Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на спирачни дискове на Land Rover Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Смяна на спирачни дискове на Диско 1

    Благодаря, ще ги запитам. Голямо четене и чудене се чудя, дали да са с канали и дупки или гладки!? Четох, че тези с дупките, не са много подходящи за оффроуд, задържали кал и прецаквали накладки и дискове. Но пък EBC не са с проходни отвори, точно заради това, да не влиза кал вътре. Освен това, тези с проходните отвори, имали склонност да се пукат при отворите. За това уж се спрях и аз на EBC. Определено имам проблем със спирането, след като сложих 32-ки, но май най вече от новите, по-дълги маркучи с метална оплетка. Направи ми впечатление, че отворът на новите е значително намален и от там, като натисна спирачка минава малко повече време докато цилиндърчетата се разгънат.
    LR Disco II 99 - TD5
    www.lre-bulgaria.org

    Коментар


    • #62
      От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

      Диско 2
      Взе да спира зле след качване на 32 ки.
      Дайте вариант за смяна на предни дискове и спирачни апарати с тунинговани такива.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #63
        От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

        С хубави дискове и накладки + да си погледне в какво състояние цялата система, ще има резултат. Въпроса е ти какъв резултат искаш.
        Из съм си мислил за смяна на предните апарати с такива от БМВ е38 (7ма серия с ТДС), апаратите са 4 бутални. Ама само съм си мислил, не знам междуболтовоот разстояние при БМВ и при ЛР (може да е еднакво), както и дали 16ка джанта ще се събере, дали спирачните маркучи ще паснат, дали накладката от БМВ ще покрие диска както трябва.
        Пък ако искаш нещо по така, има Brembo за Д2/Р38 комплекти по 700-800 паунда, ама забравяш за 16ки.

        ПП- Когато се спускаш, използвай автомата.

        Коментар


        • #64
          От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

          Първоначално публикуван от krisalesk Преглед на мнение
          С хубави дискове и накладки + да си погледне в какво състояние цялата система, ще има резултат. Въпроса е ти какъв резултат искаш.
          Из съм си мислил за смяна на предните апарати с такива от БМВ е38 (7ма серия с ТДС), апаратите са 4 бутални. Ама само съм си мислил, не знам междуболтовоот разстояние при БМВ и при ЛР (може да е еднакво), както и дали 16ка джанта ще се събере, дали спирачните маркучи ще паснат, дали накладката от БМВ ще покрие диска както трябва.
          Пък ако искаш нещо по така, има Brembo за Д2/Р38 комплекти по 700-800 паунда, ама забравяш за 16ки.

          ПП- Когато се спускаш, използвай автомата.
          Междуболтовото ти е последния проблем правят се успешно всякакви преходни планки.
          Основното е че се сгрешил с избора на "Брембо" това е единственото познато брембо със НЕМЕТАЛНИ буталца, за капак на всичко е и със най-малките такива на диаметър
          Направено е и аз не знам защо може би за лекота, тишина, бали го защо но от температурата се деформират

          Мисли за други апарати щом си решил, аз лично бих заложил първо на дискове и накладки от по "състезателни" серии. Червено ЕБЦ е ОК,жълто не мисля че е подходящо за улицата. Да се има предвид че е хубаво да се сменят и дисковете със GD серия на ЕБЦ, защото може да се наблюдава ефекта на едни накладки два комплекта дискове . Пак тествано

          Коментар


          • #65
            От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

            За кое брембо говориш, бмв или това за 7-800 паунда. Аз не съм хукнал да сменям и да правя нещо, отговорих на колегата и споделих мислите си. Наскоро сменях дисковете с нарязани и има ефект.

            ПП- Това с едни накладки и няколко смени на дискове сме го минали, дисковете свършват ама накладките не

            Коментар


            • #66
              От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

              Първоначално публикуван от krisalesk Преглед на мнение
              За кое брембо говориш, бмв или това за 7-800 паунда. Аз не съм хукнал да сменям и да правя нещо, отговорих на колегата и споделих мислите си. Наскоро сменях дисковете с нарязани и има ефект.

              ПП- Това с едни накладки и няколко смени на дискове сме го минали, дисковете свършват ама накладките не
              За апаратите черните от 7-ма серия ТДС

              А за нарязаните дискове...... въпрос на вкус . Радвам се че са подобрили спирането. Силно се надявам да не са надупчени ....

              Коментар


              • #67
                От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                Диско 2
                Взе да спира зле след качване на 32 ки.
                Дайте вариант за смяна на предни дискове и спирачни апарати с тунинговани такива.
                Ами няма много варианти - за дисковете или на ЕБЦ или подобни "no-name slotted and drilled" от УК ...
                Може първо да си ревизираш спирачната система (подвижните пинове , накладките и смяна на течност) и да видиш ще как е.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-09-15, 14:32.
                LR Disco II, Td5

                Коментар


                • #68
                  От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                  Ако дисковете са наред първо пробвай със червено ебц накладки, изглади си твоите дискове, дай на накладките едни 100км градско (понеже си автомат) за да легнат и тогава ги мачкай вече като хората.
                  Дисковете надупчени НЕ, нарязаните чистят малко по добре накладките и при големи накладки намалявам образуването на въздушна възглавница, но не е старшно повече е за гъзарийка и да ти свършат накладките малко по-бързо> Съвета ми за GD серията дискове на ЕБЦ е заради по-твърдия материал. Мисля че ще останеш доволен, ако и при тази операция подмениш и спирачната течност хептен ще си пич. Из Варна мисля че трябва да има сервизи със опция за цялостно подмяна на спирачната течност.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                    Надупчени са, ама си ги гледам за пукнатини.
                    Да, водачите блокират (ръждясват).

