Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 4 - Мнения?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

    Ха благодаря - дето се казва - от твоите уста - в божиите уши
    Явно ще трябва да премина към т.2....
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #17
      От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Какво се разбира под скъпа поддръжка - ТО, или чести непредвидени ремонти?
      До момента сравнително скъпа поддръжка бе в Тойота на Авенсис 1.6 - около 400лв на 15х.км...
      ...
      Наивно е да разчитате, че подръжката на това Диско ще е съпоставима с лек автомобил от среден клас. Най малкото, че свен системата 4х4, имате ДВГ V6, CR. Тоест, всичко е х2 - глави, РВ-алове с приводи, рейки, датчици и т.н. Тоя 3.0л. ДВГ на Д4 не го познавам, ама не вярвам да е кой знае колко по различен от 2,7л. V6, CR на Д3, който се монтира и на Д4. За него ще кажа каквото знам - V6, алуминиеви глави, х4 клапана на цил, по два РВ с привод верига, между тях, зъбен приводен ремък между КВ и РВ-алове. КР-помпа монтирана в задната част на ДВГ и задвижвана със зъбен ремък от колело в задната част на РВ. Чугунен блок, капак на картера от две части. ТО на всеки 12хил. км, или 6 мес, което освен преглед, включва и смяна на масло ДВГ + филтър. Приводен ремък на ГРМ и ГНП на 168 хил, или 7г. Спирачна течност на 72 хил, или 3г. Масло раздатка - 120 хил, или 5г. Тръби и маркучи спирачна система - 144 хил, или 6г. Другите неща са по дребни, а другите "едри" са след 200 хил. км.

      Коментар


      • #18
        От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

        Цената е висока, но не бих я нарекъл "неразумна". Напротив. В този автомобил са влезли доста технологични разработки и поне плащаш за тях, а не за лигави работи като махагонови ръкохватки, шарките на джантите и за някой който си е играл с СAD да чертае извивката на фаровете според правилата на Леонардо ДаВинчи.


        Правиш си сметка колко можеш да похарчиш на година за този автомобил, отиваш в сервиза и питаш за ценорасписа, и сравняваш. Ако ти остават само жълти стотинки в касичката, минаваш към обмисляне дали действително държиш да караш точно този автомобил, и защо. Просто си поставяш ценови граници които имат смисъл за


        Не е важно какво точно ще се счупи, защото ти няма да го поправяш сам. За теб е важна само цената, която ще се налага да платиш на сервиза, средно, годишно. Можеш ли леко да заделиш няколко хиляди лева годишно без да ти бърка в здравето? Не казвам че ще ги похарчиш, но трябва да се впишеш в подобни граници като евентуални възможности. Отговора си запази за теб.


        Да, може да се налагат дребни човъркания. Не е чак толкова колкото ще чуеш във форумите. Ами за този тип кола се ходи на сервиз, за профилактика, ежегодно, че и по два пъти. Не знам как е там където ти живееш, но там където аз живея ако трябва да оставиш колата в сервиза, те ти дават временна сервизна кола да си я караш докато твоята стане готова. Така че единственото неудобство е сутринта да отида до сервиза преди работа и да се кача на техния автомобил. Не ми пречи. Просто си преценяваш това неудобство балансира ли се от удоволствието да караш точно тази кола?


        Англоговорящите форуми не могат да ти дадат ясна представа за поддръжката на лендровер защото голяма част от собствениците на тези автомобили не пишат във форум, просто защото са по-възрастни от традиционното интернет поколение. А хората които пишат обикновено са отишли там за да търсят решение на възникнал вече проблем или са офроудъри, т.е. хора които активно друсат автомобила в екстремни условия и ще имат повече проблеми заради активната експлоатация. В този смисъл руските форуми са по-представителна извадка от собствениците на тези автомобили,


        От там нататък, HSE е по-близък до лек автомобил, по-екологичен, по-малко гориво харчи. На прав път вози по-гладко и по-безшумно от Порше , но се усеща повече като автобус на завоите. Ако искаш лек автомобил по-добре погледни някое Ауди, по-елегантни са.

        Съобщение от модератор:
        Моля, напишете си в профила от къде сте.
        ...ЦЪК
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-10-13, 15:58.

