Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Air Suspension Inactive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Air Suspension Inactive

    "Air Suspension Inactive"
    "Self Level Susp. inactive"

    Сигурно почти всеки с въздушно окачване се е сблъсквал с този проблем и понякога завъртането на волана от пълен ляв до пълен десен изчиства тази грешка, но понякога не. Тогава трябва да се ходи в официялния дилър, а това е свързано със средства време и нерви.

    Хубаво ще е всеки с опит да сподели кога е възможно да се покаже тази грешка и да вкара колата ви в сервизен режим - макс. 60 км/ч. и как е възможно да бъдат избегнати тези моменти ?

    При мен се случи когато вдигнах колата на крик за да извадя и боядисам задните джанти. Когато ги сложих отново и запалих колата, горните две грешки бяха вече на лице. Колата вече е в сервизен режим, немога да регулирам въздушното окачване, което е напълно изпуснало и съответно след 2 дена съм запазил час за ремонт в оторизиран сервиз Явно не съм направил нещо както трябва. Чух и мнение, че е станало защото ключът ми е бил в стартера докато махам колелото ?! Възможно ли е от такова нещо да си навлека тези неприятностти ? Чух и че "Air Suspension Inactive" може да се покаже дори ако мина през по-голяма дупка !?

    Има ли лек за тези проблеми, които могат да се получат от "нищото" или поне да се предотваратят като знаем кои ситуации трябва да избягваме ???

  • #2
    От: Air Suspension Inactive

    Сега съм в Мото Пфое и причината за тези грешки и сервизния режим, е че съм я дигнал с крика от ниското ниво на окачването (гаражен режим), а то трябва да е в най-високото (офроуд) Дано това е полезно на някой !

    Коментар


    • #3
      От: Air Suspension Inactive

      В сервизната инструкция на Ауди например изрично пише,че когато колата ще се вдига на крик или подемник окачването трябва да е на определена позиция и да бъде "зключено" или "блокирано" там докато не се върне с всички гуми обратно на земята,предполагам,че и тук става въпрос за подобно нещо!
      Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
      Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
      Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
      Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

      Коментар


      • #4
        От: Air Suspension Inactive

        При Диско-2 този проблем се избягва, като преди повдигане с увисване на 2 странични (леви или десни) колела, се откачи акумулатора и се изчака 5-10 мин.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #5
          От: Air Suspension Inactive

          Нов проблем с Air Suspension Inactive, но този път не е в авариен режим, което ми се случва за първи път.
          От мото пфое и други майстори ми казаха, че компресора ми е слаб и или е за ремонт или за смяна.
          Има сервизи в София, които ремонтират този вид компресори и аз им изпратих моя но се установи, че ми е напълно здрав.
          Тогава защо вдига колата толкова бавно и ми записва грешки за прекалено много използвана енергия за пълнене на възглавниците ?
          Възглавниците ми са здрави и не мърдат с дни.
          Къде другаде може да е проблема ако не в комресора ?! Може ли да е от датчик на нивото или !?

          Незнам вече какво да правя с тази грешка, която се появява толкова често

          Гледам в ebay продават разни db2 tools които чистят грешките от компа.
          Някой ползвал ли е такава, заслужават ли си !

          Коментар


          • #6
            От: Air Suspension Inactive

            MagnetiC: Ако имаш проблем с датчик за ниво, вероятно джипът ще е крив или ще влиза в авариен режим при всяко вдигане/спускане.
            Грешката, която ти изписва обикновено е от изпускащи възглавници или цанги (ако някой ги е пипал скоро). Остави го няколко часа на офроуд режим и виж дали спада.
            Като го спуснеш до долу, за колко време се вдига на офроуд режим?
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-07-15, 07:18.

            Коментар


            • #7
              От: Air Suspension Inactive

              Първоначално публикуван от robkobg Преглед на мнение
              MagnetiC: Ако имаш проблем с датчик за ниво, вероятно джипът ще е крив или ще влиза в авариен режим при всяко вдигане/спускане.
              Когато ходих на реглаж се установи че е крив (от ляво е по-висок с около сантиметър), но неможаха нищо да направят по въпроса. Направиха си му реглаж в това положение.
              Не е влизал в авариен режим при вдигане и пускане поне в мое присъствие.

              Вдига много бавно и затова всички си мислеха, че е от компресора, но след като го занесох на сервиз се установи, че не е от него.

              Не съм забелязал да има теч на въздух. Стоял е с дни на средно положение без да спада. Сега немога да пробвам дали е така и на офроуд режим, защото още си стоя с тази грешка Air Susp Inactive, но поне не съм в авариен режим.
              Не ми се ходи в Мото Пфое за пореден пътр да ми вземат 60лв. за да натиснат 2 копчета на компа.

