Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

    Тез не си ги сложил на П38,а на класика,нали?!
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • #17
      От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

      Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
      Тез не си ги сложил на П38,а на класика,нали?!
      На Класика, поне класик ми изглежда на снимките още
      Айде ще се видим на Тетевен и ще хортуваме
      Засега издирвам само суйч за компресора (АРБ е) и бутонче за включване - имам само капачка (с надпис за преден), а жиците са прокарани, шлауха е лесен
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #18
        От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

        Аз, освен че завиждам благородно, също мисля по тая тема от известно (доста) време... та имам един два въпроса:
        - предната касета от самоблокиращите ли е (Ashcroft ATB) или е пак ръчно управляем блокаж?
        - какви са аргументите за избора на пълен комплект ARB за задния мост пред по-изгодния финансово и уж също толкова надежден комплект на Ashcroft?
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #19
          От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

          Отпред не е самоблокиращ, а "нормалният" блокаж на Ашкрофт.
          Отзад АРБто го сложих преди две години - купих го "на старо" комплект с полуоските.
          Сега го отворихме задният, защото сменихме короната и пиньона.
          Ашкрофт освен по-евтино е и доста по-мъдро направено.

          Лично за мен това е правилният ред (аз го улучих случайно де ):
          1. задна касета, желателно с полуоските
          2. главните движения на дифовете (корони и пиньони)
          3. предни карета

          Предните полуоски са пожелателни, касетата отпред не е задължителна, може и четирисателитна.
          За две години с моето каране съм счупил 2 предни карета и почти 2 предни дифа (сателити)

          Когато поръчваш касета и/или главни движения - поръчай си и лагерите от Ашкрофт - там са си Тимкен и са доста по-евтини оттук.
          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

          Коментар


          • #20
            От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

            Аз горе-долу така го мисля, но при мен има някои "дребни" подробности.
            Първата е в предните полуоски, които вървят комплект със CV-тата (2-ката не е със сфери) и са едни грозни пари.
            Второ - отпред мисля да сложа ATB, а може би и отзад, понеже употребата на возилото не предполага огромна нужда от твърд блокаж.
            Трето - главните предавания ги искам на 3.75, понеже искам да запазя все пак някаква прилична крейцерска скорост на дълъг път.
            И четвърто - много се колебая дали си струва да сменям чарковете на LT-то или да го сменя с Борг. Представям си, че Борг-а в комбинация с ATB-тата и ТС-то на 2-ката би следвало да работи по начин подобен на Quadra-drive-а на Jeep... ама дали?
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #21
              От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

              Автоматичен блокаж отпред и каране по заледен асфалтов път със завои е доста опасно занимание!!!
              M.P.

              Коментар


              • #22
                От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

                Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                Автоматичен блокаж отпред и каране по заледен асфалтов път със завои е доста опасно занимание!!!
                Би ли пояснил? Досега не съм карал нищо с такъв, но и не съм виждал купчини Грандове по канавките през зимата
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #23
                  От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

                  Аз съм с Ашкрофт отпред и до сега съм го ползвал няколко пъти-зимата при около метър сняг(бедственото положение) и заварена газ-а си пуснал газта,а си спрял и а е превъртяло едно колело а пак си спрял-демек никаква инерция.Помогна ми много.Точно тогава хлътнах и в дълбока канавка на заден и благодарение на 3те блокажа излязох без трактор.
                  Тази година на дълбоките пясъци(пак никаква инерция-а си ударил спирачка,а си се окопал) минавах с 2 бара налягане и 3 блокажа,там където миналата година не можех да мина с 2бара и 2 блокажа.Единствения начин тогава беше 1.0 бара на гумте-иначе нямаше шанс.
                  Има ли блокаж,яките полуоски са задължителни-иначе стават консуматив и понякога така се усукват,че трябва да се изрежат ръкавите на моста за да се извадят .
                  Яките карета според мен са само за хард състезания-или за трофи клас А1 или за траял от веригата за клас хоби и експерт.При разумно ползване на предния блокаж,за мен са излшен разход,да не говорим капачките на хъбовете.Със стандартните карета съм строшил 2 полуоски и един диф,без да мръднат.
                  Отзад имам АРБ и там също нямам грижи години наред.
                  2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                  Коментар


                  • #24
                    От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

                    Може би е по-лекичък Дефито на предният мост, защото аз съм чупил два пъти карета - при брутален наклон напред и движение назад.
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

                      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                      Може би е по-лекичък Дефито на предният мост, защото аз съм чупил два пъти карета - при брутален наклон напред и движение назад.
                      По-брутален от тоз ли?:
                      http://www.youtube.com/watch?v=cl61P...xcjgE6i5r_iueg

                      Тук счупих само полуоска.Каретата си ги карам и до днес и не са мръднали.Не че е лошо да са от яките,супер е,но споделям,че според мен е необходимо главно при безогледно ползване на предния блокаж.И според мен са безумно скъпи.Ама кефа да знаеш,че си наджипен с най-доброто цена няма
                      Последно редактирано от Младен Стоянов; 20-08-13, 17:16.
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #26
                        От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

                        Ми... не се обиждай, ма май да (от този поглед не може да се прецени) - лани, кат прокарвахме трасето за Нови Искър се спускахме по два баира сигурно от по километър, но и чистихме дървета на неминаван от десетилетие поне път... Налагаше се да спирам редовно в дървета, щот на такива наклони няма ръчна и после тръгването назад и нагоре... цялото натоварване и тежеста на рейса отива на предният мост
                        Така научих, че не се тръгва на заден с навит волан, когато седиш на тридесетина градуса надолу.

                        Иначе аз съм софтаджия Ма май само през седмицата
                        Няма да се напъвам да ги чупя - просто да има нещо здраво там
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Монтаж на ARB и Ashcroft на Land Rover

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          .......


                          Иначе аз съм софтаджия Ма май само през седмицата
                          ...
                          Това май е за другата тема..(Бисери)
                          . LRE Bulgaria.
                          RRC SE V8 91г.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X