От: Land Rover Discovery 2 td 5 странно/ поне за мен/ счупване
Днес за 3,5 часа се справих с проблема.Болта го развих на стартер, на второто чукане и тръгна. Наложи се да повдигна водния радиатор защото болта не може да излезе от шайбата.Ей това Дискотеката с много радиатори ,цели четири и така са закопчани един към друг да тие драго да ги откачваш.За да повдигна водния извадих кулера.Шайбата излезе сравнително лесно, като на нея няма шпонка или нещо което да налага центроване при монтажа.Нахлузих новата и подвързване на радиаторите по обратен ред.Ето и някоя снимка за ориентация на процедурите




Така блокирах коляновия вал за да затегна болта, аз държех отверката, а отпред приятел натягаше с динамометричния ключ


Джипа заработи, утре каране на къси дистанций и след това караваната.
По старата шайба нямаше никъде разкъсано по гумата, и не видях следи да е превъртяла в метала.
Днес за 3,5 часа се справих с проблема.Болта го развих на стартер, на второто чукане и тръгна. Наложи се да повдигна водния радиатор защото болта не може да излезе от шайбата.Ей това Дискотеката с много радиатори ,цели четири и така са закопчани един към друг да тие драго да ги откачваш.За да повдигна водния извадих кулера.Шайбата излезе сравнително лесно, като на нея няма шпонка или нещо което да налага центроване при монтажа.Нахлузих новата и подвързване на радиаторите по обратен ред.Ето и някоя снимка за ориентация на процедурите




Така блокирах коляновия вал за да затегна болта, аз държех отверката, а отпред приятел натягаше с динамометричния ключ


Джипа заработи, утре каране на къси дистанций и след това караваната.
По старата шайба нямаше никъде разкъсано по гумата, и не видях следи да е превъртяла в метала.
Коментар