Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз съм в отбора :-) най накрая!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

    Честито и от мен, колега, да те радва дълго време.
    "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

    Искам България чиста!!!

    Коментар


    • #17
      До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

      Първоначално публикуван от SG Преглед на мнение
      Благодаря на всички :-)

      Ръчни скорости. Бях много приятно изненадан че всичко му работи. 178 ххх км. въпреки удара, след като му изключиме защитата при удар, колата запали на 2-то завъртане на стартера. Нямах възможност да го послушам по дълго, защото са му изтекли чорбите, но двигателя работи много добре. за краткто врем му тествах раздатката, скорости.. няма хъркане почукване.. надявам се да е ОК.

      :-) смятам да го използвам като ходя за риба и за разходки из планините. Исках диско1 последните години 97-98 заради това, че има блокаж на диференциала, но тази кола просто си беше 6-ца от тото. За парите за които я купих не мога да си купя и Диско 1, 94-95 в добро състояние.


      Смятам след като се погрижа за колата, да и направя някой сериозни подобрения.Гуми, Шнорхел голям багажник лебедка.

      Доста съм чел За и Против това, че тези модели не са особенно проходими заради това, че няма ръчен контрол на раздатката.
      Големите спецове ОБАЧЕ твърдят,въпреки това, че блокировката е реализирана на база на ТК колата е достатъчно проходима.

      ще поживеем ще видим.
      Здравей и честито!

      Аз карам такова диско и мога да ти кажа че си е доста проходимо. ТК мисля, че дори дава по-голямо предимство от блокажа - поне такива са ми впечатленията когато излизахме с Вельо.

      Owners Manual мога да ти кача тук, имам е Repair Manual, но ще трябва да ти го дам на CD.

      Какво ти е окачването за задния мост (въздух/пружини)? Имаш ли ACE - това се рабира най-лесно по това дали имаш една или две капачки на съда за маслото на хидравликата на волана?
      ---------------------
      Шофирайте разумно!
      [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

        Честито!Наистина е експедиционен.На моя макар да ползвам въздушното окачване за подобряване на свеса,задната му броня е почти пред разпадане.Някой колега има ли по дълги наблюдения в/у този модел,защото аз го имам сравнително отскоро смених модул на ABS и др.там нещица и нещо там си ме чопли,че може и да ми създава грижи.Дано не съм прав.Та ако някой експлоатира такава машина от повече време е добре да сподели евентуални слаби страни,достойнства и т.н.

        Коментар


        • #19
          До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

          Какво ти е окачването за задния мост (въздух/пружини)? Имаш ли ACE - това се рабира най-лесно по това дали имаш една или две капачки на съда за маслото на хидравликата на волана?
          Колата пристигна в петък вечер и в събота я видях сервиза където са я разтоварили от платформата за не повече от 3 минути. Можах само да си взема документите.

          Според мен трябва да има ACE, защото задницата беше виснала.. а като четах документацията точно така беше нарисувана на картинката. Когато я оглеждах за 1-ви път като я купувах видях че има буртон точно по д HDC, с нарисувана кола и с една стрелка нагоре, както и на таблото има лампичка за контола на ACE. Утре ще я прекарам с колесар до моя сервиз и почвам да и я разглбявал малко по малко като ми остане време и тогава ще мога да я разгледам по подробно.. трабва да я пооправя за да мога да и налея чорба в охладителната система и да оправя всички течове от удара.

          До колкото ми е известно с въздушно окачване почват да ги правят след 2001. до тогава са си с пружини.
          LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
          LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
          [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

          Коментар


          • #20
            До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

            Моята е 98 декември с възд. окачване,но това ,че задницата е виснала според мен е кофти.Аз моята я държах да я продавам в един автосалон 2 месеца без да се кара и не беше клекнала.Като я изгася и сляза се чува едно клапанче което изппуска за много кратко въздух сваля нивото,но наистина минимално и оттам насетне си стои в това положение.Но в никакъв случай не е провиснала.

