От: Смяна на спирачни дискове на Диско 1
Благодаря, ще ги запитам. Голямо четене и чудене се чудя, дали да са с канали и дупки или гладки!? Четох, че тези с дупките, не са много подходящи за оффроуд, задържали кал и прецаквали накладки и дискове. Но пък EBC не са с проходни отвори, точно заради това, да не влиза кал вътре. Освен това, тези с проходните отвори, имали склонност да се пукат при отворите. За това уж се спрях и аз на EBC. Определено имам проблем със спирането, след като сложих 32-ки, но май най вече от новите, по-дълги маркучи с метална оплетка. Направи ми впечатление, че отворът на новите е значително намален и от там, като натисна спирачка минава малко повече време докато цилиндърчетата се разгънат.
Благодаря, ще ги запитам. Голямо четене и чудене се чудя, дали да са с канали и дупки или гладки!? Четох, че тези с дупките, не са много подходящи за оффроуд, задържали кал и прецаквали накладки и дискове. Но пък EBC не са с проходни отвори, точно заради това, да не влиза кал вътре. Освен това, тези с проходните отвори, имали склонност да се пукат при отворите. За това уж се спрях и аз на EBC. Определено имам проблем със спирането, след като сложих 32-ки, но май най вече от новите, по-дълги маркучи с метална оплетка. Направи ми впечатление, че отворът на новите е значително намален и от там, като натисна спирачка минава малко повече време докато цилиндърчетата се разгънат.
Коментар