Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фрилендър 2.0 дизел печка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фрилендър 2.0 дизел печка

    Има ли някой с печка на джипа.И мога ли да си сложа на моя.Някой правил ли го е и колко е труда.благодаря

  • #2
    До: фрилендър 2.0 дизел печка

    Първоначално публикуван от minevv Преглед на мнение
    Има ли някой с печка на джипа.И мога ли да си сложа на моя.Някой правил ли го е и колко е труда.благодаря
    Нова Webasto са около или малко над 2000лв. с труда. Еберспахер са също там някъде. Независимо дали водна или суха.

    Можеш да си намериш и втора употреба, но представителите на Вебасто в София (Рея МП) не са склонни да монтират. Така или иначе, ще се опитат да те склонят да си купиш нова от тях.

    Коментар


    • #3
      До: фрилендър 2.0 дизел печка

      Я, това пък какво е
      Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
      „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
      LZ1EMS

      Коментар


      • #4
        До: фрилендър 2.0 дизел печка

        подгрява водата/антифриза\и когата запалиш двигателя е топъл и пускаш парно на 6.Разбра ли.Има с таимер и дистанционо.Втора употреба около 400-500лв

        Коментар


        • #5
          До: фрилендър 2.0 дизел печка

          Има ли някой от вас такова нещо?
          Предполагам, че черпи енергия от акумулатора?
          Не ми е ясно как се наглася да улови телепатично мисълта ми, че след 5 минути ми е необходима колата например (спонтанно)
          Колко време му трябва да загрее антифриза (на двигателя му трябват 5 мин за да ,,задуха топло" от парното, без такава ,,печка")?
          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
          LZ1EMS

          Коментар


          • #6
            До: фрилендър 2.0 дизел печка

            Като знам че утре в 7и30 трябва да изляза в колко трябва да сецна дистанционното за да се задейства печката ?
            Тази земя, по която тъпча сега,
            тази земя, която пролетен вятър пробужда,
            тази земя – не е моя земя,
            тази земя, простете, е чужда.

            Коментар


            • #7
              До: фрилендър 2.0 дизел печка

              Аз имам в момента на Диването, водна.
              Моята е без дистанционно, но с таймер.
              Напоследък излизам по едно и също време и затова съм я нагласил да се пуска в 8.30ч. Излизам към 9, 9 без нещо, паля затоплен двигател и вътре е топло сега и веднага. Когато излизам инцидентно и тя не е нагласена, пак я пускам (след като запаля), почва да духа топло след 3-4 пресечки.

              Откъм пазене на мотора е по-добре водната.
              Откъм топло в купето е несравнимо по-добре сухата. Напрактика нямат база за сравнение.

              И двете черпят смешно малко ток. Сухата е по-икономична и черпи смешно малко гориво, за това, което отдава.
              ... Най-добре и с двете.

              Коментар


              • #8
                До: фрилендър 2.0 дизел печка

                Защо ли пък аз под дизелова печка разбирам нещо съвсем по-различно?
                Последно редактирано от panaira; 20-11-08, 00:52.

                Коментар


                • #9
                  До: фрилендър 2.0 дизел печка

                  Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                  Защо ли пък аз под дизелова печка разбирам нещо съвсем по-различно?
                  Ами знаеме ли? Кажи защо? Или да се досетиме...

                  Коментар


                  • #10
                    До: фрилендър 2.0 дизел печка

                    Ами не устройство, което да ми е подгряло двигателя(течността), та като запаля да почне да ми духа топлко веднага. Ако е това функцията на печката, това ще рече, че ще са най-глупаво изхарчените 2000лв. По добре да давам на някой по 5лв. на ден да слиза да ми я препалва преди тръгване.

                    Аз знам, че е устройство, което да кажем ако спиш в колата (на мен ми се налага често), да ти поддържа топло без да се налага да палиш двигателя. Пърпори си през нощта и ти духа топличко. Същата работа и за каравана например. Паркираш си караваната и си пускаш печката, черпи си от нафтата и топло.

                    Ако ще ми загрява водата/антифриза, каква е ползата...

                    Коментар


                    • #11
                      До: фрилендър 2.0 дизел печка

                      Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                      Ами не устройство, което да ми е подгряло двигателя(течността), та като запаля да почне да ми духа топлко веднага. Ако е това функцията на печката, това ще рече, че ще са най-глупаво изхарчените 2000лв. По добре да давам на някой по 5лв. на ден да слиза да ми я препалва преди тръгване.

