Здравейте от скоро нещо ми се разчука двигатела
,карах с около 135-140 (бързах) и чух ,че си промени звука,темрературата беше в нармата .Спрях и с отварянето на вратата чух отчетливо ритмично почукване,натиснах съеденитела никаква промяна,подадох газ чукането зачестява с покачването на оборотите,погледнах ауспуха -не пуши (бяло,черно,сиво)отворих капака- маркучите нармално меки,дърпам щеката маслото( 5/40 синтетика на 10000 него бута) черно не е пресечено,отвивам капачката,а от там духа и пуши
сякаш ауспуха е забит в картера затворих капака и продължих.Малко по-тромав на ниски,но като надуе турбото нещата се оправят с изключение на чукането.В купето звукът е като на шевна машина,като че ли по утихва на 3000 оборота на пета с 125км/ч и така 300-350 км без никаква промяна в чукането.Като се прибрах на сутринта на студен двигател проверих клапаните нормално 0,20,изключвах дюза след дюза оборотите падат енакво при всяка,чукането не се променя,компресията на 1,2,3 - 28 бара на 4-15 бара ,но не тресе много.На видеото двигателя го стартирах студен,обърнете внимание не се чува чукане до 25 секунда,а след нея се чува много ясно,пуши от капачката и на студен двигател.
Аз залагам на духната гарнитура,а вие?


Аз залагам на духната гарнитура,а вие?
Коментар