Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Freelander - проблем с буталата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Freelander - проблем с буталата

    VIN - SALLNABB8WA633609
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #32
      До: Freelander - проблем с буталата

      Няма ризи, няма втулки и за двата им дизела, а за бензиновите има. Дават само буталото и сегментите, номерата са същите като от линка по-горе.

      Коментар


      • #33
        До: Freelander - проблем с буталата

        Вариантът с набиване на втулки е съвсем приложим в твоя случай и съвсем нелош. Много важно, обаче е материалът за втулката да е правилен. Обикновено ползват някакви заготовки от сив чугун. Мисля си, че е по-добре да се намерят стари ризи (втулки) с диаметър малко по-малък от номиналния при твоя двигател за да има накъде да се шлайфа. Освен това те ще са термично уморени и ще е сигурно, че материалът им е добър. Важно е обаче буталата да са добри. Аз сложих teikin на трупъра си, които са откровено тайвански и не зная колко ще изкарат, но като изработка изглеждаха добри. А какъв е материалът ще видим след време. Те произвеждат и за твоята кола.
        Вариантът с двигателя без цилиндрова глава също е приемлив, защото може да видиш с просто око състоянието му, или поне това на цилиндрите. Има доста подводни камъни, като лагери, колянов вал, евентуални пукнатини, невидими на студено с просто око и т.н. Има шанс от два двигателя да събереш един читав. Определяща е цената, на която ти го предлагат.
        Остава заигравката по пререгистрацията...
        За конкретния модел (не се сърди) си мисля, че не си струва усилията...
        По-скоро бих потърсил сходен двигател от друг производител.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          До: Freelander - проблем с буталата

          Ризите или сухите цилиндрови втулки се правят по размер обикновенно стената им е 1.5 мм дължината им е хода на буталото плюс дължината му ,фланецът отгоре е плюс 1 мм външния диаметър.
          Намери първо буталата те са по- важни.

          Коментар


          • #35
            До: Freelander - проблем с буталата

            Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
            Ризите или сухите цилиндрови втулки се правят по размер обикновенно стената им е 1.5 мм дължината им е хода на буталото плюс дължината му ,фланецът отгоре е плюс 1 мм външния диаметър.
            Намери първо буталата те са по- важни.
            Имах предвид за заготовка да се ползва несуха риза със сходни размери. Тези ризи са дебелостенни, та има накъде да се обработва.
            А ти ще му намериш правилните бутални пръстени
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              До: Freelander - проблем с буталата

              Сега, актуалното развитие на нещата е:

              След разстъргването на блока при първия ремонт и актуалното надиране сега не е възможно да се разстърже наново до размер за втулка или ремонтно бутало, без при това би се изтъни прекалено разстоянието между цилиндрите - до опасно ниво.

              В момента съм на вариант нов блок (катастрофирал Free на актуално малко километри) и нови бутала и сегменти. Ще следва пререгистрация в КАТ, но няма как - бих желал да съм спокоен докато карам, а не постоянно да мисля дали нещо няма да издържи в конструкцията под капака.
              Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
              „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
              LZ1EMS

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X