Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LOVELLS на RANGE ROVER

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: LOVELLS на RANGE ROVER

    И май в неделя ще е към метър и половина дълбоко.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #17
      До: LOVELLS на RANGE ROVER

      За съжаление днес, при слагането на новите гуми се оказа, че лифта не е достатъчен. Отзад нещата са О.К., но отпред гумите опираха и се намеси майстор флекс в умелите ръце на Голди. Въпреки това ще се наложи смяна на някои компоненти от окачването или намаляване размера на гумите на 31". За съжаление е малко вероятно джипа да е готов за неделната разходка. Имам малко снимки от днес, ще ги постна тия дни.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #18
        До: LOVELLS на RANGE ROVER

        Според мен определено има някакво несъответствие, просто трябва да се провери какво. Няма начин този Рейндж да не побере спокойно 265/75/16 гума при 2 инча лифт.

        Коментар


        • #19
          До: LOVELLS на RANGE ROVER

          Проверихме всичко възможно, окачването си е О.К., консултирах се пак с Боби и Пламен, но засега не е ясно къде е проблема. На този джип не е препоръчително да се слага по-голям лифт, защото ще почне да прави проблеми с раздатката и някои други детайли. Дори и да сложим малко по-високи пружини, проблема остава, защото окачването няма да може да разгърне ходовете си при нужда. Затова вероятния вариант е и оптимизиране на окачването, и смяна на гумите на 31".
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #20
            До: LOVELLS на RANGE ROVER

            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
            ... Дори и да сложим малко по-високи пружини, проблема остава, защото окачването няма да може да разгърне ходовете си при нужда. Затова вероятния вариант е и оптимизиране на окачването, и смяна на гумите на 31".
            OK, но аз все пак мисля, че трябва да се огледа. Диско-то (почти идентична кола) поема 2 инча лифт и 32" гуми без проблеми и прави едни ходове. Виж на Тинко камилите (32", и да, по-тесни 235/85/16) и виж на Радо новото Диско, което без лифт пое спокойно 31-ци, с окачване на 13+ години. Рейнджа също - има много информация за това из нета. На окачването не виждам какво да се оптимизира, освен ако не е допусната някаква грешка (в размери или подобно).

            Сменяйки гумите на 31" и оставайки на 16" джанти - единствената ти опция е 265/70/16, която на ширина е същата, в диаметър е по-малка от тази в момента. Но, не смятам, че там е проблема.

            Коментар


            • #21
              До: LOVELLS на RANGE ROVER

              Само не разбрах къде опират. В калниците или в щангите(radius arm) при завой?

              На моето Диско с 235/70, при пълен завой, разстоянието между гумата и щангата около 1 см.

              Коментар


              • #22
                До: LOVELLS на RANGE ROVER

                Опира в калниците, нали е с фланци, дори в една дупка като подскочи, малко огъна единия. Иначе вътре към моста всичко е О.К. А Яро е прав, има нещо сбъркано, но не е ясно какво. Гумите твърдо се сменят с 31", за окачването ще мислим в последствие. На Тинковите камили съм се возил доста, но явно при мен даденостите са други.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #23
                  До: LOVELLS на RANGE ROVER

                  Да не идват широки фланците? Пробвахте ли без тях?

                  Коментар


                  • #24
                    До: LOVELLS на RANGE ROVER

                    Цанко, и без фланците при завой част от гумата излиза извън калника, пък и вероятно без тях ще опират в щангите. Засега с 31"-ците ще решим въпроса.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #25
                      До: LOVELLS на RANGE ROVER

                      Нещо...струва ми се голяма разликата между новите височини отпред и отзад....
                      При мен са съответно 87 и 85см. Освен ако 300тди не е по-тежък от 200тди...

                      Коментар


                      • #26
                        До: LOVELLS на RANGE ROVER

                        А защо не пробвате с подложки под пружините 2см например.Не сменяй размера на гумите.После ще съжаляваш,че малко не стига.Може и с някакъв вид Камел кът.
                        С подложките ми се вижда най-просто,ама ти си знаеш.

                        Струва ми се че предните пружини не са за модела.Може да пробваш с едни Бритпарт като достъпен вариант и съм сигурен че нещата ще си дойдат на място.
                        M.P.

                        Коментар


                        • #27
                          До: LOVELLS на RANGE ROVER

                          Варианта 31" гуми засега отпада, утре предстои още една ревизия на окачването, оглед и пресмятане. Ако всичко с това окачване е О.К., значи проблема е в него и ще се търси друго. Съгласен съм, че нещо не е наред като цяло в момента и варианта подложки също ще бъде обсъждан утре. Но лифт повече от 2" създава проблеми с раздатката при този модел Рейндж и не е желателен.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • #28
                            До: LOVELLS на RANGE ROVER

                            Според мен и 3 " може да поеме ама е безсмислено без смяна на предните носачи и задните надлъжни щанги в смисъл трябва промяна на кастора.Т.е.няма да се увеличи хода.Подложките са толкова елементарни че няма на къде.Даже в един ангийски форум гледах един пич беше сложил 3" подложки за да може да вкара 35-ци.
                            А какъв е проблема с раздатката?
                            M.P.

                            Коментар


                            • #29
                              До: LOVELLS на RANGE ROVER

                              Не мога да обясня точно, така ми каза Иван Иванов от МотоПфое, който доста години се сътезаваше с Рейндж Класик, шеф е на техния сервиз и безпорен авторитет по отношение на Рейндж.
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • #30
                                До: LOVELLS на RANGE ROVER

                                Днес взехме временно решение. Фланците са отстранени, гумите влязоха под калниците и за да не опират отвътре ограничихме малко възможността за завиване. Поне едно е сигурно, окачването е абсолютно точно избрано и монтирано. Гумите са големи, но в чужди сайтове има схеми, и то доста подробни, за рязане на част от ламарината на калниците и живот и здраве след нова година предстои точно това. После фланците се връщат и всичко и О.К.
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X