Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фрилендър 2.0 дизел печка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: фрилендър 2.0 дизел печка

    Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
    ...Сухата печка се нуждае средно от 100 грама гориво на час. (говоря за моделите които са 1,5 Kw/h) Нали можете да сметнете ако са ви останали само 10 литра нафта в резервоара, за колко време ще стигнат? А и ще си имате самостоятелна сауна настред полето например...
    С разхода който посочваш, не съм съгласен. Имах Еберспахер 2DL-E или нещо подобно, мога да се разровя точно за модела. Не знам точния разход на час, но е много по-икономична от цитираното от теб. Много. Единствения проблем беше при много ниски температури нафтата замръзва в тръбопроводчето и докато не запалиш да поработи самата кола, печката не тръгваше. Втория проблем беше от 'качествената' нафта, филтърчето често се задръстваше. 20мин работа.

    Иначе да, който е имал такова нещо знае за какво става въпрос. Спираш, тя си работи, вътре топло...

    Коментар


    • #17
      До: фрилендър 2.0 дизел печка

      Бате, а как че разбЕрем че е зима? У нас топло, у колата топло...как? Аз обичам зимата.

      А който има излишни кинти за печка, нека сложи. Особено за тия ледени мотори 200/300тди си е препоръчително, а за Дифендъра задължително. И кашон пред радиатора.

      Коментар


      • #18
        До: фрилендър 2.0 дизел печка

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        С разхода който посочваш, не съм съгласен. Имах Еберспахер 2DL-E или нещо подобно, мога да се разровя точно за модела. Не знам точния разход на час, но е много по-икономична от цитираното от теб. Много. Единствения проблем беше при много ниски температури нафтата замръзва в тръбопроводчето и докато не запалиш да поработи самата кола, печката не тръгваше. Втория проблем беше от 'качествената' нафта, филтърчето често се задръстваше. 20мин работа.

        Иначе да, който е имал такова нещо знае за какво става въпрос. Спираш, тя си работи, вътре топло...
        http://www.parkingheater.com/predims...a.html#tv11011

        Ето тука има конкретни числа. Цифрата която цитирам е осреднена и е част от разходните норми при влекачите (TIRовете). Да там кабината е малко по-големичка, но за сметка на това доста по-добре изолирана.

        А и мисля, че 100 грама на час или 80 грама на час или пък 120... абе там някъде е. Лукс без пари

        Коментар


        • #19
          До: фрилендър 2.0 дизел печка

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Бате, а как че разбЕрем че е зима? У нас топло, у колата топло...как? Аз обичам зимата.

          А който има излишни кинти за печка, нека сложи. Особено за тия ледени мотори 200/300тди си е препоръчително, а за Дифендъра задължително. И кашон пред радиатора.
          Въпроса ми е съвсем сериозен. Вече си е студеничко и кашон пред радиатора на 200Тди, дали ще помогне и дали няма да навреди по някакъв начин ?
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • #20
            До: фрилендър 2.0 дизел печка

            Ако охладителната система ти е напълно изправна, включително виското на перката, то тогава под минус 5 градуса слагай кашон преспокойно.

            Коментар


            • #21
              До: фрилендър 2.0 дизел печка

              Днес си оглеждах Фрилендъра отдолу и от ляво на радиатора (ако се гледа от шофьорското място) намерих една тръбичка, която ми прилича много на ауспух на печка, но пък в купето никъде не намирам контролен панел за нея. Има ли начин да разбера дали наистина е печка?
              '95 Opel Frontera A 2.0 КБ

              Коментар


              • #22
                До: фрилендър 2.0 дизел печка

                Първоначално публикуван от Voykov Преглед на мнение
                Днес си оглеждах Фрилендъра отдолу и от ляво на радиатора (ако се гледа от шофьорското място) намерих една тръбичка, която ми прилича много на ауспух на печка, но пък в купето никъде не намирам контролен панел за нея. Има ли начин да разбера дали наистина е печка?
                Да, има. Вдигаш предния капак и виждаш дали имаш печка.

                Коментар


                • #23
                  До: фрилендър 2.0 дизел печка

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  И двете се вписват в понятието дизелова (или съответно бензинова) печка, първата описана от теб е водна, втората суха.

                  А каква е ползата ли? Много просто, избягваш студен старт на мотора. Нещо, което не правиш, ако си запалиш колата с дистанционно от балкона...
                  А при - 15 може и изобщо да няма старт.

                  Коментар


                  • #24
                    До: фрилендър 2.0 дизел печка

                    От август до сега не съм имал проблем с охладителната система. Мисля че си работи както трябва. А какво е "виското на перката' ?
                    Тази земя, по която тъпча сега,
                    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                    тази земя – не е моя земя,
                    тази земя, простете, е чужда.

                    Коментар


                    • #25
                      До: фрилендър 2.0 дизел печка

                      Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                      .. А какво е "виското на перката' ?
                      Виж тук

                      Коментар


                      • #26
                        До: фрилендър 2.0 дизел печка

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Да, има. Вдигаш предния капак и виждаш дали имаш печка.
                        Много благодаря за компетентния отговор... Разбирам, че въпроса ми Ви се струва лаишки, но ако знаех как изглежда печката или ако се виждаше отгоре дали има нещо което прилича на печка нямаше да го задам. Мотора ми е ТД4 и има голяма кора от която почти нищо не се вижда и е още по-трудно когато незаеш за какво да гледаш.
                        '95 Opel Frontera A 2.0 КБ

                        Коментар


                        • #27
                          До: фрилендър 2.0 дизел печка

                          Първоначално публикуван от Voykov Преглед на мнение
                          Много благодаря за компетентния отговор... Разбирам, че въпроса ми Ви се струва лаишки, но ако знаех как изглежда печката или ако се виждаше отгоре дали има нещо което прилича на печка нямаше да го задам. Мотора ми е ТД4 и има голяма кора от която почти нищо не се вижда и е още по-трудно когато незаеш за какво да гледаш.
                          Може да погледнеш това http://www.cameltrophyvehicles.com/d...structions.pdf .

                          Коментар


                          • #28
                            До: фрилендър 2.0 дизел печка

                            Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                            Може да погледнеш това http://www.cameltrophyvehicles.com/d...structions.pdf .
                            Много ти благодаря колега.
                            '95 Opel Frontera A 2.0 КБ

                            Коментар


                            • #29
                              До: фрилендър 2.0 дизел печка

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Аз имам в момента на Диването, водна.
                              Моята е без дистанционно, но с таймер.
                              Напоследък излизам по едно и също време и затова съм я нагласил да се пуска в 8.30ч. Излизам към 9, 9 без нещо, паля затоплен двигател и вътре е топло сега и веднага. Когато излизам инцидентно и тя не е нагласена, пак я пускам (след като запаля), почва да духа топло след 3-4 пресечки.

                              Откъм пазене на мотора е по-добре водната.
                              Откъм топло в купето е несравнимо по-добре сухата. Напрактика нямат база за сравнение.

                              И двете черпят смешно малко ток. Сухата е по-икономична и черпи смешно малко гориво, за това, което отдава.
                              ... Най-добре и с двете.
                              Yaro Да те попитам как ти е свързана печката Директно към пъвият кръг на охлаждане И през нея ли цирколира антифриза след като не работи печката а двитатела си работи и караш
                              Че и на мен ми изпадна една водна Вебасто и смятам да е слагам на LJ 70 -ката

                              Коментар


                              • #30
                                До: фрилендър 2.0 дизел печка

                                Нямам представа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X