Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Baby Rhino in da house!...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Борко, дупе да ти е яко. Поне си технически грамотен и здрав физически, другото ще го учиш. Боркозин май ще е навигатора, нали?

    Емо, виждам, че четеш, кажи и ти нещо. Твоя опит с Дифендри е безценен.
    Последно редактирано от cveti; 17-03-09, 23:25.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #47
      До: Baby Rhino in da house!...

      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
      Борко, дупе да ти е яко. Поне си технически грамотен и здрав физически, другото ще го учиш. Боркозин май ще е навигатора, нали?

      Емо, виждам, че четеш, кажи и ти нещо. Твоя опит с Дифендри е безценен.
      Кой друг освен Борко. Ако знаеш как обича да поспива докато го возя. Как ще пропусне такова удоволствие
      sigpic

      Коментар


      • #48
        До: Baby Rhino in da house!...

        Ами,какво да кажа.Момчетата се справят добре.Всичко с времето.Аз лично бих наблегнал на ходовата част(хеиви дюти полуоски,кардани и всякакав вид железария от долу.Бих препоръчал СВ-джоинтове от Ашкрофт с 5-ет год.гаранция са и поне при нас не сме ги чупили още(не че не може)За ск.котия-зависи от терена и вида на карането.За скални участаци като тука се ползват предимно автоматици с 3.9(има много части за него)За скоростните етапи нямам идея.Има доста тук които карат скоростно,но никога не съм се интересувал-не ми е тръпка
        Емил-00356 99872043-Малта
        Defender-90

        Коментар


        • #49
          До: Baby Rhino in da house!...

          Малко снимки по време на ремонта. Обещали до края на другата седмица да е в движение, че има доста неща за оправяне.
          Иначе двигатела, скоростите и раздатката са сложени, на задния мост почти са монтирани блокажа и полуосите. Чакаме нещата за предния мост и слагаме и тях.
          Голям звяр ще стане.
          Прикачени файлове
          sigpic

          Коментар


          • #50
            До: Baby Rhino in da house!...

            Време е май да мислиш и за сваляне на задната част от покрива и монтиране на защитна клетка. Трябва да огледаш Дифендъра на Виктор, там много неща са готови като решения. Ако искаш, ще те свържа с него.
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • #51
              До: Baby Rhino in da house!...

              Предпочитам да си го оставя с покрив засега по няколко важни причини. Едната е комфорта, втората е че оборудването вътре ще е по защитено и трето, че ще олекне още без покрив.
              Иначе за клетката си прав, но ако влезе и за клетка 1 седмица и не го карам вече ще полудея, така че най вероятно ще я правя след състезанията през май.
              sigpic

              Коментар


              • #52
                До: Baby Rhino in da house!...

                Слави с тези барабанни спирачки отзад ще ни се смеят хората!Изхвърляй този мост и слагай от класика!И с тези детски амортисьорчета.....Ще ти трябват по два на колело и то сериозни!Задните амортисьори ги изправи и усили силно захващането към рамата.
                Без клетка не отивай на състезание!!!
                Най-добре вземай рулетка,хартия, молив и фотоапарат и идвай в Пловдив.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #53
                  До: Baby Rhino in da house!...

                  +1

                  Напълно подкрепям горното мнение!
                  Последно редактирано от Lazar; 04-04-09, 04:24.
                  Емил-00356 99872043-Малта
                  Defender-90

                  Коментар


                  • #54
                    До: Baby Rhino in da house!...

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    Слави с тези барабанни спирачки отзад ще ни се смеят хората!Изхвърляй този мост и слагай от класика!И с тези детски амортисьорчета.....Ще ти трябват по два на колело и то сериозни!Задните амортисьори ги изправи и усили силно захващането към рамата.
                    Без клетка не отивай на състезание!!!
                    Най-добре вземай рулетка,хартия, молив и фотоапарат и идвай в Пловдив.
                    Руси е прав, аз дори без кой знае какъв зор късам амртисьори при любителско каране , а на състезание не ми се мисли. И за клетката мисли бързо, важно нещо е, аз съм се търкалял с Дифендър и знам за какво става въпрос.
                    Руси, аз без молив и хартия днес идвам в Пловдив, ако имам време, ще се обадя да видя звяра.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #55
                      До: Baby Rhino in da house!...

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      Слави с тези барабанни спирачки отзад ще ни се смеят хората!Изхвърляй този мост и слагай от класика!И с тези детски амортисьорчета.....Ще ти трябват по два на колело и то сериозни!Задните амортисьори ги изправи и усили силно захващането към рамата.
                      Без клетка не отивай на състезание!!!
                      Най-добре вземай рулетка,хартия, молив и фотоапарат и идвай в Пловдив.
                      Те само за снимката са тези барабаните
                      Отдавна работим по задния мост от ренджа и го слагаме на дифендъра. Мислехме и предния да слагаме от ренджа но са му много изтъркани дисковете, а разликата е само във вентилацията на диска. ако има толкова голямо значение да търсим дискове?

                      Много съм съгласен за клетката, но ще видим как ще дойде с времето и финансите.

                      Благодаря за съветите
                      sigpic

                      Коментар


                      • #56
                        До: Baby Rhino in da house!...

                        То на състезания как ще пускат без клетка, те луди ли са???

