Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

    Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
    Моята броня като цяло е от 5 мм, вкл. и плочата, но готовите такива брони целите са от 3 мм. Ти си реши, да кажем, че само плоча е редно да е по-дебела, все пак не е монолитна като броня, но 5 мм според мен е ок.
    Мойта е от готовите и май си е 5. А плочата за лебедката е по-дебела. И тежи над 30 кила.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #32
      От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

      Ако има възможност, при монтажа на стоманена броня остави алуминиевите бушони. Моята е от 3 мм. Оставихме и напречната тръба.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:С2.jpg
Прегледи:2
Размер:136.8 КБ
ID:5510100
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #33
        От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

        Честито и от мене супер състояние - а щом е автоматик, има ли темпомат?
        Че май не се вижда на снимките или аз не видях.
        Ако няма - и ако искаш темпомат, да споделя как лесно става на 2 ТД5?

        Съобщение от модератор:
        Моля, напишете си в профила от къде сте. ...ЦЪК
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-08-13, 10:04.

        Коментар


        • #34
          От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

          Има темпомат...
          а от неделя има и лебедка .
          Сега чакаме Таргата да помогне и за междинния блокаж.

          Коментар


          • #35
            От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

            Снимки на решението за лебедката.
            Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
            "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
            "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

            Коментар


            • #36
              От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

              Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
              [ATTACH=CONFIG]616892[/ATTACH]
              Ключът '' маса '' ли е или '' плюс '' ? Как е закрепен , че не се вижда добре - май не е на пластмасата ?

              А снимки докато го майсторих няма , че бях много мръсен, ама като сваля бронята да го доизкусуря ( че не пасна идеално, леко крива стои) ще гледам да има.

              Коментар


              • #37
                От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                Всъщност тази снимка не показва завършеното положение. Ключът прекъсва плюса. Не е хванат никъде, изрязал съм квадратен отвор в капака и стърчи само врътката. Нямаше нужда от доп. закрепване а и нямаше къде. Ключът е за лодка, по спомен около 700 ампера работен ток и е затворен (няма открити контакти).
                Последно редактирано от Радослав Стефанов; 21-08-13, 14:20.
                LR Disco II 99 - TD5
                www.lre-bulgaria.org

                Коментар


                • #38
                  От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                  Я да питам , да не отварям нова тема - разход от 14 /100 при смесено каране ( всеки ден около 30 км извънградско и 20 градско ) не е ли малко висок за тази кола ? Няколко пъти го засичам и е все такъв. Освен това има едно '' играене '' на оборотите когато се движи по инерция без газ. Ако чукна спирачката леко , или ако сложа на N се стабилизират. Някой тук беше писал за подобно нещо при ръчни скорости, ама доколкото си спомням нямаше развитие.
                  И третото нещо, което забелязах е, че като натисна педала до дупка , над 3000 - 3500 оборота почва да придърпва , все едно не 'и стига горивото ( това в движение, не на празен ход).
                  Ходих на диагностика - единственото което видяха е , че сигнала от дебитомера се губи понякога ( ама не рядко - за 4-5 километра със закачен комп се случи няколко пъти) , тогава показва 0 кг/сек и записва грешка , ако не се лъжа Voltage too high. Предполагам, че това е проблем някъде в кабелите от дебитомера до компютъра, нали ? В червения куплунг уж нямаше масло като го гледах преди време.
                  Може ли да е общ проблем свързан и с високия разход, и с нестабилните обороти, и с това на високите обороти ?
                  Какво да погледна ?
                  ПП Сменил съм филтрите, почистих и МАП сензора, МАФ-а го свалих и му пръснах малко контактен спрей, ама без ефект.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                    Разходът на нашите два ЛР Тд5 средно е 10 л/100 км. Само на дълъг път е до 9/100. Дали има проблем в дебитомера най-лесно ще провериш, като го смениш временно с някой колега. Но мисля, че при дефект в него, колата става само по-мудна при ускорение. Не съм ти следил всички постинги - сменял ли си навреме въздушния филтър?
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #40
                      От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                      Навреме ? Първото нещо , което смених като го взех преди 4-5 месеца. Ако питаш за преди това - не знам, но по всичко личи ,че е поддържан прилично.
                      А относно дебитомера -проблема сякаш е по кабелите.
                      Мисля да го откача да видя какво ще стане.
                      Последно редактирано от ивайло; 21-12-13, 20:58. Причина: КО

                      Коментар


                      • #41
                        От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                        Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                        - разход от 14 /100 при смесено каране ( всеки ден около 30 км извънградско и 20 градско ) не е ли малко висок
                        Според мен е много, дори за автомат. Моя дълго време се клаташе около 10,5 -11,5, ама след широките гуми и чипа е твърдо между 12 и 13. Пробвай да откачиш дебитомера. После пробвай да откачиш и датчика за атмосферното налягане (на кутията на филтъра).

                        Voltage too high ще рече, че съгналът излиза от обхват, а не че се губи - т.е. ако всичко друго ти е стандартно, дебитомера отчита повече от реалното - оттам компа пуска сигнал за повече гориво и те ти го високия разход.

                        Клатещите се обороти ги имам и аз, като и при мен се оправят със спирачка. Още не мога да разбера от какво се получават и какво общо има спирачката, че ги тушира.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                          Първоначално публикуван от stargazer;2374761[COLOR=#000000
                          [/COLOR]
                          Клатещите се обороти ги имам и аз, като и при мен се оправят със спирачка.
                          Освен спирачката ги оправя и превключване на N, т.е. когато промениш нещо в системата. Ама в тях няма да се задълбавам сега.

                          Току-що обаче се връщам от гаража - махнах ЕГР-а, и ей-така, между другото открих , че едно вакуумно маркуче от филтърната кутия под МАР (май ) сензора е откачено.
                          Погледнах и в червения куплунг за всеки случай , и о чудо - масло, ама доста. Откъде ли се е взело ?
                          Почистих го колкото можах, натиках вакуума , обаче ефект няма. Без дебитомер ще го пробвам утре, че вече пих две бири.
                          Кабелите за инжекторите от Падок дали са добри ?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                            И само да спомена, че като четох как се маха ЕГР по английските форуми никъде не видях да споменават че има и охладител с антифриз. Може би е на само по-късните версии. Докато се чудя как да го заобиколя се счупи пластмасовата тръбичка от ЕГР-кулера към разш. казанче и това реши въпроса - оставих кулера на мястото му ( и без това долната гайка на закрепващата планка е трудно достъпна ) и само затапих изходящия маркуч.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                              Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                              И само да спомена, че като четох как се маха ЕГР по английските форуми никъде не видях да споменават че има и охладител с антифриз. Може би е на само по-късните версии. Докато се чудя как да го заобиколя се счупи пластмасовата тръбичка от ЕГР-кулера към разш. казанче и това реши въпроса - оставих кулера на мястото му ( и без това долната гайка на закрепващата планка е трудно достъпна ) и само затапих изходящия маркуч.
                              Това за първи път го чувам. Да не си шунтирал охладителя на обратната нафта?
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5

                                Не бе , отива в компенсационното казанче :
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled.JPG
Прегледи:1
Размер:124.6 КБ
ID:5547414

                                26 - hose engine to egr cooler
                                27 - hose cooler to reservoir
                                И аз не бях чувал , затова го споменавам.
                                Нещо обърках картинките, едната е излишна.
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от ивайло; 23-12-13, 15:39.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X