                    Ники за кои червени говориш.
                    http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?...5+TD&from=2002

                    Коментар


                    • #70
                      От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                      Първоначално публикуван от krisalesk Преглед на мнение
                      Надупчени са, ама си ги гледам за пукнатини.
                      Да, водачите блокират (ръждясват).

                      Ники за кои червени говориш.
                      http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?...5+TD&from=2002
                      Хайде сега малко и за ЕБЦ

                      накратко за да се ориентира човек в техните каталози първо вижда основната форма на накладката/диска в нашия случай е 1037 за предни накладки (гирлинг система поне при 4.6 има само нея) и 1038 за задни накладки, съответно дсиковете са 956 предни и 957 задни.

                      от тук започваме със видовете накладки:

                      1. базовите са едни кафеви - Ултимакс те са си ОЕМ накладки, демек не ни интересуват.
                      2. Гриин стуф (зелено ебц) - уж, първо ниво упгрейди тинтириминтири или поне преди беше така цапат като за световно и свършват бързо. - може и да са променили смесите обаче преди 5 години си бяха гадни.
                      3. Ред стъф (червено ЕБЦ) - аз лично съм много доволен и седаните ги карах само с нея, много твърда и издържа 3-4 поредни спирания от 200+ до 0 без видимо влошаване на спирачния път, трудно прегряват НО ЯДАТ дискове като за световно, нуждаят се от по продължителен период за слягане (около 200-300км) и не цапат много.
                      4. Жълто ЕБЦ - първото с което можете да отидете на калояново за уикенда и да имате спирачки на връщане, не лоша накладка ЦАПА много, спира МНОГО, първото спиране след като сте тръгнали е като с нормални спирачки...... (понякога е забавно в квартала).
                      5. Синьо ЕБЦ - състезателна накалдка.. не ни интересува. Състезателните накладки имат свойството когато не са загрели да не спират и да се износват, да свирят.. и т.н.

                      Имат някакви оранжеви, за тях нямам никакви впечатления и информация.

                      до тук добре тепърва видях че зелените за джипове/камиони са други, не като за колите те са две серии 6000 и 7000 серия 7000 уж е по дълготрайни и по добри..... аз съм скептик заради лошите впечатления от миналото НО ТОВА МОЖЕ ДА НЕ Е МИРОДАВНО.

                      сега как са кодовете

                      ултиамкс DP1037
                      GREEN Stuff DP21307 - не съм проверявал дали съществува защото имат 6-та и седма серия.
                      RED Stuff DP31037
                      Yellow Stuff DP41037

                      по каталог за Зелени дават DP61037
                      НО има и 7-ма серия (подобрено зелено ебц) DP71037

                      Респективно със задните логиката е същата.

                      С дисковете ситуацията е следната:

                      правят вече една гора дискове но стартираха с два вида.

                      Стандартни High Carbon, и брембо са така. И GD дисковете (златни на вид заради покритието) Интересното при тях е че това са първите масови дискове които СА С ПОСОКА И СА ЛЕВИ И ДЕСНИ, както и че са издълбани със полусферични канали. Дисковете са доста твърди, и издържат на червените и жълти накладки.

                      Понеже на някои хора като карат с 180+ аеродинамичния шум от вентилаторите в дисковете им създава дискомфорт направиха USR дисковете едни черни.. според мен си е далнгрейд вместо упгрейд, изправени са каналите на вентилатора нямат посока и не шумят

                      та дисковете които ти трябват са с код GD957 за GD серията, USR957 за УСР серията... и т.н.

                      Сега избора оставям на теб

                      От къде ще ги купуваш също.

                      аз лично за моя камион се чудя но май ще скоча на Жълто ЕБЦ навсякаде заради тракшъна, не съм раздвоен между него и червеното.

                      Кодовете са
                      Отпред Дискове GD956; накладки DP31037 - RED Stuff, DP41037 - Yellow Stuff.
                      Отзад Дискове GD957; накладки DP31038 - RED Stuff, DP41038 - Yellow Stuff.

                      има букви след кодовете.. но да не влизам в подробности.

                      ако все пак искаш да останеш със зелено ЕБЦ поне да е 7000 серията DP71037/DP71038

                      Надявам се да съм бил поне малко полезен.

                      П.С. незнам на Ицо (Хеед) какво му е станало че е почнал да продава на човешки цени.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                        Е това чукане чаках.
                        Мерси много, предстой смяна на накладки и ще се възползвам от информацията.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X