                        Дисковете за мост за Класик/Диско 1 са смешни пари комплектите от падок, направо 4 нови диска бих си взел. Има 2-но вентилирани по около 35 паунда на мост/незнам какви и колко скъпи са накладките за тях/, има и комплект вентилирани /тези не са разпробити, на които казвам 2-но вентилирани, демек едновентилирани са комплектите сякаш/ с накладки за 55 /може и да бъркам в цените леко/ паунда.
                        Та смело сменяй, дисковете ще карат бая време и си струва да са нови. Те са си консуматив също, все пак.
                        Има и не-вентилирани, те са най-ефтини. Да си призная, при мен задните не са вентилирани, предините са, но не разпробити. Предните се пълнят с кал относително лесно, достатъчно е да се зариеш в някоя дълбока кал... Ваденето става само със сваляне на гумата. Та ако си купиш вентилирани ще трябва да се чистят допълнително. Аз го установих 150 км след автомивката, на едно колямо спускане с много завои. Налагаше се да ползвам спирачката дори на 2-ра на моменти и по-средата изпуши сериозен облак от дясно. Оправих го с дълга отверка... Сега незнам какво да избера защото дисковете ми са за смяна и много се чудя.

                        Съветът ми е да си купиш нови дискове.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Baby Rhino in da house!...

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          То на състезания как ще пускат без клетка, те луди ли са???

                          Дисковете за мост за Класик/Диско 1 са смешни пари комплектите от падок, направо 4 нови диска бих си взел. Има 2-но вентилирани по около 35 паунда на мост/незнам какви и колко скъпи са накладките за тях/, има и комплект вентилирани /тези не са разпробити, на които казвам 2-но вентилирани, демек едновентилирани са комплектите сякаш/ с накладки за 55 /може и да бъркам в цените леко/ паунда.
                          Та смело сменяй, дисковете ще карат бая време и си струва да са нови. Те са си консуматив също, все пак.
                          Има и не-вентилирани, те са най-ефтини. Да си призная, при мен задните не са вентилирани, предините са, но не разпробити. Предните се пълнят с кал относително лесно, достатъчно е да се зариеш в някоя дълбока кал... Ваденето става само със сваляне на гумата. Та ако си купиш вентилирани ще трябва да се чистят допълнително. Аз го установих 150 км след автомивката, на едно колямо спускане с много завои. Налагаше се да ползвам спирачката дори на 2-ра на моменти и по-средата изпуши сериозен облак от дясно. Оправих го с дълга отверка... Сега незнам какво да избера защото дисковете ми са за смяна и много се чудя.

                          Съветът ми е да си купиш нови дискове.
                          От това, което казваш разбирам, че е по-добре да не са вентилирани дисковете, защото се пълнят с кал?
                          Те са си така, задните слагам от ренджа невентилирани, а преднитие дискове са си добри пак невентилирани. Въпроса за поръчките от англия не е в парите, а в наличностите и времето за доставка и като ти объркат някоя важна част и чакаш още 2-3 седмици...
                          sigpic

                          Коментар


                          • #58
                            До: Baby Rhino in da house!...

                            Първоначално публикуван от kupona Преглед на мнение
                            От това, което казваш разбирам, че е по-добре да не са вентилирани дисковете, защото се пълнят с кал?
                            Те са си така, задните слагам от ренджа невентилирани, а преднитие дискове са си добри пак невентилирани. Въпроса за поръчките от англия не е в парите, а в наличностите и времето за доставка и като ти объркат някоя важна част и чакаш още 2-3 седмици...

                            Всичко е важно!Като не го направиш сега ,ще го правиш пак!А спирачките са не по-малко важни от мотора!Предни слагай от дифендър ТД5 апарати и вентилирани дискове от дискавъри 95,96.Задните като на класика.И САМО оригинални накладки от мото пфое!!!За дискове не знам аз си карам още с оригиналните и ако трябва да ги сменям бих си купил пак оригинални.
                            Всичко друго са пари на вятъра.И още нещо -не махайте таблите на спирачките.Иначе ще сменяш накладки всяка вечер.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #59
                              До: Baby Rhino in da house!...

                              Чак сега видях темата. Когато правиш клетката трябва да имаш едно на ум, че при Дифендър отпред единственото възможно решение е да е външна. Просто няма място . Продават се готови - по скъпичко е но е направено както трябва. Руси е прав за амортисьорите, трябват ти сериозни. Ако сложиш каквито трябва е излишно да са по два. Задължително помисли за смяна на носачите. Оригиналните са слаби и може да ти направят беля. Ако не съм прочел поля да ме извините, но искам да напомня, че и със стандартните кардани при лифт дори и само 2" е рисковано да се състезаваш. Помисли за тунингови, силно ти го препоръчвам, особено предния. Задния може да ти направи проблем при разгъване на окачванито, докато при предния ще имаш постоянни вибрации, заради новия ъгъл на каретата, което в крайна сметка ще доведе до чупене.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Baby Rhino in da house!...

                                Чупене на какво - на каретата ли? Ако е каретата - не е проблем - те са си евтин консуматив и се сменят безпроблемно и в гората. Тунингови кардани - какво имаш в предвид - с двойни карета към диференциалите или от тези с по-големия ъгъл. И дали си заслужава подмяната на карданите с уазкови и да си носиш един комплект резервни, както и дали са по-слаби. Велин от Габрово мисля от години кара с уазкови и според него издържат повече.
                                Викторе, сподели малко инфо още за подготовката на твоята машина, както и ориентировъчни цени от Скорпион-рейсинг, моля. Също и за клетката. Гледах, че има различни клетки - адвенчър и рейсинг. Адвенчъра дали е достатъчна при преобръщане.
                                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X