        Коментар


        • #19
          От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

          Навярно не съм се изразил правилно..
          Не очаквам поддръжката да е съпоставима с тази на лек автомобил. А да е що-годе поносим компромис между плюсовете/качествата на автомобила и цена.
          В момента поддържам два автомобила - среден клас лек автомобил и СУВ 4х4, така, че общо казано поддържам нещо като V8 (вярно е, че особено маздата е с изключително евтина поддръжка )
          А точно тези автомобили смятам да заменя с нещо по-универсално + малък градски автомобил.
          Опита ми до момента показва, че основните разходи по автомобил са гориво и след това - ремъци/ролки (последните ми автомобили винаги са били с верига, така, че поддръжката им е била само гориво и филтри)...
          Всичко останало си е дреболии, включително смяна спирачна течност, масла за раздатки и т.н.
          Другия голям разход са непредвидени по-'глобални' ремонти като дюзи, ГНП, ЕКУ-та и т.н. и т.н.
          И те са неизвестния фактор за мен - за стандартното ТО мога да получа информация и от дилъра, тя ще обхване най-'песимистичния' вариант на стандартно обслужване
          Но много се съмнявам те да споделят за някакви типични проблеми и възможността за икономически нормално решение..
          Учудва ме, че тук са намалили толкова междусервизния период на ТО - като гледам например англичаните го правят на 26х.км/1г...
          На тези приказки за 'лошата нафта и прашния въздух' тук в БГ нещо не им хващам вяра. Повече ми се струва, че е инициатива на местните сервизи/дилъри.
          Преди 2г взех за службата Фиат Добло - дизелак 90к.с. и обслужването му е на 30х.км, а си е обикновен лек автомобил с повишена вместимост....
          И без проблем си го достига междусервизно тези 30х.км ( а се кара предимно градско на къси разстояния)...
          Така, че по-вероятно сервизния интервал да е решен от местния дилър на LR...

          П.С.Asteri, опитвам се да определя точно порядъка на тези 'заделени няколко хиляди' годишно
          И тъй-като марката не ми е известна (нямам абсолютно никакъв пряк поглед върху нея), а и не е много разпространена, информацията е доста кът...
          Ако искам 'лек' автомобил бих се спрял на Инфинити - имат доста добри и приятни за каране модели 4х4 И ценово стоят много добре...
          Но като че ли този път ми се ще да взема нещо по-проходимо и безпроблемно за дупките...
          Последно редактирано от slowtraveler; 06-10-13, 12:48.
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #20
            От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

            Моя механик сподели, че това не е кола, това е английска кола с всички произтичащи последствия.
            Звучи ми доста неясно, но какво да очакваш от нация кочто си сипва топлата и студената вода в една мивка и от мивката се пличка за да се измие.
            На мен много ми харесват визията, параметрите на дизеловия HSE, както и луксозния интериор с всичките му удобства. В личен план се замислям за нещо такова, но до сега не съм чул категорично позитивно мнение за модела. Избора ми се свежда до ЛР Дискавъри 4(много красив според мен), ЛК 200(грозен, внушителен с калпав интериор, но с перфектна механика) и Туарег V8 в краен случай V6(удобен, най-добрия по нормални пътища, спортно-луксозен интериор с повече от добра проходимост).
            Това което ме притесни от разговора с дилъра на Мото Фое бе, "Извършена е голяма крачка в посока на повишаването на надежноста на модела...". И това е отговор на въпроса ми: -Често ли се разваля?
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #21
              От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
              Моя механик сподели, че това не е кола, това е английска кола с всички произтичащи последствия....
              Имайки в миналото английска кола (Авенсиса, че и Кашкая) и броейки всички проблеми по нея (а и идиотски технически решения, като смяна на филтър купе и на двата модела ) напълно разбирам мнението му
              Но все пак Ровър има многогодишен специализиран опит точно в тази сфера - непретенциозни джипки. И затова се надявах да са пооправени нещата откъм техническо решение и поносима здравина...
              Пламене, пита ли ги за тест драйв?

              П.С. конкретно на въпроса - задал съм го няколко пъти по-горе, но май никой не искаше да сподели, или пък наистина модела не е разпространен и колегите не са натрупали опит с машинката
              Последно редактирано от slowtraveler; 08-10-13, 09:14.
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #22
                От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                Карал съм го, но не както би ми се искало.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #23
                  Re: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                  В България Д4 е много рядко срещано, за разлика от Д3. Давам линк към раздела за проблеми в английския форум:
                  http://www.disco3.co.uk/forum/faults-fixes-d4-vf48.html
                  "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                    ЕЕ-хее-ее, колеги дайте да спрем до тука с инвестиционните намерения по отношение на ЛР Диско4. .
                    За мен този модел излиза от уиш-листата.
                    А и днес ходих до МФ да гледам по-подробно един прясно пристигнал екземпляр. 150 000лв, мисля че е нагло искане за това което дават.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #25
                      От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                      Тенев твоя механик автомобили ли ремонтира или хладилници? Запознай ни с него за да пием вода от извора!
                      А в Мото Пфое гледай Рейндж Ровърите вместо Дискъвъри . Ако твоя механик не е казал друго.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #26
                        От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                        Русев, говорим за Дискавъри 4. Механика ми ремонтира коли, предимно счупени. Що се заяждаш?
                        Колкото до Рейнджа, беден съм за таргета му. Него го карат милионерите.
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • #27
                          От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          ЕЕ-хее-ее, колеги дайте да спрем до тука с инвестиционните намерения по отношение на ЛР Диско4. .
                          За мен този модел излиза от уиш-листата.
                          А и днес ходих до МФ да гледам по-подробно един прясно пристигнал екземпляр. 150 000лв, мисля че е нагло искане за това което дават.
                          Че как не сме се засекли... И аз днес бях там (около 14:30ч).
                          Влязох, огледах го - вътре - среден клас 'кола' като обзавеждане/лукс....
                          Цената - без коментар. Поговорихме си с момчето там.
                          Директно му казах, че съм отишъл да огледам модела, и обслужването, но без да купувам автомобила от там, а евентуално - само да го поддържам там.
                          Сподели, че е добре да търся 8-скоростната кутия, защото двигателя се държи в много по-добър режим и освен, че е по-плавен хода, практически няма проблеми с DPF.
                          Обслужването според тях - около 7-800лв 'малкото' (масло/филтри). И се прави на 26000км (значи съм бил прав за периода)...
                          За смяна на ремъци казаха че излиза под 1000лв, но не бе съвсем сигурен...
                          Лошото е, че не предлагат никаква възможност за тест-драйв. И едва ли ще се има такава възможност в скоро време.
                          Така, че за мен все още не е изпаднал от уиш листа, но действително съм малко разколебан. Защото избора ще е все пак не нов автомобил, но за немалко пари. И не ми се хвърля на сляпо и да поръчвам на търговец автомобил, чиито модел дори и не съм шофирал на тест-драйв.
                          Оставам отворен и към други марки/модели. Като подобна на Дискавърито постановка виждам че е Гранд черокито...
                          Отново пневматично окачване, бързи/бавни, блокиращи диференциали, отново 3.0 дизел ~240к.с. и т.н...
                          Имат и тестов автомобил (че и се продава в момента )
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                            Аз излязох точно в два.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #29
                              От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                              Карах Дискавръи 3 TDV6 HSE 1год. и мога да кажа, че е страхотен с всичките му екстри, бавни скорости, пневматично окачване и т.н. Проходимост зимата на неразчистен сняг - много съм доволен, но съм го карал изцяло по пътища. Джипът е много хубав и комфортен. Подготви си една торба с пари за поддръжка особено ако е в Мото Пфое от които също също съм доволен /като се изключат два пъти в които не откриха задни биалетки за смяна, а платих за други неща 1500 лв. - проблемът бе намерен в обикновен сервиз за 5мин./ . Не ми се търсят фактури, за да не те плаша. Да уточня, че съм взискателен и държа колата ми да е в идеално състояние. Имам тема за Диско 3 във форума ако искаш прочети я.
                              За сравнение от Х5-2006г. засега съм по-доволен, но подчертавам, че карам само по пътища - за гората Самурай.
                              BMW X6
                              BMW X5
                              SUZUKI SAMURAI
                              LAND ROVER DISCOVERY3

                              Коментар


                              • #30
                                От: Land Rover Discovery 4 - Мнения?

                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                                Русев, говорим за Дискавъри 4. Механика ми ремонтира коли, предимно счупени. Що се заяждаш?
                                Колкото до Рейнджа, беден съм за таргета му. Него го карат милионерите.
                                Не се заяждам. Едва ли твоя механик е пипал Дискавъри 4. И мойте не са. Но мисля , че е оптимизирано Дискавъри 3. А Диско 3 си е добра кола, според мен по-добра от стария Туарег. Поне от тоя с 2,5 мотора. Имам наблюдения и от двата автомобила, а единия съм го карал 2 години. напоследък сапочнаха да се появяват Диско 3 с изгърмяли мотори V6 и пробег след 250 000км . Проблема е там където са спазвали дадения от производителя прекалено голям пробег до смяна на маслото. А Диско 4 е с друг много по-добър двигател и скорости. Окачването си е здраво, а въздуха може да е проблем само за хора които не са карали ровър и не знаят къде да ходят за поддръжка. Мото Пфое не е мястото.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X