Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Продукти на Mantec за Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Паджеровод, не разбрах точно идеята ти за съосността с пантите на вратата, би ли пояснил? Smile Мисля, че трябва да има нещо, което да 'обира' разликите на вратата и рамото при отваряне/затваряне...
    Амо просто разлики няма да има ако четирите панти лежат на една ос... Сещаш ли се - все едно четирите са нанизани на една дълга пръчка!

    Коментар


    • #17
      До: Продукти на Mantec за Land Rover

      Още един подобен монтаж на варианта на Mantec, с възможност за закрепване на hi-jack:

      http://www.landroverfaq.com/viewtopic.php?t=248

      Коментар


      • #18
        До: Продукти на Mantec за Land Rover

        Йори е решил този проблем много успешно /вижте темата за джипката му/, ключалката е неотразима, а здравината на конструкцията е достатъчна за гума, крик, че и туба с гориво /въпреки, че за него този въпрос не стои/.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #19
          До: Продукти на Mantec за Land Rover

          Да, знам, бледо копие на решението на Йори са продуктите на Kaymar - Австралия.

          НО тук се търси решение, с което вратата да се отваря заедно с рамото, което носи гумата. При решението на Йори, принципно не мисля, че вратата може да се отвори отвътре без намеса отвън.

          Коментар


          • #20
            До: Продукти на Mantec за Land Rover

            Съвсем вярно, но това /отварянето отвътре/ не е чак толкова сериозна необходимост, все пак във багажника рядко се возят хора, дори по принцип за това да има възможност.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #21
              До: Продукти на Mantec за Land Rover

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Съвсем вярно, но това /отварянето отвътре/ не е чак толкова сериозна необходимост, все пак във багажника рядко се возят хора, дори по принцип за това да има възможност.
              Да, но освен ако не я правя на горска и оставя само две седалки, невиждам защо да губя тази функция. Конкретно за Дифендъра, задната врата е единствената опция да се качат повече от двама.

              Коментар


              • #22
                До: Продукти на Mantec за Land Rover

                В такъв случай, като че ли по-доброто решение е гумата да остане на вратата, а тя да се уякчи /вкл. и пантите и ключалката/. Всички варианти за едновременно отваряне на вратата със стойката изискват поне една опора на стойката да се разположи на вратата. Дори основната тежест да се прехвърли на страничния панел, или бронята, върху вратата остават динамичните натоварвания от ударите, породени от вибрации на 40-50кг стойка с гума. Това неминуемо изисква заздравяване на конструкцията на вратата, а прави ли се такова, по-добре то да е радикално и да бъде направено така, че самата врата да носи всичко, без допълнителни усложнения в системата.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #23
                  До: Продукти на Mantec за Land Rover

                  Не съм напълно съгласен с теб. Първо да кажа, че проблемите определено не са в ключалката или пантите. Самата врата е много слаба и лека като конструкция. В следствие от вибрациите се пука точно под стъклото, над държачите за гумата и пука и самото стъкло.

                  Проблема идва и от държачите на гумата до 2000г., които представляваха 3 шиша. На следващите (след 2000г.) вече представлява отделна стойка, която едно има много по-добра контактна площ с вратата и се захваща с 4 ли 6 (не помня) болта за самата врата - като при Дискавъри, Патрол, ТЛК.

                  Вратата може да се уякчи за да носи по-добре, така беше направено при мен от Румен от Дару, но моето мнение е - отделна стойка.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Продукти на Mantec за Land Rover

                    Ми добре, след като пантите и ключалката са достатъчно здрави /а евентуално и други елементи/, значи няма нужда да се прави нещо по тях. Вратата, или е задоволително направена, или не е - в първия случай, няма смисъл от доработки, във втория има /предвид всички варианти, по-ранни и по-късни на заводското изпълнение/. Ако ти, специално държиш на допълнителна стойка, значи въпроса е решен - правиш допълнителна стойка и толкова! Карал съм две "Г"-та, едното от най-старите, с две врати отзад и отделна стойка за резервната гума, другото с една врата и гумата на нея и в двата случая не съм чувствал никаква нужда от каквито и да е допълнения и доработки на заводското решение.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Продукти на Mantec за Land Rover

                      Моя Деф нямаше поставка за резервна гума на задната врата и тя седеше вътре - това въобще не ми допадаше. Защо да губя толкова място, след като мога да я сложа на задната врата или предния капак (или горе). Предния капак ми е подсилен с рифел, но след като поставих за проба една 235/85 веднага се отказах (изключително неудобно за градско каране). Но не го изключвам като вариянт за втора резервна при продължителни експедиции.
                      И така много ми хареса това решение с прехвърлянето на тежеста от вратата и все пак да се запазва отварянето отвътре. Разгледах различни вариянти из нета, но цената им е около 1000лв. без доставка. Не държа на външния вид, така че ходих на 1-2 места, но не намерих майстор да се навие. Времено сложих стойка от Дискавъри и се надявам, че няма да спукам задното стъкло. Може би времено ще бъде докато стане беля. Иначе ми е трудно да повярвам че се получава провисване от някакви си 30кг или да кажем 60, ако сложим динамичен коеф. 2.0.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Продукти на Mantec за Land Rover

                        Провисване на задната врата не се получава, пантите (3) са яки и издържат. По-скоро врата се посуква и така пука джама.

                        За рез. гума на предния капак - е много добра идеяза по-дълги преходи и експедиции, но не и ежедневно. За подсилване на предния капак обаче рифела няма да свърши работа определено. Отдолу на капака се монтира допълнително оребряване за да носи гумата отгоре. Без това оребряване капака се криви и пука гарантирано.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Продукти на Mantec за Land Rover

                          Има едно голямо неудобство при ползването на предния капак за резервната гума. Вдигането му при проверка на масло или при друга нужда се превръща в тежък физически труд с опасност от сериозни наранявания.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Продукти на Mantec за Land Rover

                            Така е! Особено сега, когато слагам течност за чистачки на 3-4 дена.

                            Да Yaro знам за оребряването и смятам да си го направя, за всеки случай ако реша да слагам втора резервна. Иначе дръпнах една сметка на две на три (като изключих товароносимоспособността на средната панта) се оказа че на болт (ф се пада грубо около 60-70кг. сила на срязване т.е. преди да пиша тези редове без притеснение увиснах на вратата и то в края където рамото е най-голямо, при все че резервната гума също е закачена. НЕ МЪРДА!!! А аз съм над 100кг. Така че проблема действително е в огъването на вратата в нейната равнина и това, че стъклото не понася никакви деформации.

                            И това ми харесва, но не може да се отваря отвътре
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #29
                              До: Продукти на Mantec за Land Rover

                              Ами да, както ти казах проблема не е в пантите а във вратата. На моя Дифендър, Румен от Дару я беше усилвал допълнително и стандартна гума (7.5/16) си носеше нормално.

                              Когато не се търси решение стойката за гумата да се отваря заедно с вратата, популярно и надеждно решение е на Kaymar - Австралия. Виж снимката по-долу.

                              Йори си сътвори подобно на неговото Чудовище.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X