Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Не става дума за ментаци, но ЛР ползват само 1 тип части, а има много други производители, примеро нисенс правят радиатори също и за ЛР. И накладки има десетки различни, и прочее за различни части. Само 1 обаче са баш ЛРски...
    Нисанс правят щатно за японски производители (Нисан, тойота предполагам). ЛР вероятно ползва европейски производител. Ти чувал ли си японски автомобил да ползва Лукас, Валео и Делфи стандартно ото завода?

    Първоначално публикуван от minister_of_sound
    Амииииии, части, произведени от фирма, която е одобрена от производителите на Ленд Роувър (примерно правени по лиценз или нещо подобно), следователно продавани от официалния представител на марката, и издържащи на толкова дълга експоатация, колкото са издържали тези с които колата е излезнала от магазина... А не такива, които са видимо нескопосано направени и целите в шупли, каквито са преобладаващите по ул. Симеон. Нещо такова...
    Ами на база това, което си казал не виждам къде се вписват частите, които си посочил в първия си пост.

    Вижте, нищо против дилърите на части на ЛР в UK, дори напротив, добре, че влязохме в Евросъюза, та да може ЛР-собствениците тук да си поддържат колите адекватно. НО в случая това не са оригинални части. А просто части на малко или повече реномирани производители за модела. Падок например имат 3 вида накладки за Defender 90, 300tdi. Съответно в 3 различни ценови диапазона. Е и трите ли са оригинални???

    Коментар


    • #17
      До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

      Това за оригиналните части е доста разтегливо понятие.Е, някой може ли да ми даде точна дефиниция за "оригинална" част
      Пример: Глико са световен производител на плъзгащи лагери.Купувам си примерно биелни лагери за Форд, те са си Глико но с щампата на Форд.
      Сега си купувам абсолютно същите лагери Глико, но не са минали през дистрибуторската мрежа на Форд и нямат тяхната щампа.А са едно към едно.Е, кои са по-оригинални
      Мисълтъа ми е, не се вманиячавайте по "оригинална" част, достатъчно е тя да е произведена от някой от реномираните производители."Оригиналната" най-вероятно пак ще е произведена от него.Но на двойна цена, заради "марката" .
      Това важи за много неща:Бутала Мале и Колбеншмид, съединители Люк, окачване Лемфьордер, Амортисьори Сакс и тн.Просто човек трябва да се поинтересува кои са световните доставчици за дадения браншЕ, и да може да разпознава ментетата, то е ясно
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #18
        До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Това за оригиналните части е доста разтегливо понятие.Е, някой може ли да ми даде точна дефиниция за "оригинална" част
        Пример: Глико са световен производител на плъзгащи лагери.Купувам си примерно биелни лагери за Форд, те са си Глико но с щампата на Форд.
        Сега си купувам абсолютно същите лагери Глико, но не са минали през дистрибуторската мрежа на Форд и нямат тяхната щампа.А са едно към едно.Е, кои са по-оригинални...
        Оригинални са тези с щампата на Форд. Ти реално няма как да прецениш каква е разликата, тя единствено би могла да бъде в материала или в процеса на изработка.

        С всичко останало казано от теб, съм напълно съгласен.

        Коментар


        • #19
          До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

          Формално погледнато, те са оригинални.Мисълта ми беше, че с малко познания можеш да вземеш абсолютно същото, на доста по-добра цена.
          Е, съответно си поемаш и риска да те излъжат некоректни търговци
          Пиша това, понеже с години съм се занимавал с авточасти, и ми е било смешно как хората отиват и дават маса пари за част от офицялния вносител, докато могат да вземат същата, със същия номер на нея за половината пари.Но като се замисля, прави са си до някъде, просто искат да са спокойни че няма да ги излъжатБългарска реалност, за жалост
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #20
            До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

            частите, които до сега съм вземал от тоя сайт са същите като в Мото пфое, същият номер, същият производител, всичко, самоо цената е пет пъти по евтина

