Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

    Явно по-късните имат такава чудесия, ЕГР кулер!
    LR Disco II 99 - TD5
    www.lre-bulgaria.org

    Коментар


    • #47
      От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

      Аз да споделя мнение за "клатещите" обороти. Имах БМВ тройка преди години, получаваше се известни заглъхване на оборотите и претръпване на мотора след като карам надолу и освободя от скорост. По форумите тогава ми казаха, че се дължи на демпферния маховик.
      Натискането на спирачката вероятно сигнализира на компютъра да намали притока на гориво и да вкара мотора в режим свободна, точно както и поставянето на N.
      Относно разхода - аз на градско лятото под 13 не мога да падна, а зимата под 15.... пак съм с автомат и 265/70/16.
      Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
      LZ2РSD

      Коментар


      • #48
        От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

        Имам и някакъв спомен от руските форуми се оплакваха от подобни проблеми и се стигна до извода, че проблемът е в скоростната кутия. Ти нали сменя маслото май?
        Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
        LZ2РSD

        Коментар


        • #49
          От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

          Сменях го , половината. Канех се да сменя и другата половина, ама още не съм. Но клатещите обороти си останаха.
          Леко се подобри държането на кутията, в смисъл превключва една идея по-адекватно ( според субективното ми сравнение със старото ми 300 тди например, ама не е като него).

          Коментар


          • #50
            От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

            Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
            Сменях го , половината. Канех се да сменя и другата половина, ама още не съм. Но клатещите обороти си останаха......
            Не, че нещо, ама май някой е бил още снощен
            Или Диско2 има 2 картера на скоростите
            Поздрави и Весела Коледа
            "Bis dat qui cito dat"

            Коментар


            • #51
              От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

              Aaa, аз не го сменях снощи , преди няколко седмици беше .
              Моето е автомат, и не мога да източа повече от 4-5 литра в гаражни условия.
              Между другото - като откача дебитомера и хълцането след 3000 оборота изчезва. Попаднах при англетата на една тема ( или австралийци, не помня) където се споменаваха следните стойности между пиновете :
              1-3 16.6 кОм
              2-3 34.4 МОм
              1-3 34.4 МОм
              Понеже с моите уреди не мога да меря такива стойности взех назаем от Техническия Университет два по-високоомни уреда и мерих на моя и на един друг. Между 1-2 е ОК на двете коли точно, високите омове обаче явно затрудняват дори и тези омметри, единият уред показва 1.5 МОм и на двете коли, а другият съответно между 4 и 11 МОм на моята и твърдо 26 МОм на другата.
              Извода , който си направих, е че това мерене не е достоверно.
              Сега бих помолоил някой колега с ТД5 във Варна ако има 10 - 15 минути свободни и желание , да разменим дебитомерите за тест.
              П.С. Този , на който мерих съпротивления не мога да ползвам за размяна .

              Коментар


              • #52
                От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                Обади се на ЛС, аз съм на линия по празниците по принцип.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-12-13, 20:41.
                Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                LZ2РSD

                Коментар


                • #53
                  От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                  Благодарение на колегата shaterhand вече съм с един въпрос по-малко (с неговия дебитомер колата работи нормално и след 3000 об., и като че ли превключва по-адекватно, но пробата беше само за 20-30 км) и утре ще поръчам дебитомер заедно със сноп кабели за инжекторите. Мисля да е от Падок.
                  Темата ми обаче еволюира (както онази за прасето ) - та сега пак ще питам :
                  Някой с Д2 автомат преборвал ли се е с онзи прословут XYZ ключ , че моя след две-три инцидентни проблемчета лятото се появи преди няколко дни със сериозна интензивност. Четох , че съветват първо да се опита с регулировка,ама първо че е на много шиб@но място, и второ - при мен по-скоро проблема е в контактите вътре : като минавам от R N D първо за кратко присветва и Р, след което кутията се обърква и двете лампи M + S почват да мигат .
                  Четох из австралийските форуми, че са отваряли такъв ключ и са го '' ремонтирали'', но май не много сполучливо.
                  Някакви съвети ? Че нов е една цена....

                  Коментар


                  • #54
                    От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                    Да ти кажа, според мен не е от дебитомера. Днес следобед направих проба - колата върви като изтребител без проблеми до 3000-4000 оборота.. не знам какъв е фокуса при теб...
                    Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                    LZ2РSD

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X