Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с горивно нагнетателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с горивно нагнетателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

    От вчера оборотите започнаха на ми играят непрекъснато ,понеже джипа е автоматик не може да нито да го карам,а накрая не можеше и да запали.Някой може ли да ми каже колко лева струва и къде мога да я намеря по-изгодно и как се оправя

  • #2
    До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

    Първоначално публикуван от ivan83 Преглед на мнение
    От вчера оборотите започнаха на ми играят непрекъснато ,понеже джипа е автоматик не може да нито да го карам,а накрая не можеше и да запали.Някой може ли да ми каже колко лева струва и къде мога да я намеря по-изгодно и как се оправя
    Защо реши, че е помпата? При мен същото се получи от напукан маркуч на подаваното гориво. Смучеше въздух и ефекта е този (а няма теч на гориво - там е подналягане).

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

      Ами де да знам от скоро карам този джип и яко ми стана кофти като ми казаха,че е това.Предполагам,че е много пари тази помпа и направо яд ме хваща,къде казваш,че се намира този маркуч?Майсторите ми казаха,че е е помпата била проблем ,но може и те са грешат.Преди запали за малко и го покарах,и след 5 мин .пак започнаха да подскачат оборотите и сега отново не мога да го запаля

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

        Ами откарах я на майстор и ми казаха,че това е.Но не знам ,дано да грешат.Ти как го оправи този маркуч?Къде се намира?Преди запали и го покарах около 5 мин,след това започнаха пак до играят оборотите,сега отново не може да запали .Много кофти

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

          Ами между резервоара и помпата.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

            Първоначално публикуван от ivan83 Преглед на мнение
            Ами откарах я на майстор и ми казаха,че това е.Но не знам ,дано да грешат.Ти как го оправи този маркуч?Къде се намира?Преди запали и го покарах около 5 мин,след това започнаха пак до играят оборотите,сега отново не може да запали .Много кофти
            Как разбраха че проблема е в помпата?Закачиха ли мотора на тестер или са само майсторски предположения?Утре ще се мотая по улиците на София и ако искаш може да я закача(разбира се ако си в София и майстора няма нищо напротив)

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

              това мотора 2.5 ТД на BMW ли е? Ако е той найстина тежко ти, и ако прави така както казваш е глава на помпата а не цялата помпа. Главата на помпата струва 800лв. оригинални има само. Успех чакаме да кажеш дали мотора е този да ти кажа и другите му слаби места

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                ами не съм от София ,от Сандански съм ,ами не знам дали са я закачали някъде,но казват майсторите,че са сигурни ,проверили са за спукан маркуч и казаха,че си влиза възхух,но яко пуши джипа като се запали(когато успят да го запалят де) сега чакам един човек тук в града да се освободи,който поправя тези част да ми каже какво е и колко пари е.Ами да май е двигателя на БМВ.То мотора май се води 2.5 DSE казаха.че е на Бмв .Ако се размина в 800 лв,пак ще съм щастливец ,няма да ви кажа какви цени ми казаха във Форд ,като звъннах да питам за нова оригинална част .

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                  Ами да двигателя казват ,че е на БМВ.Майсторите не са я закачали някъде,но казаха,че виждат маркуча и си влиза възфдух,просто нещо явно се е прецакало по помпата.Джипа пуши страшно много касто се запали(когато успеят да го запалят де) вчера пак пробвах вечерта ,но не можа да запали.Тук в Сандански има един човек,който ги поправя,но е много заети и се надявам да може по-бързо да погледне колата,че е много кофти.Дано да е само тази част както казвате на главата пак 800 лв е добре,ако ви кажа какви цифри ми казаха като звъннах да питам за нова част .