              Чудя се дали да не инвестирам 350лв. в тази джаджа и да си реша проблема завинаги:
              http://www.rswsolutions.com/index.ph...ctivate-v1-usb

              Коментар


              • #8
                От: Air Suspension Inactive

                Погледни си хубаво възглавниците не е здължително да спада когато е насредата,обикновенно спада/изпуска въздух когато е оставен продължително време най-горе,като е наред компресора колко бара прави и за колко време?????Джажата ще ти излезе колкото ремонта или малко по-малко от него!
                Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                Коментар


                • #9
                  От: Air Suspension Inactive

                  Преди 2 месеца моето Диско-2 внезапно клекна, както е паркирано. Зависна в долно положение и при каране се люляше яко, но без да удря на тампоните. Правих разни фокуси, но не се оправи. Тестовете в 2 спец-сервиза (в тч мотопфоЕ ) и веднъж с наноком не показаха никакви проблеми, но и не оправиха колата. Реших за я кача на пружини. С Димо <stargazer> я преработихме (той бачкаше, а аз отстрани му давах кураж и важни съвети ).
                  Оказа се, че в балоните има вода, в десния - към 1/2 л, а в левия - над 1 л. Мисля, че това не е само кондез и е възможна причина за описания проблем.
                  Знае ли някой, откъде смуче въздух компресора?
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Air Suspension Inactive

                    Днес изплакнах балоните с вода. Изтече нещо черно, като сажди. Любопитен съм, дали тия боклуци задръстват въздуховодите и дали влияят на възд. окачване.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Air Suspension Inactive

                      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                      Преди 2 месеца моето Диско-2 внезапно клекна, както е паркирано. Зависна в долно положение и при каране се люляше яко, но без да удря на тампоните. Правих разни фокуси, но не се оправи. Тестовете в 2 спец-сервиза (в тч мотопфоЕ ) и веднъж с наноком не показаха никакви проблеми, но и не оправиха колата. Реших за я кача на пружини. С Димо <stargazer> я преработихме (той бачкаше, а аз отстрани му давах кураж и важни съвети ).
                      Оказа се, че в балоните има вода, в десния - към 1/2 л, а в левия - над 1 л. Мисля, че това не е само кондез и е възможна причина за описания проблем.
                      Знае ли някой, откъде смуче въздух компресора?
                      Привет.

                      Компресора смуче въздух от филтър, който се намира близо до левия стоп, високо за да не засмуква вода.

                      • Air Pipes: the supply air to the compressor runs along the chassis to the compressor from behind the top light cluster at the rear left hand side of the car. The supply to the air bags runs from the compressor valve block along the chassis to each of the rear air bags. There is a supply to the valve block that runs from the compressor.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:compressor.jpg
Прегледи:1
Размер:249.0 КБ
ID:5671088


                      Случвало ли се е да вдигаш задницата на Диското с компресора докато си във вода ? Ако тръбичката за въздуха е била откачена по някаква причина и е засмуквала вода компресора е работил като водна помпа. Друго обяснение нямам.

                      Саждите според мен са нормални, от сгъване/разгъване на възглавниците.

                      Поздрави.
                      "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

                      Искам България чиста!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Air Suspension Inactive

                        Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
                        Погледни си хубаво възглавниците не е здължително да спада когато е насредата,обикновенно спада/изпуска въздух когато е оставен продължително време най-горе,като е наред компресора колко бара прави и за колко време?????Джажата ще ти излезе колкото ремонта или малко по-малко от него!
                        Възглавниците ми ги прегледаха в мото пфое и няма проблем с тях, но установихме нещо друго. Компресора прави 7 бара налягане, но много бързо прегрява и се самоизключва. След като се охлади се включва и помпи 2-3 секунди и пак прегрява и пак спира и ...става за изключително бавно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Air Suspension Inactive

                          Първоначално публикуван от MagnetiC Преглед на мнение
                          Възглавниците ми ги прегледаха в мото пфое и няма проблем с тях, но установихме нещо друго. Компресора прави 7 бара налягане, но много бързо прегрява и се самоизключва. След като се охлади се включва и помпи 2-3 секунди и пак прегрява и пак спира и ...става за изключително бавно.
                          7 бара е малко - трябва да прави 10 за около 10 минути от празен резервоар. Не махайте термозащитата! Ремонтен комплект за компресора + смяна на всички гумички по пневматиката - има комплекти.
                          Направи го преди да съсипеш нещо друго.
                          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Air Suspension Inactive

                            Филтъра дали е чист? На Мерцедес ако не се лъжа това бе основната причина да изгарят компресорите - филтъра се запушва, и компресора почва да дъни доста повече от обичайното... И започват проблемите...
                            Джипа затова преминаха на затворена система с азот под налягане, който го 'премества' компресора...
                            Иначе е възможно конденз да се трупа - всяка отворена система с променливо налягане е податлива на създаване на конденз..
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Air Suspension Inactive

                              Има си дехидватор. Просто трябва профилактика еднаж на десетилетие, оти си е пневматика и дава фира. Боклук пълен
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X