Имам диското от 3 години вече.
До това лято стрелката за температурата при отворен термостат стоеше на втората черта(1/4). Само един път съм го виждал да стига средата, като ми текна помпата на магистралата.
От лятото стрелката се движи от 1/4 до 1/2(до средата). При движение с натоварен двигател - равно, баир, винаги е на средата. При спускане или в града пада до 1/4, заедно със затварянето на термостата.
Меря температура на корпуса на термостата, когато стрелката е на средата, температурата е 88гр и тогава започва да отваря термостата(загрява маркуча към радиатора).
Смених за пореден път термостата, на този пишеше G след номера. Смених и виското с оригинално LR, миналата зима дори масления термостат смених. Не надува маркучите.
Иначе загряването от студен пак си е бавно.
Предната пролет се беше разтекъл от много ши*ано място и докато ме отмързи, му бях набутал добавка. После като го оправих промих системата с препарат. Сипах му антифриз, който сега е ръждив(български, спестили са му инхибиторите).
Въпросът ми е към колегите с този модел - къде ви са стрелките при загрял двигател и мърда ли оттам при промяна в натоварването.
За мен сега стрелката показва точно както би трябвало, но се чудя защо преди това показваше по-малко.
До това лято стрелката за температурата при отворен термостат стоеше на втората черта(1/4). Само един път съм го виждал да стига средата, като ми текна помпата на магистралата.
От лятото стрелката се движи от 1/4 до 1/2(до средата). При движение с натоварен двигател - равно, баир, винаги е на средата. При спускане или в града пада до 1/4, заедно със затварянето на термостата.
Меря температура на корпуса на термостата, когато стрелката е на средата, температурата е 88гр и тогава започва да отваря термостата(загрява маркуча към радиатора).
Смених за пореден път термостата, на този пишеше G след номера. Смених и виското с оригинално LR, миналата зима дори масления термостат смених. Не надува маркучите.
Иначе загряването от студен пак си е бавно.
Предната пролет се беше разтекъл от много ши*ано място и докато ме отмързи, му бях набутал добавка. После като го оправих промих системата с препарат. Сипах му антифриз, който сега е ръждив(български, спестили са му инхибиторите).
Въпросът ми е към колегите с този модел - къде ви са стрелките при загрял двигател и мърда ли оттам при промяна в натоварването.
За мен сега стрелката показва точно както би трябвало, но се чудя защо преди това показваше по-малко.
Коментар