Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиционен Ленд Роувър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Експедиционен Ленд Роувър

    Пичове днеска видях страхотен ленд роувър в Харманли
    Английска регистрация с обратен волан,
    с багажник и тръби отпред и отзад даже имаше
    ТЕГЛИЧ ОТПРЕД
    Ръчната спирачка беше на много странно място,
    почти между краката на модача като кормилото на изтребител.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-10-10, 05:35.


  • #2
    Първоначално публикуван от mitkov
    пичове днеска видях страхотен ленд роувър в харманли
    английска регистрация с обратен волан
    с багажник и тръби отпред и отзад даже имаше
    ТЕГЛИЧ ОТПРЕД
    ръчната спирачка беше на много странно място
    почти между краката на модача като кормилото на изтребител
    Не се сещам за тая ръчна спирачка що така там?..
    Митков, а кой модел беше?

    Иначе, странно, и аз съм виждал не малко ленд ровър-и с десен волан в държави с нормално движение, дори и тук в България, а в същото време не малко англичани започнаха да си купуват Дифендър-и с ляв волан от Европа (най-вече заради малоумните цени на острова).. А иначе - има един Дифендър 110 (син) с десен волан 3.5 V8 карбуратор (с лебедки, експедиционен багажник, стълби, щнорхели и т.н.) дето често се мярка зимата по Чепеларе - много ме кефи!

    Коментар


    • #3
      Бе от тия най ръбестите
      Дифендър май,
      мастилено зелен много готин, а тоя теглич на предната броня щто му беше.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-10-10, 05:36.

      Коментар


      • #4
        Теглича какъв тип беше?
        Имат едни джаджи за риене на сняг и всякакви други щуротии които можеш да закачиш отпред на хидравлика, да не бъркаш...

        Яро, аз моя избор отдавна съм го направил и е категоричен, както знаеш, дай малко повече инфо за бъдещето на Дифендър, аз до момента имам само това:

        http://www.roverparts.com/Vehicle_Re...nder_2007.html
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-10-10, 05:37.

        Коментар


        • #5
          Вальо, да си призная това дето виждам в линка като визия ми харесва. Обаче съм твърдо против Дифендър да дели платформа с други модели на Ланд Ровър. Като махнеш от един Дифендър стоманената рама и алуминиевата обшивка и ги замениш с друго, това вече не е Дифендър. Настоящите модели Дискавъри и Рейндж Ровър въоще не са сравними като възможности извън пътя с Диско 1 и Рейндж Ровър Класик например. С две думи ако към тази визия запазят класическата конструкция на Дифендъра( а и всъдеходността съответно), аз съм "за". Всичко различно от това е порнография с " една от благородните икони на съвременното автомобилостроене"(цитирам от оня сайт). Ако Форд направят нещо такова, ще им обявя лична война :x .
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #6
            А пък на мен концепт-а от линк-а на Вальо (Volk) въобще не ми харесва.. Все едно гледам Volvo комби avd..

            Иначе това, което аз знам за бъдещето на Дифендър-а се базира само на слухове, тъй като и там (Солихъл) все още явно не знаят.. Най-достоверната версия (за мен) до момента е, че нов модел на Дифендър ще излезе някъде около 2007г., като сегашният ще се преименува на "Classic" и ще се продава още няколко години след това..

            Дифендър-а откъм производство е тотално неизгоден, особено за гигант като Форд. Кои други автомобили/джипове в масово производство (т.е. изключвам Ролс Ройс и подобни) се изработват/ сглабят почти изцяло от хора?? Нит по нит, панел по панел.

            От друга страна - Дифендър-а в този си вид така и няма да влезе масово в Щатите. А явно това е стремежа - да се харчи като топъл хляб там, както в момента ( и от години) се продава Рейндж Ровър и Дискавъри. За справка - и до момента там няма нито един представител който да продава пълната гама LR Defender. Всичко е чрез специални поръчки през големи дилъри като Roversnorth и си е мъка.. А само който се е опитал да си внесе Ленд Ровър в страна (с изискания) като Щатите - само той знае за какво става дума. Примерно за внос на античен Ленд Ровър Серия 2а, дори не говоря з асъвременния Дифендър. Именно поради този факт, за мен едни от най-die-hard феновете на Ленд Ровър са там.

            И тая цялата история е много тъпа и тъжна.. И друг път е ставало дума тук за това. И това не засяга само Ленд Ровър а всички. Любимите ни прости джипчета, които са от тип "bolt together technology" си отиват безвъзвратно, за да дойдат лети джанти 19-ски, обтекаеми форми, изцяло сглобени от роботи и т.н. А пък добрите качества на колите и любовта на хората към тях, в никакъв случай не поради вещо ръководство на представители/дилъри и т.н. (за Ленд Ровър говоря). Справка - Австралия. Лично си кореспондирам с хора там, които трябва да изминат по 300-400 мили за да си вземат един семеринг, като на следващата пряка едва ли не от тяхната къща имат всичко за Нисан и Тойота. Сиреч японците там просто си вършат работата добре, но пък и до момента армейския джип там е Дифендър 110 с 3.9 дизел на Исузу.. Единствено Ленд Ровър Южна Африка прави разлика.. Отплеснах се..

