От: Air Suspension Inactive
Repair китовете са по 20 паунда в англййския ибей - включват сегмент, уплътнение и болтове. Работа за един час да се оправи. Ефектът от не-оправянето му е комбинация от следните:
* логване на грешка Compressor duty cycle exceeded (един вид, за единица време е въртял повече от нужното). Някой може да те стресне, че е за смяна - споко, не е.
* практическа невъзможност да вдигне в офроуд режим;
* много бавно вдигане (може дори цял час) ако е бил вдиган на крик*
* след загасяне на колата, компресорът се чува 3 или 4 пъти (не помня вече) за по секунда.
Отделно, ефектът от крика се получава, защото колата постоянно следи положението на купето спрямо мостовете (задния, всъщност) и се опитва да го държи нивелирано, доколкото може. Когато я вдигнеш на крик (като реално вдигаш носача), ECU-то отчита промяна на "крена" и се опитва да коригира - чува се как съска и изпуска въздух. След това я спускаш от крика, тя си казва - а, ся пък съм наклонена в обратната посока - и спада и отсрещната възглавница в опит да нивелира. Решенията са две:
* Изключваш акумулатора и чакаш 10 мин;
* Оправяш си компресора и той културно я напомпва за под 30 секунди от каквото и положение да се намира.
Дехидраторът се състои от любимите на децата топченца за обиране на влагата. И тях ги има в ибей... Аз лично не ги смених и не виждам никакъв проблем. Но разбрах впоследствие, че се намират и при фирмите за дограми.
На твое място бих започнал от оправянето на компресора и после ще мисля за други филми.
Repair китовете са по 20 паунда в англййския ибей - включват сегмент, уплътнение и болтове. Работа за един час да се оправи. Ефектът от не-оправянето му е комбинация от следните:
* логване на грешка Compressor duty cycle exceeded (един вид, за единица време е въртял повече от нужното). Някой може да те стресне, че е за смяна - споко, не е.
* практическа невъзможност да вдигне в офроуд режим;
* много бавно вдигане (може дори цял час) ако е бил вдиган на крик*
* след загасяне на колата, компресорът се чува 3 или 4 пъти (не помня вече) за по секунда.
Отделно, ефектът от крика се получава, защото колата постоянно следи положението на купето спрямо мостовете (задния, всъщност) и се опитва да го държи нивелирано, доколкото може. Когато я вдигнеш на крик (като реално вдигаш носача), ECU-то отчита промяна на "крена" и се опитва да коригира - чува се как съска и изпуска въздух. След това я спускаш от крика, тя си казва - а, ся пък съм наклонена в обратната посока - и спада и отсрещната възглавница в опит да нивелира. Решенията са две:
* Изключваш акумулатора и чакаш 10 мин;
* Оправяш си компресора и той културно я напомпва за под 30 секунди от каквото и положение да се намира.
Дехидраторът се състои от любимите на децата топченца за обиране на влагата. И тях ги има в ибей... Аз лично не ги смених и не виждам никакъв проблем. Но разбрах впоследствие, че се намират и при фирмите за дограми.
На твое място бих започнал от оправянето на компресора и после ще мисля за други филми.
Коментар