Здравейте колеги!
Вероятно някои от вас са разбрали за аварията която получих по пътя за морето
. Окончателната диагноза след сваляне на главата на двигателя е дефектирали 3-ти и 4-ти комплекси бутало-цилиндър. Вероятната причина е прегряване и ниско качество на материала на използваните при първия основен ремонт бутала (четири за цената на едно, при това нови...). В момента съм изправен пред дилемата нови бутала (по възможност оригинални!) и втулки или нови бутала (втори ремонт) и стъргане на цилиндри. Има вариант цял двигател на старо, но единствената предложена ми досега оферта е от Горна Оряховица за такъв без глава (някой знае ли го?). В резюме имам следните въпроси
:
1. Според вас кой от описаните варианти е най-надежден (не смятам да продавам колата!) при създалата се обстановка?
2. Ако избера някой от вариантите с буталата - откъде мога да намеря оригинални такива (вкл. и втори ремонт)? Какъв е ценовия диапазон? Има ли възможност за поръчване от UK?
3. Някой знае ли да се предлага двигател втора ръка за Freelander TDI, 1998, на Rover? Каква е точно уловката с номерата на новия (вкл. и на старо двигател) и регистрационния талон на автомобила? Тежка ли е процедурата по пререгистрация?
p.s. само да допълня за обща информация, че турбокомпресора не е дефектирал - всичко е тръгнало от буталата.
Вероятно някои от вас са разбрали за аварията която получих по пътя за морето


1. Според вас кой от описаните варианти е най-надежден (не смятам да продавам колата!) при създалата се обстановка?
2. Ако избера някой от вариантите с буталата - откъде мога да намеря оригинални такива (вкл. и втори ремонт)? Какъв е ценовия диапазон? Има ли възможност за поръчване от UK?
3. Някой знае ли да се предлага двигател втора ръка за Freelander TDI, 1998, на Rover? Каква е точно уловката с номерата на новия (вкл. и на старо двигател) и регистрационния талон на автомобила? Тежка ли е процедурата по пререгистрация?
p.s. само да допълня за обща информация, че турбокомпресора не е дефектирал - всичко е тръгнало от буталата.
Коментар