Това, което бих искал да обсъдя с Вас в този пост е тъй нареченият "Swing Away Spare Wheel Carrier", така характерен и необходим за монтаж на Дифендър. Поради дългото наименование не го поместих в заглавието на поста. А за адекватен кратък превод на български в момента не се сещам.
С прости думи това представлява (нещо като) допълнително рамо, закрепено към панела на "купето" (малко смешно звучи 'купе' и 'Дифендър' на едно
), на което пък стой резервната гума.
Ето така:
"рамото"

"закрепването" (дупчене на панела)

Задната врата на Дифендър-а е бая крехка (както се вижда на снимката отдолу) и ако не се укрепи допълнително, (от тежестта на) резервната гума гъне (усуква) задната врата и примерно пука задният джам за норматив. Който пък от своя страна, нищо че е идеално прав и не е никакъв проблем да се резне от триплекс при вносителите струва едни 300-400лв. Non-tinted, просто с нагревателите..
Нищо че в Турция е $30. Отплеснах се.. 
"задната врата" отвътре

Фирмата Mantec най-общо казано се е специализирала в произвеждането на офроуд аксесоари за Land Rover. Съответно нейният вариант на въпросният "Swing Away Carrier" е един от най-сполучливите и предпочитани готови kit-ове в нета, на грозната за нас цена от близо 300 паунда..
Имах късмета да попадна на схема на това в нета, ето снимките :


Схемата е доста ценна и трудно се намира..
Двете снимки в един pdf се намират тук. А на тази страница е показан един примерен монтаж.
Мисълта ми е, бихте ли ме насочили към хора, които да могат да ми изработят такова рамо на поносима цена?.. Без да претендирам да съм специалист мисля, че изработката не е сложна, като трябва да се обмислят две-три по-важни неща, като например:
Още малко снимки от монтажа на "Swing Away Spare Wheel Carrier" :
"буталото" - "ключа за палатката" на конструкцията

"П" образното захващане



и накрая..


Иначе тук има интересни аксесоари за Land Rover Defender :
http://www.roverworld.com/products.htm
и конкретно на Mantec :
http://www.roverworld.com/mantec.htm
Шнорхелът на Mantec най-ми харесва като такъв за Дифендър..
С прости думи това представлява (нещо като) допълнително рамо, закрепено към панела на "купето" (малко смешно звучи 'купе' и 'Дифендър' на едно

Ето така:
"рамото"

"закрепването" (дупчене на панела)

Задната врата на Дифендър-а е бая крехка (както се вижда на снимката отдолу) и ако не се укрепи допълнително, (от тежестта на) резервната гума гъне (усуква) задната врата и примерно пука задният джам за норматив. Който пък от своя страна, нищо че е идеално прав и не е никакъв проблем да се резне от триплекс при вносителите струва едни 300-400лв. Non-tinted, просто с нагревателите..


"задната врата" отвътре

Фирмата Mantec най-общо казано се е специализирала в произвеждането на офроуд аксесоари за Land Rover. Съответно нейният вариант на въпросният "Swing Away Carrier" е един от най-сполучливите и предпочитани готови kit-ове в нета, на грозната за нас цена от близо 300 паунда..
Имах късмета да попадна на схема на това в нета, ето снимките :
Схемата е доста ценна и трудно се намира..

Мисълта ми е, бихте ли ме насочили към хора, които да могат да ми изработят такова рамо на поносима цена?.. Без да претендирам да съм специалист мисля, че изработката не е сложна, като трябва да се обмислят две-три по-важни неща, като например:
- втулките, които са в ушите на рамото. Tрябва да са от здрав, но не твърде твърд материал. По това което чета в нета, щатните на Mantec здават багажа бързо.
- Буталcето, което е закрепено хем към задната врата, хем към рамото (държащо резервната гума) - чиято роля е да обира разликите в радиусите на вратата и рамото при отваряне и затваряне на вратата.
Още малко снимки от монтажа на "Swing Away Spare Wheel Carrier" :
"буталото" - "ключа за палатката" на конструкцията

"П" образното захващане



и накрая..


Иначе тук има интересни аксесоари за Land Rover Defender :
http://www.roverworld.com/products.htm
и конкретно на Mantec :
http://www.roverworld.com/mantec.htm
Шнорхелът на Mantec най-ми харесва като такъв за Дифендър..


Коментар