Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с вентилатора на Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с вентилатора на Freelander

    Радвам се, че всичко е наред колега. Аз също заподозрях лош контакт или проблеми по исталацията/второто не се потвърди/, като мисля, че старото копче все още става, но вече бях поръчал ново, с което за сега нямам проблеми. Вече и другите собственици при евентуално по-бавно спускане на един от прозорците или проблеми от тоя сорт ще могат да реагират преди да стопят пластмасата около буксата отзад. За зъбчетата си прав. Сега се сетих, че бяха долу и горе.

    А по темата - след Формулата/Макларън вече изглеждат добре))/ ще гледам да сваля и снимам резистора от кутията за парно която имам. Дано снимките станат добри, че апарата не е кой знае кво. След това ще чакаме съвети за какъвто и да е ремонт на тия жички, щото става ясно, че почти всеки има проблем със степените/повечето хора с 1ва/.
    Последно редактирано от marin199; 12-07-09, 14:20.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с вентилатора на Freelander

      Ето снимките на резистора. Давам моите разсъждения - ако не грешни не се смейте. Както се вижда на снимките има 3 жицки. Фрийто има 4 степени на вентилатора. Аз мисля, че най-дебелата жичка е за 3та степен, втората за 2ра степен и най-тънката/която в случая е прекъсната/ е за 1ва степен. На 4та си минава направо, а не по тия жици. Сега на 2ра и 3та степен жичките са здрави, като там може би и трудно би могло да стане проблем, щото са дебели. На първа степен обаче жичката е тънка и просто си личи, че се е поизпекла. Даже може да се допре там където е скъсано, не не знам дали може да са завари надеждно, а не да изкара 3 дни. Също мисля, че може да се смени цялата жичка ако се установи ква е, но тва ще кажете спецовете. Другото нещо, което не знам е дали трябва да се спазят същите навивки, същия диаметър, дължина на жичката и т.н. за да се постигне същия ефект.
      Прикачени файлове
      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с вентилатора на Freelander

        Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
        . Също мисля, че може да се смени цялата жичка ако се установи ква е, но тва ще кажете спецовете. Другото нещо, което не знам е дали трябва да се спазят същите навивки, същия диаметър, дължина на жичката и т.н. за да се постигне същия ефект.
        Мериш съпротивлението на тази която е изгоряла, намираш кантал, а не обикновенна тел и си навиваш, като отново мериш съпротивлението което ти е нужно! Никакъв не е проблема да си я смениш. Няма да можеш да си запоиш старата, тъй като кантала не го лови калай, но в зависимост от това колко дължина ти е останала, можеш да опиташ само да я разпънеш и да я защипеш на мястото на късото парче (т.е. да използваш това което ти е останало), ще върти малко по-бързо, от колкото е въртял при цялата дължина!
        Успех!

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с вентилатора на Freelander

          Здравейте, колеги!Един приятел има Фрийлендър и има следния проблем: Когато пусне вентилатора на парното заработва за около минута и спира, няма значение на коя степен е пуснат вентилатора.Според вас къде да търся проблема, възможно ли е, да е някое реле (някое главно захранващо само вентилатора-евентуално лош контак) и къде да го търся евентуално.Благодаря предварително!

          Съобщение от модератор:
          Моля, напишете си в профила от къде сте.
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-06-10, 20:19.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с вентилатора на Freelander

            Колеги, темата е стара, но съм сигурен, че е актуална за мнозина. Степените на вентилатора на парното се регулират чрез каскада от канталови съпротивления с различна дебелина и съпротивление. Обикновенно първо гори това за първа скорост, понеже е най - тънко. Ако вентилаторът ви работи само на висока скорост, това е най - вероятния проблем. Съпротивленията са запоени на една пластмасова плочка, която се намира под таблото от дясно. Показана е по - горе. Понеже и аз имах същия проблем, открих, че в нея е проблема. Цената и като резервна част е неоправдано висока. Затова се разрових из нета и открих сайт на фирма, която продава като резервна част самите резистори. Това е "Резпакс" - ето адреса: http://www.rezpax.com/index.htm Поръчах си резервен комплект съпротивления, смених си ги сам и всичко е ОК. С доставката до България цената е около 15 лева. Презапояват се на плочката с обикновен поялник.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X