Моля помагаите . Диско 1- 200тди от както го взех миналата година не загрява въобще . Да обаче сега е толко студено че не се издържа. Днес му смених термостста обаче с изненада открих че стария си е затворен а не както предполагах зацепен отворен. със новия работата е същата . Загрява със зор до втората черта само като се кара с 2500об. поне 10-20мин. Иначе трудно държи и до първата черта. но не е и от датчика защото при каране 1ч+ мотора е почти студен като го пипнеш. Уж проверих и виското както пише тук в форума и е добре.. много скрита картинка ако имате идеи моля споделете.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Не иска да загрява Диско 1- 200тди
Свий
X
-
До: Не иска да загрява????
Първоначално публикуван от ridik Преглед на мнениеМоля помагаите . Диско 1- 200тди от както го взех миналата година не загрява въобще . Да обаче сега е толко студено че не се издържа. Днес му смених термостста обаче с изненада открих че стария си е затворен а не както предполагах зацепен отворен. със новия работата е същата . Загрява със зор до втората черта само като се кара с 2500об. поне 10-20мин. Иначе трудно държи и до първата черта. но не е и от датчика защото при каране 1ч+ мотора е почти студен като го пипнеш. Уж проверих и виското както пише тук в форума и е добре.. много скрита картинка ако имате идеи моля споделете.[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Има такова нещо с термостатите. И аз преди време даже си правих регулируем такъв заради същия проблем. Има я някъде темата.
Обаче това с картона не го одобрявам. В краен случай бях решил да намеря жалюзи от стара Уаз-ка и да им сложа термостатично управление от вентил, за да отварят и затварят... но не се стигна до там. Ама картон...
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
За 15лв можеш да си купиш мултицет с термосонда , слагаш термостата в едно канче с вода на котлона пускаш сондата вътре и гледаш на колко градуса отварая . С него може да се мери температурата на радиатора и на двигателя само трябва да притиснеш пъпката към нещо метално .0 8 9 8 4 8 1 3 3 0
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнениеЗа 15лв можеш да си купиш мултицет с термосонда , слагаш термостата в едно канче с вода на котлона пускаш сондата вътре и гледаш на колко градуса отварая . С него може да се мери температурата на радиатора и на двигателя само трябва да притиснеш пъпката към нещо метално .
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Примирете се момчета-тропически мотор. Задачата няма решение. Частично решение е с печка, но е скъпо. Алтернативно решение / пак частично/ - с топли дрехи и обувки. Иначе с тоя салон, колкото малък хол в комбинация с 200 тди-няма стопляне в първите 20 км.
Затова пък лятно време можеш да си катериш по черно 2 часа без да пускаш парното за охлаждане на мотора.За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнениеПримирете се момчета-тропически мотор. Задачата няма решение. Частично решение е с печка, но е скъпо. Алтернативно решение / пак частично/ - с топли дрехи и обувки. Иначе с тоя салон, колкото малък хол в комбинация с 200 тди-няма стопляне в първите 20 км.
Затова пък лятно време можеш да си катериш по черно 2 часа без да пускаш парното за охлаждане на мотора.
Но при мен все пак след 15 минути почва да топли, а при колегата времето е бая повече. Може и да има нещо не наред.Последно редактирано от zzlatev; 14-01-09, 09:16.LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
аз съм с 300 тди и при мен затопля след 10-ина минути и после духа много топло, много съм доволен от парното, но все пак съм му сложил картон отпред, само че перката ми върти постоянно и незнам дали може да стане някаква беля с този картон, как мислите?Discovery I, 300 TDI
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Някой няма ли да публикува схема на охлаждащите (загряващи) тръби за да мислим
На единия ми "ескорт" след дълга борба с термостати най-накрая открих че в алуминиевото тяло където се слага термостата има технологичен отвор, който се запушва от метална тапа с времето тя е изгнила и прави "бай пас" на термостата ....болт,силикон, чук и МАМАТА......и малкия форд има парно От два дни се бора и с парното на големия, свалих табло и всичко.....първо в двигателния отсек открих между мотора и купето някакъв кран разпределител с 4 входа и управление по вакум който смесваше входящата и изходящата вода на парното ....беше обаче "почти" изправен (ампутирах го), и после от тялото където лежи термостата излизаха прекалено много маркучи (вероятно във връзка с ампутирания кран)....останаха 3 за малкия кръг, обезвъздушаването и основния към радиатора за охлаждане. Днес ще сглобявам и ще си допиша, но мисълта ми е някой ако иска да се дотъркаля да се пулим заедно по неговата водопроводна схема (може и да измислим нещо)
П.П. Злати,извинявай! Не се познаваме, да не ми се обидиш и задочно на приятел (майстор) от Пфоето....ама ако дойдеш ще видиш че Джипчо (4L. бензин)като загрее сие е загрял а има огромна желязна перка твърдо свързана към мотора Там схемата е малък кръг, термостат, голям кръг ...общо 4маркуча.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеП.П. Злати,извинявай! Не се познаваме, да не ми се обидиш и задочно на приятел (майстор) от Пфоето....ама ако дойдеш ще видиш че Джипчо (4L. бензин)като загрее сие е загрял а има огромна желязна перка твърдо свързана към мотора Там схемата е малък кръг, термостат, голям кръг ...общо 4маркуча.LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
До: Не иска да загрява????
Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнениеХич и не помислям да се сърдя, със сигурност и при мен нещата могат да се подобрят. Но твоя Джипчо е 4л. бензин, а мойто диване е 2,5 дизел, разработван за топли страни и главно за тропиците първоначално. Факт е, че това си е конструктивен проблем на 200 и 300 тди двигателите, бавното загряване и лошото отполение.
При кофти антифризи има отлагания по водните магистрали. Радиаторите намалят капацитетите си на топлоотдаване. Първо това се отразява на радиатора в купето. поради по малкия обем от там минава по голямо количество охладитена течност и там отлаганията са повече.
Има разни препарати които почистват водните магистрали. Но това е също нож с 2 остриета. Лошите антифризи остават язви по водните пътища и едно такова почистване може да доведе до пробив както на блок, глава или радиатор.LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
[IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар