Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт окачване на Р38А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт окачване на Р38А

    Окачването на RR Р38А се оказа сложно нещо но и не невъзможно за ремонт от човек с общи познания и култура. След като си поръчах комплект гумички за клапани и блок, ремонтен комплект за компресор и един ден отделен на идеята повече да не ми спихва джипката сега съм с високо навирен джип. От въпросните комплекти съм поръчал 5 бройки но след като дам една обещана ми остават 3 комплекта за членове на клубът. Също така си поръчах и еас кикера който може да ресетва грешки в еас. За съжаление не мога да кача снимков материал, но за всеки който е заинтересован ще дам повече информация.
    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

  • #2
    До: Ремонт окачване на Р38А

    Както казва Лазар - "невольооооо, невольо"!
    Браво! Ако ти е било поне малко приятно, значи това е твоята кола.

    Коментар


    • #3
      До: Ремонт окачване на Р38А

      Обясни малко по-подробно за този кикер.Това някаква преносима весрия на диагностичните компютри в сервизите ли е?
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #4
        До: Ремонт окачване на Р38А

        Уредчето не е лошо за уплътняване на свободното време [друг е въпроса че е скъпичко за нещо което ще използваш няколко пъти в годината(цената по спомени беше около 200£)],но за съжаление в повечето случаи не спестява посещението в сервиз.Тук http://www.blackbox-solutions.com/photos/HW010.wmv има и едно клипче което може да се погледне.

        Коментар


        • #5
          До: Ремонт окачване на Р38А

          Ей тук някакъв образ твърди, че е открил топлата вода:
          http://www.rswsolutions.com/
          Уредчето му е доста семпло, но пък е далеч от 200 лири. Друг е въпросът, че аз пробвах варианта да си направя кабелчето и да човъркам със софта, който той предлага и нещо ударих на камък. Или гадът премълчава нещо по отношение на кебела, както в сайта си, така и в клипчето, на което показва как се прави самия кабел. Или аз нещо бъркам много генерално, но пробвах с два различни лаптоп-а единият, от които с вграден COM порт, а другият с USB-COM порт преходник и в двата случая - ДРЪН! Нищо не стана и така и не можах да установя комуникация с компа на ЕАС-а.

          Коментар


          • #6
            До: Ремонт окачване на Р38А

            Първоначално публикуван от driver Преглед на мнение
            Ей тук някакъв образ твърди, че е открил топлата вода:
            http://www.rswsolutions.com/
            Уредчето му е доста семпло, но пък е далеч от 200 лири. Друг е въпросът, че аз пробвах варианта да си направя кабелчето и да човъркам със софта, който той предлага и нещо ударих на камък. Или гадът премълчава нещо по отношение на кебела, както в сайта си, така и в клипчето, на което показва как се прави самия кабел. Или аз нещо бъркам много генерално, но пробвах с два различни лаптоп-а единият, от които с вграден COM порт, а другият с USB-COM порт преходник и в двата случая - ДРЪН! Нищо не стана и така и не можах да установя комуникация с компа на ЕАС-а.
            Този "образ" е един от най големите пичове с които съм си комуникирал.Правил съм кабела и допреди да си купя Ровакома ползвах успешно неговата програма."Гадът" не премълчава нищо-просто не внимаваш в препоръките които е дал(и показал).

            Коментар


            • #7
              До: Ремонт окачване на Р38А

              Нищо лошо не искам да кажа за човека. Споделям до къде съм я докарал аз и си казвам, че най-вероятно аз бъркам нещо. Ако можеш да ми дадеш някакви насоки какво да променя така, че да тръгне и при мен тази врътка ще е чудесно. Ползвам кабел с чип Пролифик, както е показал и той при обясненията си отностно USB-RS232 преходниците, но дори с лаптоп с фабричен COM1 порт не можах да направя връзка с компа на ЕАС-а. ЕАС ЕКУ-то наистина ли работи на RS232 нива, а не на TTL нива? Аз пробвах най-новата версия на софт-а, която той е дал на сайта си. Ако можеш ме насочи какво да направя.
              Благодаря предварително.

