Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт окачване на Р38А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ремонт окачване на Р38А

    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение

    Искаш да кажеш, че стои наперен и не спъхва или е наклонен на една страна като Ифа?
    П.П.Кулата в Пиза е наклонена , но не пада.
    Колега машината ми стои перфектно без да съм пускал компресор от поне две три седмици ... Просто все едно че нямам въздушно окачване разликата от преди е огромна /за 2-4 дни предницата омеква много.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-09-10, 19:17.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

    Коментар


    • #17
      До: Ремонт окачване на Р38А

      Колеги, извинявам се предварително че ще ви пиша по-малко стара тема, но проблемите които описхвате уви сполетяха и мен . От Габрово съм и видях, че има "комшии" които могат да подадат ръка за решаването на болните ми за момента проблеми с Range Rovar-а ми. Та проблема е следния излезе грешка по време на движение на компютъра "sosp aria difett" което след дълго ровене го преведох на български "дефект във въздушното окачване". Ходих в Мото Пфое Габрово да го за закачат на компютар и да кажат какъв е проблема, но уви те нямат такъв софтуер. Моля помагайте какво да правя.
      Land Rover Range Rover 2,5 DT
      Land Rover Discovery 200 TDI
      BMW F650ST - RIP
      "Совите не са това което са"

      Коментар


      • #18
        До: Ремонт окачване на Р38А

        Първоначално публикуван от huntergencho Преглед на мнение
        Колеги, извинявам се предварително че ще ви пиша по-малко стара тема, но проблемите които описхвате уви сполетяха и мен . От Габрово съм и видях, че има "комшии" които могат да подадат ръка за решаването на болните ми за момента проблеми с Range Rovar-а ми. Та проблема е следния излезе грешка по време на движение на компютъра "sosp aria difett" което след дълго ровене го преведох на български "дефект във въздушното окачване". Ходих в Мото Пфое Габрово да го за закачат на компютар и да кажат какъв е проблема, но уви те нямат такъв софтуер. Моля помагайте какво да правя.
        Колега от Габрово, не се притеснявай утре 13-ти пътувам за Дряново и може да ми се обадиш, имам EAS Kiker, който чисти грешки по окачването. 0888674422
        Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

        Коментар


        • #19
          До: Ремонт окачване на Р38А

          Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
          Колега от Габрово, не се притеснявай утре 13-ти пътувам за Дряново и може да ми се обадиш, имам EAS Kiker, който чисти грешки по окачването...
          Колега изкрено благодаря и непременно ще ви се обадя.
          Land Rover Range Rover 2,5 DT
          Land Rover Discovery 200 TDI
          BMW F650ST - RIP
          "Совите не са това което са"

          Коментар


          • #20
            До: Ремонт окачване на Р38А

            Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
            Окачването на RR Р38А се оказа сложно нещо но и не невъзможно за ремонт от човек с общи познания и култура. След като си поръчах комплект гумички за клапани и блок, ремонтен комплект за компресор и един ден отделен на идеята повече да не ми спихва джипката сега съм с високо навирен джип. От въпросните комплекти съм поръчал 5 бройки но след като дам една обещана ми остават 3 комплекта за членове на клубът. Също така си поръчах и еас кикера който може да ресетва грешки в еас. За съжаление не мога да кача снимков материал, но за всеки който е заинтересован ще дам повече информация.
            Първо искам да попитам колко стува един такъв ремонтен колмпект за тези клапи и другото което искам да те попитам като по вещ по въпросите с окачването е за какво служат тези клапи, да държат колата изправена ли??? Защото зимата аз си купих гумичката за буталцето на помпата, че джипа нещеше да се вдига и като го сложих се вдигна за 3 минути сега се вдига идеално, като го запаля и се нивелира се секунди, но когато го спусна на най-ниското и после го пусна да се вдига се вдига за 1-2 минути, а като го купих се вдигаше за 5-10 секунди!!! Та въпроса ми е дали е от тези клапи или е пак от компресора, защото аз купих не жълтата тефлонова гумичка, а някъква друга, която я водят по добра и е се води 2nd generation!!! и е черна на цвят???