            Коментар


            • #7
              Яро, в загубения на край света Мозамбик без специална поръчка можеш да намериш почти всички резервни части за Дифендър. Имал съм случай да ремонтирам съединител и с малко усилие успях да намеря втулките за притискателния диск в един прашен магазин без поръчка. Нови, увити в намаслена хартия. Но ако отидеш при официалния дилър, ти отговарят" Готово, чакай 3 седмици и плати предварително тройна цена".
              Най- трудоемкото при изработката на Дифендъра е нитоването на каросерията. Бих преглътнал промени по нея, ако това не навреди на останалото. Но глобализацията в автомобилната индустрия е огромна и бъдещето на Дифендъра е предрешено, това е ясно . Поне да му се радваме докато го има, после ще му мислим .
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #8
                Злати,

                Както казах по-горе, на база това което съм чул и чел по форумите, Южна Африка е своебразна 'мека' на LR. А за специалните поръчки имах предвид друго : ако някой опита да внесе стандартен нов Defender, или пък Land Rover Series IIa втора ръка в Щатите ще разбере какво имам предвид. )

                P.S. Ще има ли среща на 10 ноември (следващата седмица)?

                Коментар


                • #9
                  От: Дискавъри - бензин или дизел

                  Първоначално публикуван от RUDECANCEL
                  До тук успях да се откажа от 2.0 бензиновия двигател . Наточил съм се на един 3.9 с автоматични скорости, който наистина ще е втори автомобил , за пътешествията ми из страната . Проблема с мокренето също го има при бензиновите двигатели , но аз не мисля да се бухам в калта или водата , по скоро идеята ми е за експедиционна машина. Имам известни колебания наистина , затова ако може да споделите нещо за поддръжката на бензиновия V8 и дизела 300 TDI , май това ще е повратния момент, като идеята е и двата фвигателя да се облужат перфектно и дасе поддържат така.
                  Експедиционната машина,на първо място трябва да е автономна,не е задължително да е супер проходима.300 ТДИ изминава с един резервоар 750-800 км.С четири туби нафта стават 1800.Бензина е за кеф.Цитирам Ванката Керчев,става въпрос да ми даде за малко неговия V8:
                  Първоначално публикуван от ivan kerchev
                  Имаш го,но да знаеш че ако е по пътя рискуваш да намразиш Диското,но и затова има лек ще те взема с мен на бензиностанцията
                  Виден столичен ихтиолог

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                    За локвите, не му пречат много на V8, но в случая Вельо е прав, наистина за експедиционна машина автономията е най-важна а и икономията на гориво. За това 300ТДИ е най-добре.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                      Бензиновия 3.9 v8 е чудесен двигател, сложих му газ и си джиткам с 22-23л на сто в града. Когато го вземах от Софето до Варна ми даде разход точно 50л за 430кл бензин, при умрено шофиране. Като става въпрос за втори автомобил разхода най-вероятно не е приоритет, а и разликата между бензин на газ и дизел няма да е голяма.
                      Land Rover Discovery II 3,9 V8
                      Лада Нива 21214 1,7i

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                        Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                        Личното ми мнение е, че за експедиционна машина е много важен пробега с 1 резервоар. Също (за мен) е важен и разхода, защото това лято за 2 месеца минах 7000км. Тези 2 неща категорично изискват 300tdi. А и рано или късно ще влезеш в повече от 1 педя вода. Или ще си направиш кефа да се метнеш в огромна локва от порой с цялата газ. Така че - въпреки минусите, за мен 300tdi е по-приложимия двигател.
                        Да и аз миналата година направих 3000 километра за 2 седмици в България , но това ми костваше солиден ремонт на колицата , щото и вмених идеята че е "ЖИП " и така се реших да си купя втора колица, но все пак в България където и да отидеш една туба резерв ще ти стигне до най близката бензиностанция.
                        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                        A1+

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                          Първоначално публикуван от RUDECANCEL Преглед на мнение
                          ... но все пак в България където и да отидеш една туба резерв ще ти стигне до най близката бензиностанция.
                          1. Нафтата от най-близката бензиностанция не знаеш каква е. 2. Случвало ми се е да няма дизел на бензиностанция (на магистрала). 3. Стига да знаеш къде си и накъде е най-близката бензиностанция.
                          Друг момент е, ча експедиционната машина не се кара между бензиностанциите. Нямаш ли гориво за 500км. смесено каране (имам предвид междуселски път и лек, рядко среден офроуд) с още трима човека и около 300кг. багаж, машината ти не минава към експедиционните. Поне по моите представи.
                          А и рано или късно ще погледнеш извън България.
                          Последно редактирано от velio; 06-10-10, 22:11.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                            Бутилка с газ и резервоар с бензин. Колко ли ще изкарат общо?
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                              Експедиционната машина,на първо място трябва да е автономна,не е задължително да е супер проходима.300 ТДИ изминава с един резервоар 750-800 км.С четири туби нафта стават 1800.Бензина е за кеф.Цитирам Ванката Керчев,става въпрос да ми даде за малко неговия V8:
                              А, с един резервоар изминава 750-800км. къде? При супер разтоварено каране оттук до морето (примерно).
                              При експедиция този пробег е значително по-малък. Значително.

                              Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                              Нафтата от най-близката бензиностанция не знаеш каква е, а и ми се е случвало да няма дизел на бензиностанция (на магистрала).
                              Друг момент е, ча експедиционната машина не се кара между бензиностанциите. Нямаш ли гориво за 500км. смесено каране (имам предвид междуселски път и лек, рядко среден офроуд) с още трима човека и около 300кг. багаж, машината ти не минава към експедиционните. Поне по моите представи.
                              Вельо е прав в случая, само да допълня към определението за експедиционна машина. Сериозните такива са с по два резервоара. Когато няма възможност за втори резервоар се мислят резервни туби отгоре или някъде. 500км. автономен пробег е несериозно за експедиционна машина. Там се мисли за порядък от 1000-1500км. в зависимост от даденостите и възможностите за доработване на конкретния автомобил.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X