Здравейте на всички,
искам просто да се похваля с моята нова придобивка LR Discovery 90 година.
Всичко започна когато един мой стар приятел офроудаджия (с планински байк) ме отведе на съсезание в Бистрица.
И как се запалих не е истина, след това четене по форуми, списания, телевизии - зарибявка голяма, май някой беше казал че то тази болест не се
лекува а само прогресира.
След дълго ровене из форума - реших какво ще е моето 4х4 возило - Диско 1, дизел. Това ми мое заключение датира от лятото на 2005.
Последва едно дълго и изморително търсене на подходящото средство, като съм гледал поне 30 и съм карал много от тях.
Най накрая след толкова време си го харесах от автокъщата до нас, с доста забележки по окачването, тавана и т.н.
От там направо в Дару кар и след като ми смениха всички лагери, семеринги, гарнитури и т.н. по главините, няколко тапи които изпускаха
по двигателя (което излезе като труд най-скъпо, защото се свалят колекторите, турбото и т.н.), всички масла по двигател, скорости, дифове си взех количката в прилично здраве.
Е останаха още други забележки, но тях мога и сам да си ги оправям.
Основния проблем, който излезе е кормилната кутия - има голям луфт на изходния вал към колелата и ми казаха че това няма оправяне, лекува се
с нова кутия за 1600 лв. Да ама на мен нещо ми се вижда скъпичко това удовлоствие и сега си карам така, като си доливам хидравлична течност от време на време.
Та да си питам аз има ли някакво решение този проблем или да събирам стотинките а?
искам просто да се похваля с моята нова придобивка LR Discovery 90 година.
Всичко започна когато един мой стар приятел офроудаджия (с планински байк) ме отведе на съсезание в Бистрица.
И как се запалих не е истина, след това четене по форуми, списания, телевизии - зарибявка голяма, май някой беше казал че то тази болест не се
лекува а само прогресира.
След дълго ровене из форума - реших какво ще е моето 4х4 возило - Диско 1, дизел. Това ми мое заключение датира от лятото на 2005.
Последва едно дълго и изморително търсене на подходящото средство, като съм гледал поне 30 и съм карал много от тях.
Най накрая след толкова време си го харесах от автокъщата до нас, с доста забележки по окачването, тавана и т.н.
От там направо в Дару кар и след като ми смениха всички лагери, семеринги, гарнитури и т.н. по главините, няколко тапи които изпускаха
по двигателя (което излезе като труд най-скъпо, защото се свалят колекторите, турбото и т.н.), всички масла по двигател, скорости, дифове си взех количката в прилично здраве.
Е останаха още други забележки, но тях мога и сам да си ги оправям.
Основния проблем, който излезе е кормилната кутия - има голям луфт на изходния вал към колелата и ми казаха че това няма оправяне, лекува се
с нова кутия за 1600 лв. Да ама на мен нещо ми се вижда скъпичко това удовлоствие и сега си карам така, като си доливам хидравлична течност от време на време.
Та да си питам аз има ли някакво решение този проблем или да събирам стотинките а?
Коментар