Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Остава да кажете какъв аванс процесор може да командва едис-а, за мега не мога и да си помисля. Но с радост бих бил шута на оригиналното ЕКУ.
    Казахме - Megajolt управлява само запалването, Megasquirt управлява запалване + гориво, Коцетом както е писал, използва БГ еквивалент на Megajolt (поне аз така го разбирам).

    Коментар


    • #17
      От: V8 - модерно еллектронно запалване EDIS - Megajolt

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      Мега /Бг-производство/-500лв.
      Това е новост за мен.

      Коментар


      • #18
        От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

        Я да се абонирам, че тук си е интересно.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #19
          От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

          Има Меги ... на цени около 400-450 лева .... български.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #20
            От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

            Моите "Меги" управляват гориво и запалване. Имам Газ-69 с двигател V6 COSWORTH който се монтира в Скорпио само с автоматична кутия . В началото го управляваше оригиналната електроника която търсеше кутии-мутии,климатици ,дебитомери, ел.стъкла всичко дето можеше да се търси и като не го намереше правеше магарии.
            Всички проблеми се решиха с монтажа на "малката кутийка". Сега Диското което отскоро се радва на 4.6 литров мотор също получи Мега и върви като бяс.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • #21
              От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              Сега Диското което отскоро се радва на 4.6 литров мотор също получи Мега и върви като бяс.
              Едно кръгче ще дадеш ли?
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Едно кръгче ще дадеш ли?
                Ти си абониран.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #23
                  От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                  Здрасти!
                  Като човек минал ПО ПЪТЯ погледни и си дай мнението за това: Nodiz pro 3D ignition....-излиза в google.
                  След това можем да го обсъдим при Руси...

                  Съобщение от модератор:
                  Моля, напишете си в профила от къде сте.
                  ...ЦЪК
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-01-13, 18:03.

                  Коментар


                  • #24
                    От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                    Във какво точно се състоят проблемите в делкото?При мен не се забелязват някакви проблеми,но и аз не съм някакъв специалист.Пали,върви докато не спре не мога да установя проблем.

                    Коментар


                    • #25
                      От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                      Не става дума за конкретен проблем,а по-скоро за иновативно решение,доколкото разбирам...
                      По-равномерна работа на двигателя,особено във високите обороти,известна икономия на гориво,което ми е интересно,защото нямам намерение да минавам на АГУ...

                      Коментар


                      • #26
                        От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                        Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                        Във какво точно се състоят проблемите в делкото?При мен не се забелязват някакви проблеми,но и аз не съм някакъв специалист.Пали,върви докато не спре не мога да установя проблем.
                        Не е задължително да има проблем.

                        Принципно системата е калпава и неефективна от модерна гледна точка. Имаш една бобина, която трябва да осигури енергия за осем цилиндъра при 5000 оборота. Делко, което подлежи на механично износване и разбиване на втулките. Пружини на центробежния аванс, които омекват. Вакуумна мембрана, която на тази възраст рядко работи. Конденз в палец/капачка. За да осигури оптимално палене в различни работни точки на двигателя делкото се настройва с комбинации от пружини при какви обороти какъв аванс да дава. Сложен и трудоемък процес. Вакуумния аванс не може да се настройва на фабричното делко. Като добавим и любимата ни газ и на практика пъзела няма решение.

                        Въпреки това не бих подменил системата, ако работи. Ако прави проблем, според мен е по-изгодно да се подмени изцяло, вместо да и се прави изкуствено дишане. Аванс на компютър се настройва несравнимо по-лесно, отколкото с пружинки.

                        Коментар


                        • #27
                          От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                          Първоначално публикуван от mondo Преглед на мнение
                          Здрасти!
                          Като човек минал ПО ПЪТЯ погледни и си дай мнението за това: Nodiz pro 3D ignition....-излиза в google.
                          След това можем да го обсъдим при Руси...

                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте.
                          ...ЦЪК
                          На първо четене изглежда добре, при този вариант драйверите на бобините са интегрирани в компютъра и има твърд прекъсвач. За ад се сравнят цените трябва да се сметне цената на целия сет.

                          Коментар


                          • #28
                            От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                            Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                            Във какво точно се състоят проблемите в делкото?При мен не се забелязват някакви проблеми,но и аз не съм някакъв специалист.Пали,върви докато не спре не мога да установя проблем.
                            И не на последно място е още едно съпротивление за тока и намалява силата на искрата.А има и палец който често дава пробив към оста на делкото....Не случаино вече не се монтира на бензиновите двигатели.
                            Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                            Коментар


                            • #29
                              От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                              Остави цените,моля те само да прецениш ефективността и това..."Edis no need",което очевидно не касае само бобините...

                              Коментар


                              • #30
                                От: V8 - модерно електронно запалване EDIS - Megajolt

                                Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                                На първо четене изглежда добре, при този вариант драйверите на бобините са интегрирани в компютъра и има твърд прекъсвач. За ад се сравнят цените трябва да се сметне цената на целия сет.
                                Доста добро е.Аз го разгледах по-сериозно.АКо пуснат тая апликация за андроид безплатно и си имаш мониторинг ,без да мъкнеш лаптоп си е голяма екстра.Цената да се гледа само за ЕКУто.Аз бих смъкнал шайбата и на фрезичка да издялкам зъбите.За датчик всеки един индуктивен ще свърши работа ...най-популярни са от Рено по моргите,макар че и Опел имат.Бобини с комутатор или без вграден такъв.Тук е голяма дилема.Адски често дефектират двойните и четворните.Не знам какво да препоръчам като марка.То по принцип каквото има на моргата в момента ,но после трябва дас е вземат и кабели със съответните лули към тях.Най добре в магазина да се видят най-евтините нови модули,от какво са няма значение.Бе шантава работа ,ама като сте качили на хорото ще си го играете....
                                Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                                Disco 1 бекъп
                                Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X