ама, аз имам лек луфт на дясното предно колело, ама няма гайка за затягане
. освен да почна да разглабям докато не се покаже...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
range rover classic (карета, главини, т.н.)
Свий
X
-
да попитам още нещо
понеже явно всички класици до '92г. имат проблем с резервоара
дали някой е слагал на класик резервоар от дискавъри(той е пластмасов)
а относно каретата аз си купих каре за предният кардан на цена от 21,50
незнам колко е менте но си го купих от аутоплюс които са фирма с горе долу добра репутация, а марката на карето е GKNLR RR Classic VM2.5
Коментар
-
абе ти си върхът, от къде ги купуваш тия евтинииПървоначално публикуван от hf hpeда попитам още нещо
понеже явно всички класици до '92г. имат проблем с резервоара
дали някой е слагал на класик резервоар от дискавъри(той е пластмасов)
а относно каретата аз си купих каре за предният кардан на цена от 21,50
незнам колко е менте но си го купих от аутоплюс които са фирма с горе долу добра репутация, а марката на карето е GKN
Коментар
-
карето го купих от симеонПървоначално публикуван от Насовказвай каде е тоя ауто+ че каретата ме мъчат здраво
като завиеш от ботев по симеон посока опълченска, на първият ъгъл в дясно се намира магазина
има големи жълти надписи отгоре
в началото момъка го измери с един шублер и започна да гледа по каталога, кое каре ще пасне
но аз накрая взех каталога в свои ръце и си отворих на страницата за ЛР и за учудване на продавача там си пишеше кой номер каре става за ЛР
трябваше да чакам и 10 минути да го доставят де, но това не е проблем
наистина незнам каква марка са тези GKN, но предишното каре което свалих беше от същата марка, а от как съм взел джипката са навъртени 30 000кмLR RR Classic VM2.5
Коментар
-
Каретата са 2 размера
All Land Rover's (Series 2a & 3, Range Rover) up to 1986
RTC3346
RTC3346G (only for Series)
All Land Rover's (Series, Defender, Range Rover, Discovery1) from 1986-87
RTC3458http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
каре на кардан
Пуснато на: Пет Сеп 08, 2006 9:18 am
Заглавие: каре за кардан
Публикувано от: hf hpe
оказа се, че едното от каретата ми на предният кардан е побългарявано
сложено е каре от друг автомобил, което е с диаметър на чащката 20мм
а карето, на ровъра е 19мм
в каталога който гледах е показано, че се произвежда такова каре, но на препратката на какъв модел автомобил се слага няма информация
така, че ще съм благодарен ако някой може да ми даде информация
от какъв автомобил мога да ползвам каре с диаметър на чашката 20мм
Коментар
-
за милиметровите размери нямам на идеяПървоначално публикуван от СтефанИ от кога класическия ровър е с милиметрови карета? Па и човекът питаше коя кола по света е с някви си карета, а не кой ровър е с такива. Що му затри въпроса?
но е факт, че същият каталожен номер на карето се слага и на разни ивеко бусове
а имам и някакви подозрения, че рейнджовете с ВМ са сглобявани в ИталияLR RR Classic VM2.5
Коментар
-
Ти кво, да не вярваш че от инчове в милиметри се минава просто като се закръгли нанякъде? Щото завода е в Триест а не в Бирмингам?
Каретата са гама стандартизирани машинни елементи. Като болтовете, лагерите, кюнците, гумите ...
Коментар
-
Стефане, много отдавна ЛР-ите са в мм а не в инчове (говоря за стандартни части).
Преместих въпроса тук, тъй като hf hpe не е позовал изрично за какъв джип става дума и аз прецених, че става дума за неговия Рейндж Ровър (от подписа му).
Завода е в Solihull, UK.
Няма Рейндж Ровър Класик, който да е произвеждан извън UK.
Коментар
-
карето с което съм купил джипката се оказа от нива
за сега и аз ще сложа такова, докато си намеря кардан
Стефане, щом са стандартизирани според мен това е и причината да са на милиметрови размери, просто са взели размер каре което се произвежда вече и им върши работа
относно мястото на производство, нвремето като си взех джипката се рових за VIN декодер, открих че една от буквите се отнася за това къде е сглобен джипа, и имаше място различно от АнглияLR RR Classic VM2.5
Коментар
-
До: range rover classic (карета, главини, т.н.)
Ето още едно евтино(20лв) каре за кардан, което пасна идеално на Диско 1. Вчера го купих и смених в кварталния сервиз.След направените измервания се установи, че е подходящо и за ЛР, въпреки че според собственика на сервиза било за Форд!
Не знам колко време ще издържи, но за аварийни финансови ситуации определено става 
Ако някой има нужда може да потърси инж. Краси Петков - 0888 310 734. Сервиза се намира в кв. Левски, бул."Владимир Вазов" No 43.
Може да видите снимки на кутийката и да потърсите на друго място.Номерът е GU-1100:Последно редактирано от Lazar; 30-09-07, 23:47.
Коментар
-
До: range rover classic (карета, главини, т.н.)
Преди време смених задното каре на предния кардан / на Диско1/ с "алтернативно" от МПФ за 18,00лв. Изкара ~15000км. Сега го смених отново/същото/ с "оригинално" -90лв и ще видим то колко ще издържи. МотоПф вече не предлагат "алтернативния" вариант.
Между другото в RamParts- сервиза на Княжево ми обявиха цена 120лв. с рефрена, че МПФ били кожодери / с което бих се съгласил напълно, ако го чуя от някой друг/.За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
До: range rover classic (карета, главини, т.н.)
Като сменяш каре, внимавай за положението на кардана. Да не го завъртиш, не както трябва, щото после се получават вибрации, които изяждат карето много бързо. Най-добре маркирай положението на фланците на кардана и раздатката.
Допълнително инфо тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...17&postcount=7
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар