Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

    Колко нормално струва цената за труд за смяна на вентилатор на парното за Диско1 с 200 мотор?? "Нормално" да не се бърка с "нормално разпределение" в статистиката / в която няма нищо нормално/.

    Чакам предположения.
    А сега цитирам оферта на Рам Партс-Княжево./арабелата се държа непристойно, но това е друг въпрос/.
    Та офертата, която получих днес е 180лв за труд+100 лв за моторче 2-ра употреба. Или общо 280 лв. за ремонта.
    За сравнение: оферирана цена за смяна на амбреаж+труд / преди 4-5 месеца-не се възползвах и не съм го сменял до момента/: 380лв.
    Нещо много аномалии, а? А може да е заради сезона?
    Очаквам предположения.
    / за да бъда честен докрай, ще добавя, че смяната на вентилатора при 200тди, е доста по-трудна от същата операция при Диско с 300тди мотор./
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

  • #2
    До: Цената на труда!?

    Попита ли в мп? Ако искаш утре ще питам в дару.

    Коментар


    • #3
      До: Цената на труда!?

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Попита ли в мп? Ако искаш утре ще питам в дару.
      Като не можетш да летиш, що се ..аваш? Аз може да питам и в МС / разбирай Министерски съвет/, не в МП-резултатът щв е съпоставим.
      Дай предложение.
      ПС Мислех да предложа 100 кинта за работа, което смятам за нормално, но при тази оферта се отказах.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #4
        До: Цената на труда!?

        Ами освен пак да отворим автосервиза. Тази събота и неделя? Вземи моторче и бири.

        Ейй, нали все още не си сложил седалката? По удобно ще е без нея.

        Коментар


        • #5
          До: Цената на труда!?

          Ами, при положение, че трябва да се демонтира тунела и цялото арматурно табло, и като се има в предвид, че вероятността да се начупят доста щипки, защото автомобилът е вече на "амнайсе" години и пластмасата отдавна е остаряла и станала доста крехка. А и работата е доста пипкава. А и ако те са ти намерили моторчето за 100 лв, което си е супер цена - всичко се изяснява.
          Роботата по подмяна на съединителя въпреки, че е физически по-тежка е много по-малко и по-рутинна. При цена на съединителя около 300 лв, то 80 лв за труд е съвсем нормално. Даже мисля, че може и за по-малко да се намери съединител.
          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

          Коментар


          • #6
            До: Цената на труда!?

            Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
            Ами освен пак да отворим автосервиза. Тази събота и неделя? Вземи моторче и бири.

            Ейй, нали все още не си сложил седалката? По удобно ще е без нея.
            Чакай бе. Аз да не съм мома? Много така интимно-предложително звучи. То за бири - няма проблем. Знаеш, че съм хардлайнер в това отношение. Ама много Хард-Лайнер...
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #7
              До: Цената на труда!?

              Хихи, добре! За мен бира, ти си носи к'вото искаш.

              Коментар


              • #8
                До: Цената на труда!?

                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                .................
                Ейй, нали все още не си сложил седалката? По удобно ще е без нея.
                Ей това чак сега го видях.... Повтарям: "Не съм мома", от Влентина.
                Ей, Лазаре, шъ ми излези ими бе мама.
                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                Коментар


                • #9
                  До: Цената на труда!?

                  Обаче ще трябва да го вкараме някъде на топло, иначе много духа.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Цената на труда!?

                    Чесно да си призная точно на диско несъм го правил и несъм го гледал как е !
                    Но тази операциа за под 100-120 лв. несе хващам да я правя ! Това си е ден работа ( на колите които съм правил ) !
                    И пределено е за предпочитане кутия да се сваля ! там поне няма тайни захвати и щипки навряни , за които трябва да си Татко Барба
                    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Цената на труда!?

                      На голфа и ситроена ми отне 3 часа. На т'ва предстои да разберем.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Цената на труда!?

                        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                        На голфа и ситроена ми отне 3 часа. На т'ва предстои да разберем.
                        Цитат, без коментар от сервиза днес:
                        "Колко? 2 дена?
                        отговор: " Два дена"
                        Наистна без коментар.
                        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Цената на труда!?

                          А защо сменяш моторчето? Изобщо ли не работи или работи само на най-бързата степен?
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Цената на труда!?

                            Цецо, според мен цената, която са ти предложили е съвсем нормална за сервиз. Аз сменях това моторче на Ситроена и ми взеха 220 лв без ДДС в кварталния сервиз. Един колега с Рено Клио му искаха в сервиза на Рено - 450 лв без ДДС да го сменят (само труд). Той не ги даде, но за сметка на това изгуби ЦЕЛИ 2 дена. Колата беше пред моята работилница та съм го гледал.

                            Аз тази операция съм я правил на Пежо 205 - което ми отне цял ден пълен и то без прекъсване.

                            След гореизложеното цената, която ти е обявил арабелата си е съвсем нормална. Ако приемем че това е работа за 6 часа - то това си е по 30 лв на час. Съвсем нормална ставка за автосервиз (даже възнисичка). Друг е въпроса, че ние не изкарваме по 30 лв на час..... (поне аз).

                            Поздрави.
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Цената на труда!?

                              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                              ....:
                              "Колко? 2 дена?
                              отговор: " Два дена"
                              .......
                              Това е разговор между шефа и монтьора пред клиента /Аз/.

                              Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                              А защо сменяш моторчето? Изобщо ли не работи или работи само на най-бързата степен?
                              Преди просвирваше, но вече не работи изобщо.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X