Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover проблем раздатка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Range Rover Classic проблем раздатка

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Първоначално публикуван от Yaro
    Обясненията ти са доста логични, но напрактика (поне доколкото аз съм запознат) нещата са точно обратното, а именно много хора за по-хард и съзтезателни цели махат LT230 и слагат Borg Warner-a.
    Сигурно зависи и какво е състезанието.
    Нямам представа, това е от по форумите. Най-общо казано от TAT до Rainforest. Bowler-a, както и разните rock-crawler проекти, имащи рама от ЛР нямам идея какво ползват.

    Коментар


    • #17
      До: Range Rover Classic проблем раздатка

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Абе ALTIDEAD, ти не четеш ли какво ти пишат хората преди теб?
      След като имаш верига в раздатката, значи тя е Borg Warner, и да, тя има междуосев диференциал в нея. Информация за раздатката има и на този сайт:

      http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_9.html

      Много ми е чудно - не знаете какъв тип предаване има колата (4х4 full или part time) а сменяте диференциал на задния мост.... После тия коли не ставали...

      offtopic:

      Оригиналния двигател не е на Манчини (този г-н не съм го чувал ), а е на VM Motori, който да, слага се и на Алфа и на ред други - Форд Мондео, Чероки, Тойота и т.н. 5-така 300д на Мерцедес е много здрав двигател (и още толкова тежък), но ми позволи да се съмнявам в динамичните му способности, които цитираш - 160км./ч. на 4-та....
      Ами не ги разглабяме всеки ден пак и не сме се интересували . Оригиналния двигател на Ровър със отделни глави ли е? нашия беше със отделни глави(не е една цяла) Колкото до дефренциала на задния мост го сменихме защото се натрошиха някакви там запчатки. И верно не стават ти го каза аз карам п38 същия каприз е, постоянно сам по сервизите с него. Имам чувството че са направени да се чупят постояно то сяка седмица излиза по нещо. Може да е дребно но е дразнещо. Ето преди малко забелязах че не ми се включва плафончето за осветлението като си отворя вратата. Натискам го светва затварям вратата продължава да свети заключвам изгася просто ми играе по нервите вече. Някакви идей?
      За останалите колеги искам да добавя че джипа варви по добре с 5-ка на МБ колкото и странно да ви звучи.

      Коментар


      • #18
        До: Range Rover Classic проблем раздатка

        С тази марка е така трябва да имаш сервиз, за да можеш да я експлоатираш що годе успешно.А дребните дразнители са запазена марка.
        Според мен мотора VM е най-смотания дизелов мотор, който има конструкция на корабен мотор и тежи като котва но за съжаление е получил доста широко разпространение даже и в три цилиндров вариант на някаква Алфа.Чак 95г. слагат на Класика 300TDI, който според мен е много по-добър от VM-a.Не се учудвам, че с мотора на Мерцедес 300Д джипа върви по-добре най-малкото е по-мощен макар и с 10-тина коня за допълнителния цилиндър да не говорим а за турбо не ми се и мисли.

        Коментар


        • #19
          До: Range Rover Classic проблем раздатка

          Първоначално публикуван от Sho Преглед на мнение
          С тази марка е така трябва да имаш сервиз, за да можеш да я експлоатираш що годе успешно.А дребните дразнители са запазена марка.
          Според мен мотора VM е най-смотания дизелов мотор, който има конструкция на корабен мотор и тежи като котва но за съжаление е получил доста широко разпространение даже и в три цилиндров вариант на някаква Алфа.Чак 95г. слагат на Класика 300TDI, който според мен е много по-добър от VM-a.Не се учудвам, че с мотора на Мерцедес 300Д джипа върви по-добре най-малкото е по-мощен макар и с 10-тина коня за допълнителния цилиндър да не говорим а за турбо не ми се и мисли.
          За дребните дразнители и затова, че VM е доста несполучлив си прав. Няма да коментирам дали ти трябва сервиз за да поддържаш ЛР или не, не ми се влиза в подобни дискусии. Преди 300tdi на Класика се качва и 200tdi, и двата са далеч по-добри, макар и по-тромави на каране двигатели от VM. 300d (петака) на Мерцедес няма и 90к.с., при над 110к.с. за VM. Имам определени съмнения за това, че 300d е с по-добри динамични показатели от VM. Първия не съм го карал, но втория, макар и кофти като двигател е прилично пъргав за кубатурата, конете и епохата си.

          Коментар


          • #20
            До: Range Rover Classic проблем раздатка

            Колеги,имам същия проблем с П38.Когато го взех имаше една вибрация при 130-140 км бях питал за нея във форума,но така и не се разбра от къде е.Едното каре на предния кардан се беше разбило след подмяната и баланс на кардана вибрацията не изчезна,а мото пфое вдигат рамене.Карам си го така,но от вчера забелязвам,че пак е започнало да се разбива карето.В вторник имам час при едни приятели в автосервиз дайте идеи къде да търсят проблема, а и ако пък го намерят те ще пиша.