            А и дуго което забелязах е че от нормалното до най-високото се вдига пак много бързо, но от най-ниското до нормалното се вдига бавно, иначе нямам никъкви проблеми като го натоваря или като сме повече хора внаги се вдига и се нивелира за секунди!!!

            Коментар


            • #21
              До: Ремонт окачване на Р38А

              Колега, по описанието което си дал да разбирам че имаш проблем с повторното вдигане , според мен е съвсем нормално ако го спуснеш след като си го вдигнал (ама не съм виновен как звучи), да е по трудно повторното вдигане поради намаляло налягане в разширителя съд. До колкото разбрах от описанието при теб нещата са ок. Но ако сутрин го намираш да се е спуснал то има нужда от ремонтен комплект О пръстени за клапъните. Комплекта за клапъните и компресора с доставката е около 150 лв.

              П.С.
              Поздрави на колегата от Габрово, дано няма повече проблеми.
              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

              Коментар


              • #22
                До: Ремонт окачване на Р38А

                Сърдечни благодарности, и поздрави на колегата dignatov , за отзоваването и помощта му.
                Land Rover Range Rover 2,5 DT
                Land Rover Discovery 200 TDI
                BMW F650ST - RIP
                "Совите не са това което са"

                Коментар


                • #23
                  До: Ремонт окачване на Р38А

                  Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                  Колега, по описанието което си дал да разбирам че имаш проблем с повторното вдигане , според мен е съвсем нормално ако го спуснеш след като си го вдигнал (ама не съм виновен как звучи), да е по трудно повторното вдигане поради намаляло налягане в разширителя съд. До колкото разбрах от описанието при теб нещата са ок. Но ако сутрин го намираш да се е спуснал то има нужда от ремонтен комплект О пръстени за клапъните. Комплекта за клапъните и компресора с доставката е около 150 лв.

                  П.С.
                  Поздрави на колегата от Габрово, дано няма повече проблеми.
                  Не въобще не го намирам спуснат, ако ще да съм го оставил и 2 седмици, въпросът ми е че като работи и си е на нормален режим, като го спусна до долу и седи така примерно 15 секунди и после като го пусна да се вдига се вдига около 1-2 минути!?! А като го купих не беше така!!! Има ли според теб нянакъв проблем или не??!?!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ремонт окачване на Р38А

                    Не въобще не го намирам спуснат, ако ще да съм го оставил и 2 седмици, въпросът ми е че като работи и си е на нормален режим, като го спусна до долу и седи така примерно 15 секунди и после като го пусна да се вдига се вдига около 1-2 минути!?! А като го купих не беше така!!! Има ли според теб нянакъв проблем или не??!?!
                    На скоро колега, който живее в Холандия се оплака от подобен проблем, при случая джипа е на тампони и въопще не изска да се вдига, след разговор и проби се установи че има проблем в клапаните на окачването и след разглобяване и почистване на часта с диафрагмата всичко е ок. Няма обяснение но все пак е важен крайния резултат, може да се видим на някоя среща и да обсъдим проблема по обстойно, напоследък нямам много време да пиша в форума.
                    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ремонт окачване на Р38А

                      Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                      Окачването на RR Р38А се оказа сложно нещо но и не невъзможно за ремонт от човек с общи познания и култура. След като си поръчах комплект гумички за клапани и блок, ремонтен комплект за компресор и един ден отделен на идеята повече да не ми спихва джипката сега съм с високо навирен джип. От въпросните комплекти съм поръчал 5 бройки но след като дам една обещана ми остават 3 комплекта за членове на клубът. Също така си поръчах и еас кикера който може да ресетва грешки в еас. За съжаление не мога да кача снимков материал, но за всеки който е заинтересован ще дам повече информация.
                      Колега dignatov, и аз имам пробем с окачването- за няколко часа предницата пада и после много бавно се вдигал. Та, тъй като съм на вие с тези неща,пък го имам отскоро камиончето (RR P38 2.5DSE 99), много бих искал някой, който има опит и разбира от тая пущина да го види и да си каже мнението. Пък така или иначе съм нов тука-да взема да почерпя.
                      п.п. С удоволствие бих почерпил и всеки друг който има време за това.
                      п.п.п. тел:0886030780
                      Land Rover FREELANDER 2 td4 S 2013г. Facelift
                      0886030780

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X