е толко студено че не се издържа. Днес му смених термостста обаче с изненада открих че стария си е затворен а не както предполагах зацепен отворен. със новия работата е същата . Загрява със зор до втората черта само като се кара с 2500об. поне 10-20мин. Иначе трудно държи и до първата черта. но не е и от датчика защото при каране 1ч+ мотора е почти студен като го пипнеш. Уж проверих и виското както пише тук в форума и е добре.. много скрита картинка ако имате идеи моля споделете.
      Аз съм със същия проблем реших го или поне леко го подобрих след смяната на 3 термостата в рамките на 1 седмица.Сега след 15 мин каране стрелката застава до половината когато работи на място пада до 1/4не е задоволително но пък е по-добре от нищо.Сутрин когато го запалиш покарай го 10 мин спри някиде отвори капака и хвани с ръка маркуча които свързва термостата с радятора ако е топъл,значи термостата не държи.Казвал съм го и в друга тема читав термостат трудно се намира.Ако не ти се дават още пари за термостати пробвай с картон пред радятора само не знам как ще го натикаш.
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #4
        До: Не иска да загрява????

        Има такова нещо с термостатите. И аз преди време даже си правих регулируем такъв заради същия проблем. Има я някъде темата.
        Обаче това с картона не го одобрявам. В краен случай бях решил да намеря жалюзи от стара Уаз-ка и да им сложа термостатично управление от вентил, за да отварят и затварят... но не се стигна до там. Ама картон...

        Коментар


        • #5
          До: Не иска да загрява????

          За 15лв можеш да си купиш мултицет с термосонда , слагаш термостата в едно канче с вода на котлона пускаш сондата вътре и гледаш на колко градуса отварая . С него може да се мери температурата на радиатора и на двигателя само трябва да притиснеш пъпката към нещо метално .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #6
            До: Не иска да загрява????

            Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
            За 15лв можеш да си купиш мултицет с термосонда , слагаш термостата в едно канче с вода на котлона пускаш сондата вътре и гледаш на колко градуса отварая . С него може да се мери температурата на радиатора и на двигателя само трябва да притиснеш пъпката към нещо метално .
            Интересно, къде ги продават тия джаджи?

            Коментар


            • #7
              До: Не иска да загрява????

              В момента съм с кашон само че отпред и не помага страшна работа ви казвам
              Иво
              0895116276

              Коментар


              • #8
                До: Не иска да загрява????

                В Конрад има , питай ги кой модел е най-продаван и без дефекти купил съм 3-4 от там и няколко години вече си работят без проблеми .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #9
                  До: Не иска да загрява????

                  Примирете се момчета-тропически мотор. Задачата няма решение. Частично решение е с печка, но е скъпо. Алтернативно решение / пак частично/ - с топли дрехи и обувки. Иначе с тоя салон, колкото малък хол в комбинация с 200 тди-няма стопляне в първите 20 км.
                  Затова пък лятно време можеш да си катериш по черно 2 часа без да пускаш парното за охлаждане на мотора.
                  За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Не иска да загрява????

                    Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                    Примирете се момчета-тропически мотор. Задачата няма решение. Частично решение е с печка, но е скъпо. Алтернативно решение / пак частично/ - с топли дрехи и обувки. Иначе с тоя салон, колкото малък хол в комбинация с 200 тди-няма стопляне в първите 20 км.
                    Затова пък лятно време можеш да си катериш по черно 2 часа без да пускаш парното за охлаждане на мотора.
                    При мен, с 300ТДИ загрява чак след поне 15 минути сериозно каране и държане на колата в обороти. В София на градско въобще не може да затопли с това тръгни - спри по кръстовища и светофари. Снощи се прибирах след сбирката на Клуба по празни улици и чак на бул. България, като засилих машината, почна да духа топло, но като спрях на Гоце Делчев на светофара за минути, пак изстина и почна да духа не топъл, а хладен въздух. Правил съм консултация с Иван Иванов, шефа на сервиза на МотоПфое, онзи, дето преди време се състезаваше с Рейндж. Човека е страхотен капацитет и направо ми заяви - това е нормално, ще мръзнеш зимата.
                    Но при мен все пак след 15 минути почва да топли, а при колегата времето е бая повече. Може и да има нещо не наред.
                    Последно редактирано от zzlatev; 14-01-09, 09:16.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #11
                      До: Не иска да загрява????

