От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
За CDL-a : ....няма..май. Отгоре до кардана е гладко .
Мамка му и стикер, как ме подлъга. Ама няма да оставя тази работа така аз - имам в гаража половин кола от старите Дискота, все ще изровя половин раздатка.
От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
Никога не съм се докосвал до джип на производителя Ланд Ровър,но ми е интересно що е това:CDL .Моля,някой да сподели с две думи?
Иначе Честито и от мене!
Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
Никога не съм се докосвал до джип на производителя Ланд Ровър,но ми е интересно що е това:CDL .Моля,някой да сподели с две думи?
Иначе Честито и от мене!
CDL - Central differential lock. Блокаж на централния диференциал!
От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
Taм нищо не пише за веригата, а по английските форуми четох, че не се сменяла, била едва ли не '' lifetime '' детайл. Ама там ставаше дума за коли ДО около 200к мили...
От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
Мойта я проверявах наскоро и няма никакви симптоми... на почти 290000 км. Както казват по южноафриканските форуми - тд5 си има достатъчно други "магарии", за да си търсиш допълнителни там, където ги няма. Единствения съмнителен елемент свързан с веригата е маслената помпа и по-точно болта на зъбното и колело, но това важи предимно за по-старите екземпляри (1999-2000).
Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
Благодаря ви за пожеланията !
А сега я дайте малко акъл за монтажа на лебедката, че аз вече разхвърлях предницата :
1. Има една U-образна тръба, като напречник на рамата - махате ли я ( и тавата за лебедката да изпълнява и нейната роля ) или да сложа тавата върху нея и да захвана и там , за тази тръба ?
2. Алуминиевите бушони на върха на рамата заменяте ли ги с железни парчета или си остават ? Ако остават , тавата хваща ли се за тях или само за желязната част ? Има една тава на Терафирма TF078 , съдейки по снимката двете странични планки се хващат на съществуващите дупки на края на желязната част, а тавата за тях. Това дали е достатъчно здраво - на снимките не изглеждат много дебели тези страничните.
3. На старото Диско бях направил тава от 5 мм желязо, сега като я гледам се чудя дали новата да не е от по-тънко. Старата не мога да ползвам директно, трябва да се реже отзад - Д2 има едни коси ъгълчета между рамара и напречната греда, Д1 май ги нямаше и тавата ми е правоъгълна.
И последно - тавата ИДЕАЛНО РАВНА ли трябва да е ? Че моята старата ( ако реша да я ползвам ) има едно усукване около милиметър - в средата е по-висока , предполагам че се е усукала като и заварявах парче шина отдолу по дължина за усилване, ама изкара на старото Диско така.
От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
Ето няколко снимки при монтажа на моята лебедка. При мен е цяла нова броня, не е само тава, но ако можеш да ползваш някаква идея. Бушоните са премахнати и е хваната директно за рамата. Иначе търси в google на изображения - "discovery 2 discreet winch mount" и ще излязат доста варианти.
От: Айде пак в отбора с Land Rover Discovery 2 Td5
Аз открих ето такова : http://www.bearmach.com/downloads/Te...F/BA%20176.pdf
или такова :
решения , и изглеждат достатъчно прости и лесни, въпросът е дали са достатъчно здрави...
Колко дебело желязо да ползвам за горните модели - 5 мм ?
Колко дебело желязо да ползвам за горните модели - 5 мм ?
Моята броня като цяло е от 5 мм, вкл. и плочата, но готовите такива брони целите са от 3 мм. Ти си реши, да кажем, че само плоча е редно да е по-дебела, все пак не е монолитна като броня, но 5 мм според мен е ок.
Коментар