Днес паля да отида да заредя и при изкарването от двора чувам странен дрънкащ звук
. Дигам капака и гледам перката не се върти, а тракането идва някъде от под нея.Угасих и свалих пласмасовия капак над радиатора и виждам това

Запалих 3м назад и в двора за разглобяване.Сваляне на перката

и шайбата се вади лесно/ без да отвивам болтове
/

ето какво се е случило


Скаран съм с английския, но си преведох,че този диск е някъкъв амортесьор.От RAVE гледам, че трябва да се свали болта на коляновия вал и да се смени май цялата шаиба на пистовия ремък.Надявам се няма кой знае какво значение как ще се сложи,сигурно има шпонка.
Дали може да се кара така джипа докато намеря друга шайба.Налага ми се пътуване с теглене на каравана за около 350-400км.Утре ще звънна да питам по морги и магазини и дано намеря ,но все пак да попитам.
А и доста ми е чудно каква може да е причината да се счупи точно там.


Запалих 3м назад и в двора за разглобяване.Сваляне на перката

и шайбата се вади лесно/ без да отвивам болтове



ето какво се е случило


Скаран съм с английския, но си преведох,че този диск е някъкъв амортесьор.От RAVE гледам, че трябва да се свали болта на коляновия вал и да се смени май цялата шаиба на пистовия ремък.Надявам се няма кой знае какво значение как ще се сложи,сигурно има шпонка.
Дали може да се кара така джипа докато намеря друга шайба.Налага ми се пътуване с теглене на каравана за около 350-400км.Утре ще звънна да питам по морги и магазини и дано намеря ,но все пак да попитам.
А и доста ми е чудно каква може да е причината да се счупи точно там.


Коментар