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                    Ха добре дошъл що не разпита малко за този мотор? Това за 800лв. е оригинална глава на помпа на BOSHC с отстъпката иначе е 1000 и нещо търси приятел който да ти помогне да вземеш отстръпка иначе. Монтажа е елемнтарен във всеки дизел център може да ти я монтират за 50лв.. Другото което е кофти на този мотор е ел. дюзата и тя протича на някой места я лепят но не е дълготрайно цена 420лв., друг проблем колянов вал, чупят ги как го правят не знам но ги чупят много внимавай с този мотор иначе звука му е супер и върви супер /ама/. Кажи после какво е станало.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                      колега не стряскай новите членове ако този мотор има проблеми то някой други имат само проблеми, колега според мен не бързай да сменяш глава на помпата /според мен помата е много добра бош е все пак/ а върви на свястна дигноастика
                      [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                        И аз съм на това мнение че първо трябва да установи със сигурнос проблема с диагностика от поне двама различни майстори,защото стават грешки,на братми на бмв320д смени дюза за 600лв и се оказа че проблема е съвсем друг но никой не върна парите.Иначе и аз съм чувал за главите на помпите и за главите на двигателя че са проблемни при 2,5 tds bmw.Аможе да се окаже нещо съвсем дребно като горивопровод,разхерметизиран горивен филтир или температурен датчик.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                          Първоначално публикуван от ivan83 Преглед на мнение
                          Ами да двигателя казват ,че е на БМВ.Майсторите не са я закачали някъде,но казаха,че виждат маркуча и си влиза възфдух,просто нещо явно се е прецакало по помпата.Джипа пуши страшно много касто се запали(когато успеят да го запалят де) вчера пак пробвах вечерта ,но не можа да запали.Тук в Сандански има един човек,който ги поправя,но е много заети и се надявам да може по-бързо да погледне колата,че е много кофти.Дано да е само тази част както казвате на главата пак 800 лв е добре,ако ви кажа какви цифри ми казаха като звъннах да питам за нова част .
                          Хайде малко по-спокойно да се разберем. Аз говоря за горивопровода през който се подава гориво към помпата.( той обикновено е от няколко части) Ако го виждат майсторите, защо не го спрат(въздуха)?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Хайде малко по-спокойно да се разберем. Аз говоря за горивопровода през който се подава гориво към помпата.( той обикновено е от няколко части) Ако го виждат майсторите, защо не го спрат(въздуха)?

                            ще има кажа на момчетата,при които е колата за какво точно говориш,даже ще им принтна точно твоят пост,дано да се окаже от това.То тука в нашия град няма много като моя джип и на майсторите им е малко по-трудно май май да ти кажа.Пък не съм карал дизел до сега и нищо не знам за двигателите имам Бмв 5 98г.,но е бензин .Сега идват празници и се надявам да могат да го оправят до коледа,ако не след това и веднага ще ви пиша какво е станало и какво са ми казали момчетата,за да дадете пак някой съвет.Поне вие разбирате от тези неща.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с горивно нагнетвателна помпа на Range Rover 2.5 dse-98

                              Приятел, ако разбираш малко ще ти кажа един два вариянта, извади маркуча които влиза в нафтовия филтър сложи го в едно шише и като подадеш на контакт трябва да хварля нафта. На този мотор помпата не е направена да си засмуква сама, а да и се подава от друга помпа която се намира в резервара,така наречената(потапяща помпа) така че ако ти е изгоряла помпата в резервара, мисля че няма да можеш да запалиш. Друго което се сещам е, че мотора много трудно пали като е студен без да подгрее. Така, че си провери и свещите дали има ток до тях и дали подгряват,може да е изгорял някой предпазител или рале.Последната идея която ми дойде на ума е провери всички ел.връзки, букси и датчици към мотора и помпата прасни ги с контактно спрейче и може да си покараш ЖИПА.
                              А относно плочката,на моргите има много помпи, купуваш цяла помпа за 400-500 лв и ако има проблем вращаш и зимаш друга, дали от морга или нова няма много голямо значение или разлика, хафтата е една,затова слагаите добавки и всичко е наред.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X