            Коментар


            • #21
              До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

              ACE-то е друга система.Тя е против крен. Има по 1 хидроцилиндър отпред и отзад,който при крен променя характеристиката/коравината/на реактивните щанги.

              Коментар


              • #22
                До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                Да грешката е моя.

                Става дума за self leveling suspension. Ами може да се окаже 4е и моята е с въздушно окачване отзад. Ако имаш Owners Manual страница 119. Виж на картинката как я дават. точно така изглеждаше когато я видях в събота. Във вторник когато я гледах си беше съвсем нормално вдигната задницата. Аз толкова много документация изчетах, че се замотах кое за какво е. извинявам се

                Но сега каквото и да кажа.. са празни приказки. утре ще съм я разгледал по обстойно и ще имам повече инфо!

                Поздрави!
                LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #23
                  До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                  Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнение
                  Моята е 98 декември с възд. окачване,но това ,че задницата е виснала според мен е кофти.Аз моята я държах да я продавам в един автосалон 2 месеца без да се кара и не беше клекнала.Като я изгася и сляза се чува едно клапанче което изппуска за много кратко въздух сваля нивото,но наистина минимално и оттам насетне си стои в това положение.Но в никакъв случай не е провиснала.
                  Може да е провиснала от много седене. Мойта беше започнала да изпуска и клякаше всеки път когато изгася мотора. Наложи се да я препрограмират и се оправи.
                  ---------------------
                  Шофирайте разумно!
                  [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                  Коментар


                  • #24
                    До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                    Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнение
                    Честито!Наистина е експедиционен.На моя макар да ползвам въздушното окачване за подобряване на свеса,задната му броня е почти пред разпадане.Някой колега има ли по дълги наблюдения в/у този модел,защото аз го имам сравнително отскоро смених модул на ABS и др.там нещица и нещо там си ме чопли,че може и да ми създава грижи.Дано не съм прав.Та ако някой експлоатира такава машина от повече време е добре да сподели евентуални слаби страни,достойнства и т.н.
                    Аз навътях вече 60 000 км за една година и мога да ти кажа че съм страхотно доволен. Да вземем да се съберем пак и щи разкажа повече.
                    ---------------------
                    Шофирайте разумно!
                    [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #25
                      До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                      Честито и да си я караш с кеф.Имам го от една година и върши чудесна работа.Вчера бях на лов и се калях до уши,а като го измиеш и лъснеш можеш да караш и булка на сватба.
                      Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                      "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                      "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                      Коментар


                      • #26
                        До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                        Честита придобивка.

                        Лек ремонт и след това много безавариини километри.

                        Поздрави
                        Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

                        Коментар


                        • #27
                          До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                          Че те женят си се още бе?Луда работа.

                          Коментар


                          • #28
                            До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                            Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнение
                            Че те женят си се още бе?Луда работа.
                            Още важи,в общи линии урежда бъдещите отношения след развода за имуществото,родителските права,издръжка,имена,режим на свиждане. Пу да не им уроки.
                            Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                            "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                            "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                            Коментар


                            • #29
                              До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                              Пък нека се женят!Няма само ние да теглим.

                              Коментар


                              • #30
                                До: И аз съм в отбора :-) най накрая!

                                Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнение
                                Пък нека се женят!Няма само ние да теглим.

                                Кой както си го направи.. аз вече не съм.. Няма да изневревам на джипката я.. аман от жени :-) Край с тях! (това не значи, че ще плуваме към левия бряг разбира се!)

                                btw оказа се с въздушно отзад и си работи много читаво с ace и hdc и всичко там каквото се сетиш. Оставих я навирена. След 2-3 дена ще видя как ще я намеря.

                                А между другото що за двигател е TD5. Я да ви чуя мнението. Аз моето проучване ще си го оставя за най накрая.

                                имам предвид Обикновен Турбо Дизел с 5 цилиндъра, Къмон Риъл или Помпа дюза. В МП не можаха да ми отговорят и ме отсвириха.. поне ми дадаха историята на колата от сайта на Ровър което не е малко!.

                                И може би следвашия въпрос e: кой му е проклетия производител на този мотор? BMW, VW, Rover.
                                LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                                LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                                [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X