Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с горивно нагнетателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

    спукан маркуч не търси защото ако помпата във резервуара работи щеше да шурти нафта. ако помпата във резервуара не работи има начин да я излъжеш,напълни резервуара над половината и си караи временно
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

      Напълно съм съгласен с колегите казали ти да отидеш на качествена диагностика,
      разбирай BOSCH сервиз за помпата, МП или Дару за другите работи,
      защото от пипане на пишман-майстори по тази кола можеш да си докараш огромно главоболие.
      Автомобилът е пълен с електроника и в някои случеи се оказава, че електронния блок(BeCM),
      които отговаря за работа на двигателя и други системи в колата е причина за проблеми,
      които обикновенно се диагностицират като избоените по-горе от колегите неща(горивопроводи, помпа в резервоар, ГНП и т.н.)
      - при много сходни проблеми с твойте при мен се оказа, че проблемите са навсякаде,
      а именно - горивоподкачваща помпа в резервоара(смяна), дюза с управление(смяна),
      ГНП(ремонт в BOSCH сервиз), въздушен филтър(смяна),
      температурен датчик(смяна), диагностика на BeCM и т.н. да не продължавам...
      И колега съвсем не си мисли, че изкам да те уплаша и откажа от колата.
      Както виждаш от моя подпис карам съшия модел, но '96г.
      Просто колата е малко капризна от гледна точка на подръжка, но за сметка на това е огромно удовоствие да я караш и да се возиш в нея.
      Двигателят се води модел М51 на БМВ - порови се из нета и ще намериш доста информация за него.
      Последно редактирано от valdivladi; 22-12-08, 11:39. Причина: Допълнение
      "Bis dat qui cito dat"

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

        Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
        Напълно съм съгласен с колегите казали ти да отидеш на качествена диагностика,
        разбирай BOSCH сервиз за помпата, МП или Дару за другите работи,
        защото от пипане на пишман-майстори по тази кола можеш да си докараш огромно главоболие.
        Автомобилът е пълен с електроника и в някои случеи се оказава, че електронния блок(BeCM),
        които отговаря за работа на двигателя и други системи в колата е причина за проблеми,
        които обикновенно се диагностицират като избоените по-горе от колегите неща(горивопроводи, помпа в резервоар, ГНП и т.н.)
        - при много сходни проблеми с твойте при мен се оказа, че проблемите са навсякаде,
        а именно - горивоподкачваща помпа в резервоара(смяна), дюза с управление(смяна),
        ГНП(ремонт в BOSCH сервиз), въздушен филтър(смяна),
        температурен датчик(смяна), диагностика на BeCM и т.н. да не продължавам...
        И колега съвсем не си мисли, че изкам да те уплаша и откажа от колата.
        Както виждаш от моя подпис карам съшия модел, но '96г.
        Просто колата е малко капризна от гледна точка на подръжка, но за сметка на това е огромно удовоствие да я караш и да се возиш в нея.
        Двигателят се води модел М51 на БМВ - порови се из нета и ще намериш доста информация за него.

        Мале колега те няма нещо дето да не са ти сменили оставаше и да не работи след това. Не знам от къде си но тук във Варна bosch сервизите са с най лоша репутация, най големите калпазани са там. Колко случаи мога да изброя не е истина

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

          Здравеи и от мен. Аз карам сащия орляк и общо взето карането е наистина удоволствие поради простата причина че през останалото време е в БОКСА ако не е, то се нещо няма да му работи като хората. Сега малко и за твоя проблем поне по мое мнение и от това което сам видял

          1. Мисля че ако смуче въздух повярваи ми определено след като го запалите няма да пуши
          2. При толкова много пушене както ти казваш (дизела пуши когато няма добра центровка)
          3. От това което сам видял: на един познат със опел омега (двигателя е БМВ 2.5 тдс )по сащия начин му се движеха оборотите нагоре надолу ходи при маистори всички му казваха помпа, накрая се оказа разпъната верига. след подмяната всичко си доиде на място.

          ПС: И все пак това е мое мнение и не е задалжително при теб да е сащия проблема

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

            1.Помпата в резервоара работи само и единственно когато е студен двиг.и подгрява.Като е топъл двиг. не подгрява и съответно помпата не работи .
            2.Има една вероятност която я имах на единия ми джип това е задръстена цедка на помпата в резервоара /трябва да се сваля целия резервоар защото няма отвор на купето от който да се вади помпата/.В този случай като загрее двиг. и подкачващата помпа в резервоара не работи горивонагнетателната помпа смуче сама и понеже цедката е задръстена тя прави вакуум в тръбопровода и се виждат балончета все едно ,че смуче въздух от някъде/ и от там първо се почва с трудно палене на топъл двигател и накрая започва да отказва да пали и студен

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

              Какъв е проблема да се вземе едно PVC шише от бира, да се напълни с нафта и да се боднат два маркуча още до двигателя с правата и обратната нафта? Така се изключват всички възможни проблеми във филтри, помпи, маркучи и резервоари. След това си правете диагностиката на спокойствие .
              Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                Колега сега по празниците и аз имах подобен проблем,както си върви колата спря и не и достига гориво ту пали ту не.Тъй като имах теч от подкачващата помпа реших че е от нея,смених я ама не беше проблема в нея оказа се просто кофти нафта която бях заредил предната вечер от шел,налях добавка в горивото и всичко се оправи

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                  Никаква вяра нямам на компютърджиите(набедени такива) за диагностиката им.Почти не са си купили софтуер-карат само на краден и кракнат и заради един смотан горивен филтър накараха едно момче да сменя ГНП-то("това КАЗВА компютъра")-добре,че го пратих на един по-стар майстор,че се размина с 50 лева-симтомите бяха подобни на тези,но не пушеше черно-просто не палеше и когато това ставаше не държеше обороти.Ако е подгряването и не работят свещи(за предкамерно говоря)мотора пали на 2-3 цилиндъра,пуши яко синкав дим от"сурова "нафта,след което "изчиства"-естествено ако компресията му е наред.За друго не мога да се сетя,моите бракми нямат"потопяеми"помпи-ГНП-тата си засмукват нафтата.Много ме съмняват гореизброените от колегите жестоки повреди,все пак мотора не е толкова лош в сравнение с един ВИ-ЕМ например.А Бош си е Бош,дори на единия ми патрул помпата е КИЕЛ-Япония,но има табела:" Лайсънс ъф БОШ".

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                    ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!ЗДРАВЕ И КЪСМЕТ
                    Карах колата на един майстор,уж я направи.,Запали колата,но започна да върви супер бавно и тромаво.Направо ужас .Той ми каза,че някой е настройвал помпата да пуска повече гориво и ,че сега така трябвало да си върви попринцип колата.Много не му повярвах и отидох до София.Там ме пратих при един човек Коко му викат и той ми оправи джипа.Откара ме в едно село на 3 икм от София по посока Люлин,но му забравих името и за 2 часа ми поправи колата.Каза,че тука в Сандански нищо не са правили,даже не са свалили помпата,смени ми едни гарнитури и каза,че проблема е в капачката на помпата и сега ми е наред всичко.Взе ми 400 кинта.Кза,че ми е за смяна вергата и ,че комплевкт от Дару кар бил кам 600 лв и около 400 лв труд.Искам да сложа чип,но трябва да сменя първо веригата.Някой слагал ли е чип,той ми предлага чип за 300 лв,аз гледах едни в digitalluning ,но са кам 780 лв

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X