            п.п.Докато карах само със заден кардан 2-3 дни нямаше вибрация.
            Бъдете здрави

            Коментар


            • #21
              До: Range Rover Classic проблем раздатка

              offtopic:

              Първоначално публикуван от stanimirbg Преглед на мнение
              ...п.п.Докато карах само със заден кардан 2-3 дни нямаше вибрация.
              Само да вметна, че на кола, която е с перманентно предаване на четирите колела и в същото време без наличие на твърд 100%-блокаж на междуосевия диференциал, а само наличие на вискомуфа - не е никак добре да се кара продължително време с откачен кардан (преден или заден, при положение, че няма как твърдо да се блокира раздатката, за да "раздава" в съотношение 50/50).

              Коментар


              • #22
                До: Range Rover Classic проблем раздатка

                P38 със същата раздатка ли е?

                Коментар


                • #23
                  До: Range Rover Classic проблем раздатка

                  П38 е с различна раздатка но принципно и донякъде конструктивно (има верига) е подобна на раздатката на Класика с малка подробност, че не можеш да сложиш едната на мястото на другата (на Класика карданите са отдясно на П38 отляво).

                  Коментар


                  • #24
                    До: Range Rover Classic проблем раздатка

                    Казано накратко може проблема на класика на баща ми да се появи някаде напред във времето и при мен Май ще се продава ми се струва

                    Коментар


                    • #25
                      До: Range Rover Classic проблем раздатка

                      Според мен виско муфите са много калпаво техническо решение.Дефектите им се отразяват по най-неблагоприятния начин на функциите, които трябва да вършат.Примерно виско муфата на перката на охлаждането като се скапе не предава никакъв въртящ момент и на работещ мотор можеш да я спреш с ръка.Ако блокираше щеше да е много по-добре за охлаждането защото доста често ги пробиват и ги блокират принудително с болт.Виско муфите на блокажите на раздатките и на кардана на фрилендъра обратно, като се скапят блокират и прецакват всичко около тях вместо да си приплъзват свободно и никой около тях да не страда даже и собственика.Струва ми се, че виско муфите по трансмисиите са с еднократно действие, втвърдят ли се веднъж като се нагреят или ако се прегреят като изстинат не се отпускат и остават блокирани и после проблеми, сякаш процесите им вътре са необратими.Обаче ако не сработват пък Класика и П38 без преден кардан не могат да мръднат на собствен ход.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Range Rover Classic проблем раздатка

                        Ясно,благодаря.И дано не съм досаден,но имам още един въпрос има ли начин тъпата раздатка на П38-цата а и на други подобни да се преработи като обикновен междуосев деференциал и да се сложи електронно блокиране с копче,не автоматично.Не ми е ясно точното устроство на раздатката и моля някой да помогне със схема.Извинявам се,че се намесих в темата на колегата ,но се надявам че и за него ще е полезно.Нали и той има същия П38.
                        Благодаря предварително.
                        А, и още нещо как да разбера дали работи правилно вискомуфата?????
                        Последно редактирано от stanimirbg; 29-06-08, 22:32.
                        Бъдете здрави

                        Коментар


                        • #27
                          До: Range Rover Classic проблем раздатка

                          Такаа,схеми намерих,но едно не разбирам,защо не може да се кара само на заден кардан след като виското е на предния нали при Фрийлендара е на задния и когато има проблем с виското му го махат и си кара,вярно че не 4х4 ама върви..
                          Бъдете здрави

                          Коментар


                          • #28
                            До: Range Rover Classic проблем раздатка

                            Първоначално публикуван от stanimirbg Преглед на мнение
                            Такаа,схеми намерих,но едно не разбирам,защо не може да се кара само на заден кардан след като виското е на предния нали при Фрийлендара е на задния и когато има проблем с виското му го махат и си кара,вярно че не 4х4 ама върви..
                            Защото по нагоре съм обяснил къде е виското. Не е нито на преден, нито на заден. Разбери как работи диференцяла.
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар


                            • #29
                              До: Range Rover Classic проблем раздатка

                              Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                              Разбери как работи диференцяла.
                              Грешката е моя.Вгледах се повече в схемите и разбрах за какво става въпрос.Благодаря.
                              Бъдете здрави

                              Коментар


                              • #30
                                До: Range Rover Classic проблем раздатка

                                Първоначално публикуван от kinex
                                ...Обаче, какво е това кюфте на задния кардан на RR-а.
                                Ръчната спирачка, то на всички ЛР е така (за Фрилендъра не важи).

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X