Вариантът с набиване на втулки е съвсем приложим в твоя случай и съвсем нелош. Много важно, обаче е материалът за втулката да е правилен. Обикновено ползват някакви заготовки от сив чугун. Мисля си, че е по-добре да се намерят стари ризи (втулки) с диаметър малко по-малък от номиналния при твоя двигател за да има накъде да се шлайфа. Освен това те ще са термично уморени и ще е сигурно, че материалът им е добър. Важно е обаче буталата да са добри. Аз сложих teikin на трупъра си, които са откровено тайвански и не зная колко ще изкарат, но като изработка изглеждаха добри. А какъв е материалът ще видим след време. Те произвеждат и за твоята кола.
Вариантът с двигателя без цилиндрова глава също е приемлив, защото може да видиш с просто око състоянието му, или поне това на цилиндрите. Има доста подводни камъни, като лагери, колянов вал, евентуални пукнатини, невидими на студено с просто око и т.н. Има шанс от два двигателя да събереш един читав. Определяща е цената, на която ти го предлагат.
Остава заигравката по пререгистрацията...
За конкретния модел (не се сърди) си мисля, че не си струва усилията...
По-скоро бих потърсил сходен двигател от друг производител.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Ризите или сухите цилиндрови втулки се правят по размер обикновенно стената им е 1.5 мм дължината им е хода на буталото плюс дължината му ,фланецът отгоре е плюс 1 мм външния диаметър.
Намери първо буталата те са по- важни.
Ризите или сухите цилиндрови втулки се правят по размер обикновенно стената им е 1.5 мм дължината им е хода на буталото плюс дължината му ,фланецът отгоре е плюс 1 мм външния диаметър.
Намери първо буталата те са по- важни.
Имах предвид за заготовка да се ползва несуха риза със сходни размери. Тези ризи са дебелостенни, та има накъде да се обработва.
А ти ще му намериш правилните бутални пръстени
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
След разстъргването на блока при първия ремонт и актуалното надиране сега не е възможно да се разстърже наново до размер за втулка или ремонтно бутало, без при това би се изтъни прекалено разстоянието между цилиндрите - до опасно ниво.
В момента съм на вариант нов блок (катастрофирал Free на актуално малко километри) и нови бутала и сегменти. Ще следва пререгистрация в КАТ, но няма как - бих желал да съм спокоен докато карам, а не постоянно да мисля дали нещо няма да издържи в конструкцията под капака.
Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
„Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
LZ1EMS
Коментар