До: Слабото място.
Дима, причината за износването на шлициците не е силата на мотора а КОРОЗИЯ. За това по-новите модели на зъбното колело на раздатката имат 2- отвора, през които да попада масло по шлиците.
До Иван- другото клопане може да е от подложните шайби на сателитите в междуосевия диференцял. Имай в предвид че и при чисто нови джипки има почукване- просто от много места има хлабини- скорости раздатка , редуктори на мостовете и диференциалите(самите касети).
Дима, причината за износването на шлициците не е силата на мотора а КОРОЗИЯ. За това по-новите модели на зъбното колело на раздатката имат 2- отвора, през които да попада масло по шлиците.
До Иван- другото клопане може да е от подложните шайби на сателитите в междуосевия диференцял. Имай в предвид че и при чисто нови джипки има почукване- просто от много места има хлабини- скорости раздатка , редуктори на мостовете и диференциалите(самите касети).
Струвами се че от междинният диференциал в раздатката.Но пък когато беше разглобена при външен визуален оглед не забелязах нищо не редно,всичко си беше нормално поне аз така го прицених.Вероятно има още луфтове за убиране.Но пак да се повторя чукането определено намаля,което от една страна ме радва ,но няма го онова пълното удовлетворение от направеното.Успех на всички.
Коментар