Здравейте на всички.Реших и аз да предприема една голяма,за мен голяма ,офанзива.След като купих си диското чуваше се при потегляне и при превключване на скорости едно чукане.Отначало помислих че проблема е в предният диф.разглобих и го занесох на един майстор.Той постави диагноза;разбито гнездо където минава ос която преминава през касетата.Добре направихме нова ос,преди това, тази ос мина през лаборатория да се разбере какъв е материала,направиха нова ос, сглобих ас диференциала,да ама не,също чукане.Тогава се реших,свалих раздатката после скоростната кутия и ето го проблема,шлиците на вала на скоростната кутия се износени почти на половина,същото износване има и в зъбният блок на раздатката,там където влиза вала.Закупих нов вал,нов зъбен блок смених ги.Вчера закачих раздатката.Като приключа ще пиша за резултатите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Слабото място шлиците на вала на скоростната кутия
Свий
X
-
До: Слабото място.
Първоначално публикуван от iwan Преглед на мнение.Закупих нов вал,нов зъбен блок смених ги.Вчера закачих раздатката.Като приключа ще пиша за резултатите.Модел, година ,километри-фиктивно но за нас си.....
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Коментар
-
До: Слабото място.
Пазарувах от Дару Кар: 1.Вал-основен-257.14лв с ДДС.2.Зъбно колело-входящо-233.70лв с ДДС.Фередовия диск няма да го смянам,при визуалният оглед прицених че няма нужда, изглежда като нов,може италиянеца до го сменил,защото личеще и по раздатка и по скоростната кутия че преди е разглобявано не мога да кажа по каква причина.Иначе и РК и СК вътре зъбчатките изглеждат като нови почти няма износване,всичко направено стабилно.Някъде из форума пишеше че имало залепени зъбни колела,че имало и от текстолит и др.гарантирам че няма такова нещо,всичко е от стомана и направено както трябва.Извинявам се че не се сетих да снимам целият ремонт,но ако някой има някъкви въпроси свързани с ремонта на тези работи тел. ми 0889201706-Иван ,не че съм голям спец,но с каквото можем ще помагам.
Коментар
-
До: Слабото място.
Първоначално публикуван от iwan Преглед на мнение..не се сетих да снимам целият ремонт..Някакви лагерчета не се ли наложи да сменяш? Или те си вървят в комплект с вала?
Първоначално публикуван от iwan Преглед на мнение..не че съм голям спец..
Евала на такива хора като тебе! Жалко, че си далече, щото такъв ремонт в Дару си е скъпичък а в МПф трябва да си ипотекираш къщата/апартамента/ за да си платиш сметката
Коментар
-
До: Слабото място.
След смяната изчезнали ти чукането при потегляне.Сменявали филтера на СК кутия,какви масла сложи в 2-те кутий.При потегляне и превключване от 1-ва на 2-ра на бавни имаше ли го?
Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-09-07, 22:09.Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Коментар
-
До: Слабото място.
Вала се продава без лагери.Още не съм довършил,излязоха други ангажименти,надявам се във вторник или сряда да приключа.За маслата в раздатката и скоростната ще пиша после, един приятел има пункт за смяна на масла и когато ги сменях казах му да сложи от най хубавато.В скоростната кутия има един филтър,или поскоро цетка през която минава масло,нямаше никакви боклуци по нея тъй че не се наложи да я сменям,а пък и не трбва да се сменя,може само да се почисти.Самата помпа представлява две зъбни колела,външно и вътрешно,които се закачени в долният зъбен блок,и при въртенето помпят масло,маслото минава през една тръбичка на която нанизана цетка.Лагери никакви не се наложи да сменям,всички си бяха добре.Напълно съгласен съм с това че ремонта в оторизиран сервиз ще излезе много скъп,това беше една от основните причини да се захвана сам.
Коментар
-
До: Слабото място.
Първоначално публикуван от velio Преглед на мнениеМоля те, напиши пробега!
Коментар
-
До: Слабото място.
Първоначално публикуван от iwan Преглед на мнение...чуваше се при потегляне и при превключване на скорости едно чукане....
Проблема се оказа просто...разбито каре на предния кардан. След смяна на въпросното, изчезнаха и чукането и вибрациите. А аз тъкмо се бях уплашил от снимките и правих сметки, колко ли ще ми излезе ремонт, подобен на този който ти си направил...
Ето и алтернатива на оригиналното каре:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...4&postcount=28
Коментар
-
До: Слабото място.
Здравейте на всички.Най накрая свърших с ремонта.Сглобих скоростната кутия,раздатка,всичко си работи как то трябва,но за съжаление чукането на исчезна напълно само намаля изглежда има още нещо което съм пропуснал.Струвами се че от междинният диференциал в раздатката.Но пък когато беше разглобена при външен визуален оглед не забелязах нищо не редно,всичко си беше нормално поне аз така го прицених.Вероятно има още луфтове за убиране.Но пак да се повторя чукането определено намаля,което от една страна ме радва ,но няма го онова пълното удовлетворение от направеното.Успех на всички.
Коментар
-
До: Слабото място.
Здравей Иване, виждал съм какво "забавление" е ремонта на скоростна кутия...Сериозна работа си свършил. Респект за което. Само да те подсетя, че чукането на моето диско изчезна, след като смених едно от карданните карета
На пръв поглед не изглеждаше разбито, но след като го свалихме се установи, че са разбити лагерчетата на една от чашките...Няма да е лошо да провериш и твоите в какво състояние са.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар