Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

    Нещо много върли ми се видяха цените на частите, знам, че 1 час труд в Унгария в сервиз на Мерцедес бил по-ефтин от същия час труд в Бг-21,5Евро.
    То направо ми изглежда, като дране на сухо.
    Някой ми беше казал понеже имам Волво, че за Форд в Мото пфу 1 час струва 40 лв, а за Волво 85 лв. Не знам дали е вярно, страх ме е да питам.
    А преди години в Промобил за това, че не можаха да решат един въпрос по моето Рено, което изписваше, че задна лява гума е спукана и е за подмяна, а беше напомпена и здрава, трима "майстори" които дойдоха и погледнаха колата си написаха общо в техн. лист 3,5 часа по 25 лв. и никой не можа да каже от какво е проблема.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

      Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
      За тази работа да кажем не трябва прекалено много акъл, ама пък си е мръсничка.
      Има и друг проблем - трудно се намират работници - масово не хаят за работата или пък са мн тъпи, ако не са тези 2-те ще са мързеливи. Почти всеки сервиз търси монтьори, особено фирмен.
      Ако си мислиш че за тази работа ти трябва акъл да можеш само да държиш правилно гаечния ключ за да отвиеш гайка или завиеш болт много се лъжеш.Това че повечето от момчетата които работят тази професия не разбират нищо от материята си е техен проблем и проблем на мениджъра на сервиза(по този въпрос трябва да пише две думи и колегата vladi333 понеже скоро беше пуснал обява че търси монтьори). Поради липса на адекватно заплащане в подобни сервизи отиват само некадърници а къдърните се хващат и си отварят малко гаражче и си е сам началник. Това че си е сам началник е добре но се получава друг негатив,за да може да привлече клиенти е принуден да работи на по-ниско от нормалното за голям сервиз заплащане.
      За да си добър монтьор е нужно много знания за правилна диагностика и познания в начините за ремонт а не да купиш дадения агрегат от магазина (на който ще вземеш търговската отстъпка за да може да компенсираш евтиния си труд)и да го монтираш.
      За да можеш да направиш качествен ремонт е важно да направиш правилната диагностика и също да не мислиш колко пари ще вземеш за ремонта и как ще прецакаш клиента да даде повече пари (за това одобрявам големите сервизи).В малките сервизи има и друг момент,повечето са под наем и целта им е да направят повече автомобили за да спечелят след данъци,осигуровки,ток,вода,наем,инструменти.След този финансов проблем как да ви направят качествено автомобила?
      Абе хората в цивилизованите страни заради това си купуват и карат само нови автомобили и не ги ремонтират а ги пращат или за скраб или ги продават на нас. (за справка 43°14'15.88"N 27°50'48.46"E)
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #18
        До: Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

        Видях и аз тази фактура.Нормално е да вземат толкоз - то трябва да се избиват новите сгради дето ги строят из БГ.Там има много персонал, и те заплатки чакат.Да ти ремонтират колата във "фирмен" сервиз е престиж и ..това се плаща.Нали на сила никой не може да Ви накара да си оставите колата за ремонт.Това дето , трудно се намират части , дето не се знае дали са "оригинални" са все доводи ..в тяхна полза.

        Да Ви споделя , че 25Е за труд вземат доста малък процент Европейци.Те обаче са инжинери и .. съвсем не развъртат гайки и болтове, а мислят! и "превеждат" показанията от стендовете при диагностиките, че даже имат и доста голям стаж и специализации във заводите и т.н.Така е в Германия.Там обаче масло за 2 часа не сменят.В Германия доста Немци ползват услугите и на други сервизи/предимно на Руснаци/ дето работят качествено и компетентно, на цени от 10 до 15 Е на час в зависимост от вида на услугата.
        В Унгария във Фирмен сервиз НА "Фолксваген" за смяна на съединител ми взеха 50Е за труд отделно за части, така че това със Цената на труда е дълга тема.
        Тук у нас "Психолозите" са преценили , че колкото е по- скъпо за Българина , толко по- голяна чест е за него да си даде паричките.
        СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

