Окачването на RR Р38А се оказа сложно нещо но и не невъзможно за ремонт от човек с общи познания и култура. След като си поръчах комплект гумички за клапани и блок, ремонтен комплект за компресор и един ден отделен на идеята повече да не ми спихва джипката сега съм с високо навирен джип. От въпросните комплекти съм поръчал 5 бройки но след като дам една обещана ми остават 3 комплекта за членове на клубът. Също така си поръчах и еас кикера който може да ресетва грешки в еас. За съжаление не мога да кача снимков материал, но за всеки който е заинтересован ще дам повече информация.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт окачване на Р38А
Свий
X
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Обясни малко по-подробно за този кикер.Това някаква преносима весрия на диагностичните компютри в сервизите ли е?В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Уредчето не е лошо за уплътняване на свободното време [друг е въпроса че е скъпичко за нещо което ще използваш няколко пъти в годината(цената по спомени беше около 200£)],но за съжаление в повечето случаи не спестява посещението в сервиз.Тук http://www.blackbox-solutions.com/photos/HW010.wmv има и едно клипче което може да се погледне.
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Ей тук някакъв образ твърди, че е открил топлата вода:
http://www.rswsolutions.com/
Уредчето му е доста семпло, но пък е далеч от 200 лири. Друг е въпросът, че аз пробвах варианта да си направя кабелчето и да човъркам със софта, който той предлага и нещо ударих на камък. Или гадът премълчава нещопо отношение на кебела, както в сайта си, така и в клипчето, на което показва как се прави самия кабел. Или аз нещо бъркам много генерално, но пробвах с два различни лаптоп-а единият, от които с вграден COM порт, а другият с USB-COM порт преходник и в двата случая - ДРЪН!
Нищо не стана и така и не можах да установя комуникация с компа на ЕАС-а.
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Първоначално публикуван от driver Преглед на мнениеЕй тук някакъв образ твърди, че е открил топлата вода:
http://www.rswsolutions.com/
Уредчето му е доста семпло, но пък е далеч от 200 лири. Друг е въпросът, че аз пробвах варианта да си направя кабелчето и да човъркам със софта, който той предлага и нещо ударих на камък. Или гадът премълчава нещопо отношение на кебела, както в сайта си, така и в клипчето, на което показва как се прави самия кабел. Или аз нещо бъркам много генерално, но пробвах с два различни лаптоп-а единият, от които с вграден COM порт, а другият с USB-COM порт преходник и в двата случая - ДРЪН!
Нищо не стана и така и не можах да установя комуникация с компа на ЕАС-а.
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Нищо лошо не искам да кажа за човека. Споделям до къде съм я докарал аз и си казвам, че най-вероятно аз бъркам нещо. Ако можеш да ми дадеш някакви насоки какво да променя така, че да тръгне и при мен тази врътка ще е чудесно. Ползвам кабел с чип Пролифик, както е показал и той при обясненията си отностно USB-RS232 преходниците, но дори с лаптоп с фабричен COM1 порт не можах да направя връзка с компа на ЕАС-а. ЕАС ЕКУ-то наистина ли работи на RS232 нива, а не на TTL нива? Аз пробвах най-новата версия на софт-а, която той е дал на сайта си. Ако можеш ме насочи какво да направя.
Благодаря предварително.
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Първоначално публикуван от driver Преглед на мнениеНищо лошо не искам да кажа за човека. Споделям до къде съм я докарал аз и си казвам, че най-вероятно аз бъркам нещо. Ако можеш да ми дадеш някакви насоки какво да променя така, че да тръгне и при мен тази врътка ще е чудесно. Ползвам кабел с чип Пролифик, както е показал и той при обясненията си отностно USB-RS232 преходниците, но дори с лаптоп с фабричен COM1 порт не можах да направя връзка с компа на ЕАС-а. ЕАС ЕКУ-то наистина ли работи на RS232 нива, а не на TTL нива? Аз пробвах най-новата версия на софт-а, която той е дал на сайта си. Ако можеш ме насочи какво да направя.
Благодаря предварително.
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Трябва да закача пак нещата и да видя точно какво дава, но не беше това, което трябва (FF). И освен това при мен като му дам "Initialize" изобщо не се "Power Cycle"-ва ЕКУ-то на окачването (не ми дава на дисплея за няколко секунди надписа, че има проблем и не пищи съответно).
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Здравей преди 3 седмици се сдобих с РР 98г.2,5 ДСЕ и след 1000 км. започна да изпуска въздух в следствие на това компресорът издаде багажа . Интересува ме да ли иамаш от тези ремонтни комлекти. тел. за връзка 0888886714 или даи твои телефон за контакт.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-09-10, 19:14.
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнениеУредчето не е лошо за уплътняване на свободното време [друг е въпроса че е скъпичко за нещо което ще използваш няколко пъти в годината(цената по спомени беше около 200£)],но за съжаление в повечето случаи не спестява посещението в сервиз.Тук http://www.blackbox-solutions.com/photos/HW010.wmv има и едно клипче което може да се погледне.Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
А защо не пробвате да махнете възгланиците и да сложите пружини и тогава си решавате проблема генерално с ниво регулацията.В Англия се продава кит с пружини с който се заменят гадните и скъпи възгланици и возията става по мека вече го тествахме успешноПодстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
тел. 0898327627
Радослав
Коментар
-
Колега клиренса и возията на възглавниците не се постига с нищо друго, а и с пружините се клати ужасно на пътяПросто според мен идеята е възглавници, но с ръчно управление не с ЕАС
Искам да благодаря на колегата дигнатов направи ми ремонта на компресора, и блока с клапаните, и съм много доволен от резултата.
Вече втора седмица не съм го помпил стои като кулата в Пиза/ ако някой има нужда от подобна операция препоръчвам колегата като "експерт" по ремонта има поне две рециклирания на компресор, и блок клапани, а си е доста играчка но определено си заслужава.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-09-10, 19:17.[SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Първоначално публикуван от iignatovи искам да благодаря на колегата дигнатов направи ми ремонта на компресора и блока с клапаните и съм много доволен от резултата /вече втора седмица не съм го помпил стои като кулата в Пиза/ ако някой има нужда от подобна операция препоръчвам колегата като "експерт" по ремонта има поне две рециклирания на компресор и блок клапани а си е доста играчка но определено си заслужава
Искаш да кажеш, че стои наперен и не спъхва или е наклонен на една страна като Ифа?
П.П.Кулата в Пиза е наклонена , но не пада.________________________________________________________________________________________
Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006
Коментар
-
До: Ремонт окачване на Р38А
Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнениеА защо не пробвате да махнете възгланиците и да сложите пружини и тогава си решавате проблема генерално с ниво регулацията.В Англия се продава кит с пружини с който се заменят гадните и скъпи възгланици и возията става по мека вече го тествахме успешноДиагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар