Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

    Привет,
    и моя RR-P38 с мотор на BMW 2.5 TDS губи по 1 литър антифриз на седмица и пичовете от Дару казаха, че ми тече радиатора, все си мислех че при такова количество ще оставя петно отдолу, но нейсе.. сухо е, друг майстор ми обясни, че тече когато колата е загряла и антифриза се изпарявал още на радиатора.. не съм вещ и не съм го проверявал, и аз се притеснявам за спукана глава или издухала гарнитура и налюдавам маслото, но още си е черно.. много е черно, а няма 2000 км. от смяната му..
    [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
    [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
    Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
    [/B][/COLOR]

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

      Слагайте по едно 200/300Тди и забравяте за проблеми.

      Коментар


      • #18
        Подгряващи свещи за VM дизел

        И както нямах проблем с паленето сутрин, дори и в не толкова студено време - сега въртим като луд, добре че съм с два акумулатора, и като закюфка като трактор докато запали пушилка страшна (бял пушек), та приятел ми каза че най вероятно е подгряваща свещ - но както винаги аз се вслушвам в съветите на колегите от форума.

        Коментар


        • #19
          До: Подгряващи свещи за VM дизел

          Първоначално публикуван от lubobunker Преглед на мнение
          ..бял пушек...
          Е тва ти е отговора на другата тема за загуба на охладителна течност

          Коментар


          • #20
            До: Подгряващи свещи за VM дизел

            тоест ?

            Коментар


            • #21
              До: Подгряващи свещи за VM дизел

              Спукана глава или заминала гарнитура...Може и двете заедно.

              Коментар


              • #22
                До: Подгряващи свещи за VM дизел

                По-скоро нафта менте. Пробвай я във фризера.

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  По-скоро нафта менте. Пробвай я във фризера.
                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  VM ..... има само един проблем.....

                  Патология!

                  Казано по друг начин - гарнитури, глави ....

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                    То и моя го има същия проблем,издухана гарнитура,докато се накана да я сменя карам с претворена капачка на разшерителния съд,като я затвора надува системата и губи много вода.Така временно карам вече над 2000км ,разбираш че е намаляла водата като намалее парното.
                    При мен теча си личи само при студен двигател,загре е ли и спира (много леко сълзи студен и пощи нищо не капе като работи на място) трудно го открих че е от страната на колекторите.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]
                    RR Classic

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                      И аз имах такьв проблем и докато разбера от каде изчезва водата сега купих 4бр глави

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                        Що?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                          Това колега със загуба за течност от казанчето е много лошо според мен е гарнетура или спукана глава това са лошите вариянти а по добрите са да имаш някаде теч по радиатора или по маркучите
                          Успех

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                            А моето мнение е, че сутрин докато е студен и не работи правилно (неможе да подреди), значи има вода в цилиндъра, докато я издуха неможе да запали, в следствие на това хвърля не-изгоряла нафта и затова отзат се вижда сива пара.

                            А относно колегата с издуханата гарнитура, просто колкото повече се кара, толкова по голяма става язвата на гарнитурата и главата,след като започне ремонта може да се налойи да се сменч главата защото ще е много напукана и крива.

                            Не карам никой да се съобразява с това което съм написъл, просто така разсъждавам по въпроса на колегата.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                              Благодаря за идеите, има една тръба над главите която се завива към всяка една от тях и служи за охлаждане. Затегнах я малко, и теча спря. Искам само да споделя с колегите които имат VM двигатели, че това притягане е малко опасно защото резбите в главите лесно се изяждат, понеже са дурал някакъв. При мен бяха свършили като я купих, и след няколко неуспешни опита с всякакви течни метали и т.н. разпробих главите и с едни месингови дюбели от Практикер за 5 лева с готови вътрешни резби нещата заспаха. Ако някой иска повече инфо как го направих съм готов да споделя опита си на живо.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос за загуба на охладителна течност на VM мотор

                                Първоначално публикуван от Явор Георгиев Преглед на мнение
                                А моето мнение е, че сутрин докато е студен и не работи правилно (неможе да подреди), значи има вода в цилиндъра, докато я издуха неможе да запали, в следствие на това хвърля не-изгоряла нафта и затова отзат се вижда сива пара.

                                А относно колегата с издуханата гарнитура, просто колкото повече се кара, толкова по голяма става язвата на гарнитурата и главата,след като започне ремонта може да се налойи да се сменч главата защото ще е много напукана и крива.

                                Не карам никой да се съобразява с това което съм написъл, просто така разсъждавам по въпроса на колегата.
                                А относно сутрешното трудно палене се оказа две изгоряли свещи, смених ги и всичко е ок

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X