        Коментар


        • #19
          До: Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
          Ако си мислиш че за тази работа ти трябва акъл да можеш само да държиш правилно гаечния ключ за да отвиеш гайка или завиеш болт много се лъжеш.Това че повечето от момчетата които работят тази професия не разбират нищо от материята си е техен проблем и проблем на мениджъра на сервиза(по този въпрос трябва да пише две думи и колегата vladi333 понеже скоро беше пуснал обява че търси монтьори). Поради липса на адекватно заплащане в подобни сервизи отиват само некадърници а къдърните се хващат и си отварят малко гаражче и си е сам началник. Това че си е сам началник е добре но се получава друг негатив,за да може да привлече клиенти е принуден да работи на по-ниско от нормалното за голям сервиз заплащане.
          За да си добър монтьор е нужно много знания за правилна диагностика и познания в начините за ремонт а не да купиш дадения агрегат от магазина (на който ще вземеш търговската отстъпка за да може да компенсираш евтиния си труд)и да го монтираш.
          За да можеш да направиш качествен ремонт е важно да направиш правилната диагностика и също да не мислиш колко пари ще вземеш за ремонта и как ще прецакаш клиента да даде повече пари (за това одобрявам големите сервизи).В малките сервизи има и друг момент,повечето са под наем и целта им е да направят повече автомобили за да спечелят след данъци,осигуровки,ток,вода,наем,инструменти.След този финансов проблем как да ви направят качествено автомобила?
          Абе хората в цивилизованите страни заради това си купуват и карат само нови автомобили и не ги ремонтират а ги пращат или за скраб или ги продават на нас. (за справка 43°14'15.88"N 27°50'48.46"E)
          Съгласен съм, ама не ми се работи пак същото (маймунка) след като завърша университета като инженер (живот и здраве и взети изпити). Аз това съм го почнал още преди да имам средно образование и ме взеха на работа, пак преди да съм завършил техникума. Интерсно ми е, работя го с желание, но е желателно да се върви нагоре по стълбата. Не е ли така. А това че има сума ти некадърници, които и за чеп не стават, ама се пишат монтьори, и после късат нервите на кадърните си колеги е някакво недоразумение. Фирмените сервизи трябва да разполагат с професионалисти, които да ги задържат с подобаващо заплащане, а в замяна на по-високите цени да гарантират първокласно обслужване на клиента. Но това пък от своя страна ограничава мащаба на дейността- в смисъл, както е казал Др-я Ленин "количествените натрупвания водят до качествени изменения"
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #20
            До: Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

            Струва ми се, че цените не са чак толкова феноменални. Някой спомена, че става въпрос за автомобил 2007г. Колкото до цената на труда, макар да звучи стряскащо 48 лв./ч, на фона на частите...
            Смятам, че всеки майстор който вложи части за около 2500 ще Ви убеди, че труда му е поне 500 лв.
            Нямам щастието да притежавам нов автомобил, но ако имах такъв не мисля, че бих го доверил на някой "кадърен", който няма никаква литература, няма от къде да я вземе и точно на моя автомобил ще разучава как точно се вади съединителя или нещо друго.
            И от целия зор ще се спестят примерно половината пари за труда и някакви стотинки от частите, щото няма да смениме там някакви си гайки, "о"-пръстени ... те са си ОК - що да ги сменяме. А става дума за автомобил примерно за ~ 80-100 К.

            Но всичко това е ала-бала. Въпросът е: Защо на автомобил на 1г. се налага смяна на тези части и не ги ли покрива гаранцията, а?
            Последно редактирано от Жоро; 06-02-08, 23:12.
            По-добре късно, отколкото по-късно.

            Коментар


            • #21
              До: Фактура от МотоПфое - Ремонти и техническо обслужване на Диско 2 ТД5

              Колеги, ще въведа малко уточнения по вашите коментари

              - Колата е 2000 година и е на 260 000 км
              - Карам я 14 месеца и съм навъртял 70 000 км без почти никакви грижи
              - Наложи се да се смени и маховика който е 950 лв.
              - Според мен цената на труда си е ОК и доста добре работят хората
              - Направиха профилактика на доста неща влючително двете предни стъкла не се движеха (едното не се отваряше, а другото не се затваряше).
              - Колата седя 10 дена в сервиза
              - Предполагам, че могат да се намерят и по-евтино части, но все пак те имат на склад почти всичко.
              ---------------------
              Шофирайте разумно!
              [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X