                      Аз знам, че е устройство, което да кажем ако спиш в колата (на мен ми се налага често), да ти поддържа топло без да се налага да палиш двигателя. Пърпори си през нощта и ти духа топличко. Същата работа и за каравана например. Паркираш си караваната и си пускаш печката, черпи си от нафтата и топло.

                      Ако ще ми загрява водата/антифриза, каква е ползата...
                      Такива печки имаше в Апаратните машини (Урал) в казармата. Работи от 20л резервоар с нафта на покрива и има само 1 вентилатор който се върти от акумулатора. Запалва се с подгряващ реотан но той работи само първите 5-10 сек. Правеше 35'С във фургона при -20'С отвън - личен опит. Само че трябва да се добави 1-2л бензин в нафтата защото иначе замръзва в тръбичката. По документи работи и при -55'С ама сигурно с по-голям процент бензин.

                      Сигурно не е сложно да се направи подобна конструкция, но руската си намирисваше на дизел в началото.

                      Колкото до подгряване на двигателя - предлагат се ефтини решения интегрирани с алармата. Може да се запали зключена кола чрез таймер или от бутон на дистанционното (от какво разтояние работи е друг въпрос). 1 познат се хвалеше че от 8мия етаж си палел колата сутрин, но докато не видя не вярвам.

                      Иначе не е лошо - палиш колата от терасата и докато се обръснеш - вътре вече е топло...
                      [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                      [/COLOR]

                      Коментар


                      • #12
                        До: фрилендър 2.0 дизел печка

                        Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                        Ами не устройство, което да ми е подгряло двигателя(течността), та като запаля да почне да ми духа топлко веднага. Ако е това функцията на печката, това ще рече, че ще са най-глупаво изхарчените 2000лв. По добре да давам на някой по 5лв. на ден да слиза да ми я препалва преди тръгване.

                        Аз знам, че е устройство, което да кажем ако спиш в колата (на мен ми се налага често), да ти поддържа топло без да се налага да палиш двигателя. Пърпори си през нощта и ти духа топличко. Същата работа и за каравана например. Паркираш си караваната и си пускаш печката, черпи си от нафтата и топло.

                        Ако ще ми загрява водата/антифриза, каква е ползата...
                        И двете се вписват в понятието дизелова (или съответно бензинова) печка, първата описана от теб е водна, втората суха.

                        А каква е ползата ли? Много просто, избягваш студен старт на мотора. Нещо, което не правиш, ако си запалиш колата с дистанционно от балкона. Ако нямаше смисъл от нея, нямаше да се вгражда стандартно в маса коли, джипове, камьони и прочие за определени региони...

                        Коментар


                        • #13
                          До: фрилендър 2.0 дизел печка

                          Именно! Налага ли се за нашите географски ширини?
                          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                          LZ1EMS

                          Коментар


                          • #14
                            До: фрилендър 2.0 дизел печка

                            Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                            Именно! Налага ли се за нашите географски ширини?
                            Зависи от много неща. Топлия старт винаги е в пъти по-добре от студения. Ако колата ти загрява бавно (т.е. слагаш картони по радиатори и др.)

                            А относно сухата печка - ДА (Искам Искам и аз)... заслужава си на 100 % било дистанционно или с таймер, винаги можеш да се качиш в напълно размразен автомобил. Без да стържеш прозорци, без да чъгърташ ключалки, без да се навличаш зимата все едно тръгваш на фронта, а не до офиса например.

                            Да не забравяме и кризисната ситуация "закъсване на пътя през зимата"... Сухата печка се нуждае средно от 100 грама гориво на час. (говоря за моделите които са 1,5 Kw/h) Нали можете да сметнете ако са ви останали само 10 литра нафта в резервоара, за колко време ще стигнат? А и ще си имате самостоятелна сауна настред полето например..

                            И естественно ако автомобила ви стандартно стои в гараж - всичко по-горе написано отпада...

                            Коментар


                            • #15
                              До: фрилендър 2.0 дизел печка

                              Ето и един интересен сайт по въпроса.

                              http://www.parkingheater.com/produkt...cionirane.html

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X