            Коментар


            • #21
              До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

              Първоначално публикуван от svetlio111 Преглед на мнение
              частите, които до сега съм вземал от тоя сайт са същите като в Мото пфое, същият номер, същият производител, всичко, самоо цената е пет пъти по евтина
              Кой от всичките е този сайт.
              А относно оригинални части на МП - там чух термина "алтернативни части" или иначе казано менте.
              Иначе немога да кажа нищо лошо за МП. За частите-винаги съм намирал каквото ми трябва, а сервиза не съм ползвал с изключение на първоначален оглед и диагнозиииии.
              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

              Коментар


              • #22
                До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                Кой от всичките е този сайт.
                А относно оригинални части на МП - там чух термина "алтернативни части" или иначе казано менте.
                Иначе немога да кажа нищо лошо за МП. За частите-винаги съм намирал каквото ми трябва, а сервиза не съм ползвал с изключение на първоначален оглед и диагнозиииии.
                Алтернативни части не значи части правени в гаражче. Аз също съм си купувал такива за моя. Каре кардан 24 лв алтернативно и 130 оригинално. Сега разлика м/у 2-те имаше- оригиналното беше по-солидно, но трябваше да се озъбя. Иначе при монтирането съвпада на 100%.
                Оригинални накладки - в кутията има накладки, нови болчета или щифтове или там каквото трябва.
                Качествени алтернативни (Делфи от тех-ко) - накладки, болчета.....
                Алтернативни от ул. цар симеон - има само накладки
                http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                Коментар


                • #23
                  До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                  http://www.island-4x4.co.uk/

                  Коментар


                  • #24
                    До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                    Един приятел работеше в германия в голям завод за лагери.
                    И според заявките се слага щампа на Ауди, Форд и т.н.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                      Значи да разбирам,че щом си поръчам някаква част от англия,то тя задължително е качествена о оригинална?.Що ли пък два пъти по-евтиния ми радиатор от англия протече като лейка?.(в деня след монтажа).
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                        Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                        Алтернативни части не значи части правени в гаражче. Аз също съм си купувал такива за моя. Каре кардан 24 лв алтернативно и 130 оригинално. Сега разлика м/у 2-те имаше- оригиналното беше по-солидно, но трябваше да се озъбя. Иначе при монтирането съвпада на 100%.
                        Оригинални накладки - в кутията има накладки, нови болчета или щифтове или там каквото трябва.
                        Качествени алтернативни (Делфи от тех-ко) - накладки, болчета.....
                        Алтернативни от ул. цар симеон - има само накладки
                        Относно каре кардан - Насов мисля беше писал, че няма значение оригинално или не - издържали еднакво. Е аз пробвах преди около 2г с алтернативно /18лв/ и изкара 6м. после се оказа, че МП са ги спрели от продажба / браво/ и предлагаха оригинални - 80лв. Много ми е интересно карето, което споменаваше Лазар /взаимозаменяемо с Форд/ каква цена има, когато се купува за Форд и каква е цената, когато се купува за ЛР.
                        Едно уточненеие: Насов май беше пазарувал споменатите части от Леви.
                        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                          Абе нз за къв форд става на въпрос- там се сменят цели кардани. Имам 1 форд за кардан. И са се чудя как да го оправям. Май ще правя консултация със Йори скоро време.
                          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                          Коментар


                          • #28
                            До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                            Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                            Абе нз за къв форд става на въпрос- там се сменят цели кардани. Имам 1 форд за кардан. И са се чудя как да го оправям. Май ще правя консултация със Йори скоро време.
                            По принцип си прав - цели кардани!
                            Но аз миналата година имах проблем с кардана на Транзит! По съвет от сервиза на мото-пфое го занесох на един майстор в Монтана препоръчан от тях и той замени по някакъв начин каретата със сменяеми - вече карат повече от 40 хил. без проблем, пък и следващата смяна е лесна вече!
                            Ама колко струваше вече не помня, но почти на порядък по-малко отколкото нов кардан!
                            יעבור
                            «И това ще мине»

                            Коментар


                            • #29
                              До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                              Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                              Абе нз за къв форд става на въпрос...
                              Мисля, че е Транзит или там каквито им бяха бусовете.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

                                За България цените винаги са надути - не стига че обема продажби е мижав а трябва да се поддържат и фирмените сервизи и автосалони

                                Няма лошо да се спести някой лев - без компромиси в качеството. Т.е. да не се купува най-евтиния аналог - а да се купи евтино най-хубавия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X