Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на спирачни дискове на Land Rover Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на спирачни дискове на Land Rover Discovery

    Здравейте,

    Търся мнение за/против вентилирани спирачни дискове за Land Rover. На първо четене търся за Defender, а после и за Discovery.

    Също и притискателните цилиндри на спирачния апарат.

    Естествено - предлагат ли се в България и от кого, срещу какви цени и т.н.?

    Благодаря предварително!

    Всичко добро

    Т.
    Good guys drive Land Rovers!

  • #2
    Здрасти, сменял съм предните притискателни цилиндри, съответно и семеринги и гумички, комплекта за 1 апарат отпред е съставен от 4 броя цилндри, и прочее елементи. Купих от Леви, паралелно с мяната на ляв джойнт и ябълка, семеринги и т.н. Ако не се лъжа бяха по-скъпи в комплект. Нещо от порядъка на 70-100 лв. Задните са с по 2. При мен, без АБС съм. С вентилирани дискове. Масив! Проблем досега с дисковете: напълних процепите с кал, която не изчистих и се спече, съсипах си накладката, пушеше здраво. Това е, горе долу. Аз се чудя за накладките, ако оригиналните са 140лв, /има ли по-ефтини?/, а се намират прилични за 70лв <комплект> ...

    Коментар


    • #3
      Ето тук виж:http://kanex.bg/shop/430dd7bf0773226c07647cbd8c598f9a/
      Тези са истински
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Според мен за тази тежка кола са задължителни вентилираните дискове поне отпред.
        Иначе Ровера има перфектни спирачни апарати, отпред 4 бутални, а отзад 2 бутални локхиит, малко коли могат да се похвалят с такова оборудване от завода. Ако има проблем с някой от апаратите ремонта е временно решение, във всеки случай като се сменят уплътненията трябва вътре да се пусне един райбер иначе блокират. Но е по - добре да не се харчат пари за такива работи, а направо да се смени целия спирачен апарат.

        С дисковете и наклатките шега небива, от това зависи живота на хората в колата и другите на пътя, купувайте само най - доброто от гарантиран източник
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-12-10, 10:11.
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Абе къде ги намирате толкова скъпи тези накладки, в Дару кар ми ги смениха преполагам с оригинални и сега гледам фактурата 26.51 лири комплект предни накладки което прави 75 лв при курс 2.85.
          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

          Коментар


          • #6
            По специфкация всички LR Defender Td5 са с вентилирани дискове отпред. Аз също смятам, че трябва да останат такива (да не се заменят с плътни). Няма значение точно на кой производител ще се вземе, стига да е от известните и с доказан произход.

            В Дару (и при Леви) има накладки и под 100лв комплект, за Td5 говоря.

            Коментар


            • #7
              Това че са евтини в никой случай не е добре. Поне аз така си мисля
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-12-10, 10:09.
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Смяна на спирачни дискове на Диско 1

                Колеги, може ли някой да ми обясни как се сменят задните дискове на Диско 1 ?
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-04-10, 11:16.

                Коментар


                • #9
                  До: Смяна задни дискове Диско 1

                  Ако можеш да се ориентираш по схемите ето.
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-11-09, 19:48.
                  Land Rover Discovery:
                  - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                  Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смяна задни спирачни дискове на Диско 1

                    Благодаря за схемата!

                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-11-09, 19:49.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Да не започвам нова тема, че няма смисъл - на какъв горе-долу пробег сте сменяли предни дискове на Диско 1 и колко мм е допустимото изтъняване. Въпросът ми е към всички, които са го правили. Благодаря!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                        Да не започвам нова тема, че няма смисъл - на какъв горе-долу пробег сте сменяли предни дискове на Диско 1 и колко мм е допустимото изтъняване. Въпросът ми е към всички, които са го правили. Благодаря!
                        Ако вярваме на таблицата на Брембо за плътните дават 14мм-нов,допустимо 13мм,тоест 1мм износване.За вентилираните ги дават 24мм-нов,допустимо 22мм,тоест 2мм износване.Колкото на колко се сменяват едвали ли има дори ориентировачен пробег,защото всеки наваля спирачката по негов си начин.За накладки и дискове според мене издръжливоста е индивидуална за всеки тип

                        Коментар


                        • #13
                          До: Смяна на спирачни дискове на Диско 1

                          Аз сменях точно преди Коледа. Допустимото износване на плътни дискове е 11 мм дебелина, фабрично се 14 мм. Моите бяха криви, при натискане на спирачката при скорост 70-80 км/ч волана тресеше, дебелината им (мерена със шублер) беше 11,5 мм
                          Наскоро ги погледнах, вече имам ръб, т.е. доста бързо износване, но с тая тежка предница няма как.
                          Не бързай ако искаш да стигнеш
                          __________________________________
                          Discovery II TD5 10P

                          Коментар


                          • #14
                            До: Смяна на спирачни дискове на Диско 1

                            Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                            Аз сменях точно преди Коледа. Допустимото износване на плътни дискове е 11 мм дебелина, фабрично се 14 мм. Моите бяха криви, при натискане на спирачката при скорост 70-80 км/ч волана тресеше, дебелината им (мерена със шублер) беше 11,5 мм
                            Наскоро ги погледнах, вече имам ръб, т.е. доста бързо износване, но с тая тежка предница няма как.
                            Колега,не може да говориме за тежка предница,защото който е правил тази кола със сигорност го е пресметнал да може да спира нормално.Колкото до ръбовете,си зависи от дисковете и накладките.Аз моя го взех и бяха сменени дисковете и накладките вече 5000км го карам и нямам грам ръб на дисковете и още по странно е че и накладките са почти нови а джипката спира добре.Всичко е относително спрямо сложените консумативи и до човека който е на педала.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Смяна на спирачни дискове на Диско 1

                              Първоначално публикуван от tazmanieco Преглед на мнение
                              Колега,не може да говориме за тежка предница,защото който е правил тази кола със сигорност го е пресметнал да може да спира нормално.Колкото до ръбовете,си зависи от дисковете и накладките.Аз моя го взех и бяха сменени дисковете и накладките вече 5000км го карам и нямам грам ръб на дисковете и още по странно е че и накладките са почти нови а джипката спира добре.Всичко е относително спрямо сложените консумативи и до човека който е на педала.
                              В България продават накладки, които са по-големи от дисковете - ръба им съвпада с ръба на диска - та в този смисъл е напълно възможно да няма ръб по периферията от износване. Моят случай е приблизително такъв, а ползвам спирачки доста повече от обикновеното, защото съм с АСК и при отпускане на газта скоростта не се убива така, както е при РСК. На практика, зада намаля винаги натискам спирачка. От друга страна, при спиране на сфетофар натискам малко повече, за да компенсирам въртящия момент, който идва от АСК.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X