До: Светеща лампа за масло на двигател 300TDI
Колеги, реших да пиша за разрешаването на моя проблем.
Извърших следните манипулации:
-сваляне и почистване на маслен термостат
-смяна на масло и филтър
Проблема вече е решен. Най-вероятно след удара беше повреден масления филтър, и от там при загряване на маслото, му е било по-лесно да завърти през радиатора, отколкото през него.
Изказвам благодарности на колегите които ме насочиха към проблемните места, и ми спестиха доста време и средства.
Относно горивния филтър, идеята дойде от един каталог в който е показан като опция, но за сега успявам да намеря само филтриращия елемент, и никъде не срещам като резервна част ел. нагревателя и удължитела от картинката.
Разликата при този филтър е че е с повишена топлопроводимост, но без другите два компонента по-скоро помага на горивото да парафинира и да го запуши.
Ще продължа да търся, но ще се радвам да обединим усилията си с колеги които се интересуват от темата.
Колеги, реших да пиша за разрешаването на моя проблем.
Извърших следните манипулации:
-сваляне и почистване на маслен термостат
-смяна на масло и филтър
Проблема вече е решен. Най-вероятно след удара беше повреден масления филтър, и от там при загряване на маслото, му е било по-лесно да завърти през радиатора, отколкото през него.
Изказвам благодарности на колегите които ме насочиха към проблемните места, и ми спестиха доста време и средства.
Относно горивния филтър, идеята дойде от един каталог в който е показан като опция, но за сега успявам да намеря само филтриращия елемент, и никъде не срещам като резервна част ел. нагревателя и удължитела от картинката.
Разликата при този филтър е че е с повишена топлопроводимост, но без другите два компонента по-скоро помага на горивото да парафинира и да го запуши.
Ще продължа да търся, но ще се радвам да обединим усилията си с колеги които се интересуват от темата.
Коментар