              Коментар


              • #8
                До: Ремонт окачване на Р38А

                Първоначално публикуван от driver Преглед на мнение
                Нищо лошо не искам да кажа за човека. Споделям до къде съм я докарал аз и си казвам, че най-вероятно аз бъркам нещо. Ако можеш да ми дадеш някакви насоки какво да променя така, че да тръгне и при мен тази врътка ще е чудесно. Ползвам кабел с чип Пролифик, както е показал и той при обясненията си отностно USB-RS232 преходниците, но дори с лаптоп с фабричен COM1 порт не можах да направя връзка с компа на ЕАС-а. ЕАС ЕКУ-то наистина ли работи на RS232 нива, а не на TTL нива? Аз пробвах най-новата версия на софт-а, която той е дал на сайта си. Ако можеш ме насочи какво да направя.
                Благодаря предварително.
                Като закачиш кабела към автомобила и пуснеш програмата(initialize) в дясната колонка(Rx) какво изписва?

                Коментар


                • #9
                  До: Ремонт окачване на Р38А

                  Трябва да закача пак нещата и да видя точно какво дава, но не беше това, което трябва (FF). И освен това при мен като му дам "Initialize" изобщо не се "Power Cycle"-ва ЕКУ-то на окачването (не ми дава на дисплея за няколко секунди надписа, че има проблем и не пищи съответно).

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ремонт окачване на Р38А

                    Здравей преди 3 седмици се сдобих с РР 98г.2,5 ДСЕ и след 1000 км. започна да изпуска въздух в следствие на това компресорът издаде багажа . Интересува ме да ли иамаш от тези ремонтни комлекти. тел. за връзка 0888886714 или даи твои телефон за контакт.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-09-10, 19:14.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ремонт окачване на Р38А

                      Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                      Уредчето не е лошо за уплътняване на свободното време [друг е въпроса че е скъпичко за нещо което ще използваш няколко пъти в годината(цената по спомени беше около 200£)],но за съжаление в повечето случаи не спестява посещението в сервиз.Тук http://www.blackbox-solutions.com/photos/HW010.wmv има и едно клипче което може да се погледне.
                      Дай координати за връзка или звънни на 0888674422-Митко
                      Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ремонт окачване на Р38А

                        А защо не пробвате да махнете възгланиците и да сложите пружини и тогава си решавате проблема генерално с ниво регулацията.В Англия се продава кит с пружини с който се заменят гадните и скъпи възгланици и возията става по мека вече го тествахме успешно
                        Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                        тел. 0898327627
                        Радослав

                        Коментар


                        • #13
                          Колега клиренса и возията на възглавниците не се постига с нищо друго, а и с пружините се клати ужасно на пътя Просто според мен идеята е възглавници, но с ръчно управление не с ЕАС
                          Искам да благодаря на колегата дигнатов направи ми ремонта на компресора, и блока с клапаните, и съм много доволен от резултата.
                          Вече втора седмица не съм го помпил стои като кулата в Пиза/ ако някой има нужда от подобна операция препоръчвам колегата като "експерт" по ремонта има поне две рециклирания на компресор, и блок клапани, а си е доста играчка но определено си заслужава.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-09-10, 19:17.
                          [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ремонт окачване на Р38А

                            Първоначално публикуван от iignatov
                            и искам да благодаря на колегата дигнатов направи ми ремонта на компресора и блока с клапаните и съм много доволен от резултата /вече втора седмица не съм го помпил стои като кулата в Пиза/ ако някой има нужда от подобна операция препоръчвам колегата като "експерт" по ремонта има поне две рециклирания на компресор и блок клапани а си е доста играчка но определено си заслужава

                            Искаш да кажеш, че стои наперен и не спъхва или е наклонен на една страна като Ифа?
                            П.П.Кулата в Пиза е наклонена , но не пада.
                            ________________________________________________________________________________________
                            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ремонт окачване на Р38А

                              Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                              А защо не пробвате да махнете възгланиците и да сложите пружини и тогава си решавате проблема генерално с ниво регулацията.В Англия се продава кит с пружини с който се заменят гадните и скъпи възгланици и возията става по мека вече го тествахме успешно
                              Тук не може да не изкажа мнение, хора всякакви, джипки всякакви, аз лично си харесвам джипа и не смятам да сменям окачването, то е едно от многото готини неща в джипката. Ако някой се притеснява от окачването то по добре да не си купува такъв, но на никой не препоръчвам да си слага кит пружини. Возията и предимствата на гадните и скапи възглавници са много и не смятам да ги изброявам, но не мисля че инвестиция от 1000, а дори и 2000 лв да е, на тази джипка веднаж на 10 години е нищо. След смяната на въпросните О пръстени нещата придобиват други измерения. Пожелавам на всички колеги с такива джипки да си ги карат с удоволствие, и на всички колеги много безаварийни километри.
                              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X