Здравейте, отправям молба за помощ с мнения относно:
След смяна на вискомуфа, заден диф. и раздатка с нови, фрилендър 1.8 бензин 1999 г. тресе при скорост 50-60 км/ч, независимо от оборотите (на 3-та, 4-та и 5-та, и при натиснат съединител.) Докато чаках раздатката бях свалил карданите с вискомуфата и това тресене като че ли го нямаше. Не е от гумите. 2-та висящи лагера са нови. Каква може да е причината и на кой сервиз мога да разчитам за компетентна намеса (без Дарукар и Мотопфое)? В Дарукар ми смениха задния диф. и не ми казаха даже да си проверя виското. След като неволята ми показа да го сменя - новия заден диф. пак се опита да загрее и бързо-бързо свалих кардана, смених ивиското с ново. Тогава се усетиха много силни вибрации при скорост около 110 км/ч. В Дарукар го гледаха 2 часа, сваляха гуми, караха го вдигнат на подемник и не бяха напълно сигурни, но казаха, че тресенето идва от раздатката. Наложи се да е сменя, още повече, че бях карал със спечена вискомуфа и бях повредил задния диф. Имаше логика да е заминала и раздатката. Освен това виеше и изходящият и вал беше повредил семеринга. Обявих за продаване колата и исках да е предам в напълно изряден вид. Е смених раздатката, но пак има вибрации, по-слаби и на 50-60 км/ч, но нещо не е наред.
					След смяна на вискомуфа, заден диф. и раздатка с нови, фрилендър 1.8 бензин 1999 г. тресе при скорост 50-60 км/ч, независимо от оборотите (на 3-та, 4-та и 5-та, и при натиснат съединител.) Докато чаках раздатката бях свалил карданите с вискомуфата и това тресене като че ли го нямаше. Не е от гумите. 2-та висящи лагера са нови. Каква може да е причината и на кой сервиз мога да разчитам за компетентна намеса (без Дарукар и Мотопфое)? В Дарукар ми смениха задния диф. и не ми казаха даже да си проверя виското. След като неволята ми показа да го сменя - новия заден диф. пак се опита да загрее и бързо-бързо свалих кардана, смених ивиското с ново. Тогава се усетиха много силни вибрации при скорост около 110 км/ч. В Дарукар го гледаха 2 часа, сваляха гуми, караха го вдигнат на подемник и не бяха напълно сигурни, но казаха, че тресенето идва от раздатката. Наложи се да е сменя, още повече, че бях карал със спечена вискомуфа и бях повредил задния диф. Имаше логика да е заминала и раздатката. Освен това виеше и изходящият и вал беше повредил семеринга. Обявих за продаване колата и исках да е предам в напълно изряден вид. Е смених раздатката, но пак има вибрации, по-слаби и на 50-60 км/ч, но нещо не е наред.


 поясни къде ги осещаш вибрациите
 поясни къде ги осещаш вибрациите
							
						



 . И защо да не ти се вярва след като вече си им ял попарата на сервиза както каза сам, че са сменяли три пъти части различни от истинския проблем.
. И защо да не ти се вярва след като вече си им ял попарата на сервиза както каза сам, че са сменяли три пъти части различни от истинския проблем.

 ..... Могат да се разбалансират при смяна на карета или ако се разпои някой от балансите по тях. Може и да се изкривят вследствие на неособено силен удар по тях. Може да имаш криви спирачни дискове.... Може и от полуоска да е .....
..... Могат да се разбалансират при смяна на карета или ако се разпои някой от балансите по тях. Може и да се изкривят вследствие на неособено силен удар по тях. Може да имаш криви спирачни дискове.... Може и от полуоска да е .....
							
						
Коментар