                      Аз бих пробвал с друг(по-подходящ) термостат,ако не се намери-с "регулиран"(имаше го по-горе). Все пак не е лошо и радиаторното казанче да не е запушено.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Не иска да загрява????

                        аз съм с 300 тди и при мен затопля след 10-ина минути и после духа много топло, много съм доволен от парното, но все пак съм му сложил картон отпред, само че перката ми върти постоянно и незнам дали може да стане някаква беля с този картон, как мислите?
                        Discovery I, 300 TDI

                        Коментар


                        • #13
                          До: Не иска да загрява????

                          Някой няма ли да публикува схема на охлаждащите (загряващи) тръби за да мислим
                          На единия ми "ескорт" след дълга борба с термостати най-накрая открих че в алуминиевото тяло където се слага термостата има технологичен отвор, който се запушва от метална тапа с времето тя е изгнила и прави "бай пас" на термостата ....болт,силикон, чук и МАМАТА......и малкия форд има парно От два дни се бора и с парното на големия, свалих табло и всичко.....първо в двигателния отсек открих между мотора и купето някакъв кран разпределител с 4 входа и управление по вакум който смесваше входящата и изходящата вода на парното ....беше обаче "почти" изправен (ампутирах го), и после от тялото където лежи термостата излизаха прекалено много маркучи (вероятно във връзка с ампутирания кран)....останаха 3 за малкия кръг, обезвъздушаването и основния към радиатора за охлаждане. Днес ще сглобявам и ще си допиша, но мисълта ми е някой ако иска да се дотъркаля да се пулим заедно по неговата водопроводна схема (може и да измислим нещо)
                          П.П. Злати,извинявай! Не се познаваме, да не ми се обидиш и задочно на приятел (майстор) от Пфоето....ама ако дойдеш ще видиш че Джипчо (4L. бензин)като загрее сие е загрял а има огромна желязна перка твърдо свързана към мотора Там схемата е малък кръг, термостат, голям кръг ...общо 4маркуча.
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            До: Не иска да загрява????

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            П.П. Злати,извинявай! Не се познаваме, да не ми се обидиш и задочно на приятел (майстор) от Пфоето....ама ако дойдеш ще видиш че Джипчо (4L. бензин)като загрее сие е загрял а има огромна желязна перка твърдо свързана към мотора Там схемата е малък кръг, термостат, голям кръг ...общо 4маркуча.
                            Хич и не помислям да се сърдя, със сигурност и при мен нещата могат да се подобрят. Но твоя Джипчо е 4л. бензин, а мойто диване е 2,5 дизел, разработван за топли страни и главно за тропиците първоначално. Факт е, че това си е конструктивен проблем на 200 и 300 тди двигателите, бавното загряване и лошото отполение.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #15
                              До: Не иска да загрява????

                              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                              Хич и не помислям да се сърдя, със сигурност и при мен нещата могат да се подобрят. Но твоя Джипчо е 4л. бензин, а мойто диване е 2,5 дизел, разработван за топли страни и главно за тропиците първоначално. Факт е, че това си е конструктивен проблем на 200 и 300 тди двигателите, бавното загряване и лошото отполение.
                              Не е проблем само на 200 и 300 TDI. Всички дизели по принцип загряват по бавно от бензините. Има значение и колата с колко качествен антифриз е карана.

                              При кофти антифризи има отлагания по водните магистрали. Радиаторите намалят капацитетите си на топлоотдаване. Първо това се отразява на радиатора в купето. поради по малкия обем от там минава по голямо количество охладитена течност и там отлаганията са повече.

                              Има разни препарати които почистват водните магистрали. Но това е също нож с 2 остриета. Лошите антифризи остават язви по водните пътища и едно такова почистване може да доведе до пробив както на блок, глава или радиатор.
                              LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                              LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                              [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X