Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

    Здравейте от скоро нещо ми се разчука двигатела,карах с около 135-140 (бързах) и чух ,че си промени звука,темрературата беше в нармата .Спрях и с отварянето на вратата чух отчетливо ритмично почукване,натиснах съеденитела никаква промяна,подадох газ чукането зачестява с покачването на оборотите,погледнах ауспуха -не пуши (бяло,черно,сиво)отворих капака- маркучите нармално меки,дърпам щеката маслото( 5/40 синтетика на 10000 него бута) черно не е пресечено,отвивам капачката,а от там духа и пуши сякаш ауспуха е забит в картера затворих капака и продължих.Малко по-тромав на ниски,но като надуе турбото нещата се оправят с изключение на чукането.В купето звукът е като на шевна машина,като че ли по утихва на 3000 оборота на пета с 125км/ч и така 300-350 км без никаква промяна в чукането.Като се прибрах на сутринта на студен двигател проверих клапаните нормално 0,20,изключвах дюза след дюза оборотите падат енакво при всяка,чукането не се променя,компресията на 1,2,3 - 28 бара на 4-15 бара ,но не тресе много.На видеото двигателя го стартирах студен,обърнете внимание не се чува чукане до 25 секунда,а след нея се чува много ясно,пуши от капачката и на студен двигател.
    Аз залагам на духната гарнитура,а вие?
    Трагичното не е смъртта, а животът, който
    хората живеят или не изживяват до смъртта си.
    Чарлз Буковски

  • #2
    От: ДИСКО1 300TDI-дайте диагноза

    Чукането с духнала гарнитура не може да се обясни. Компресия 15 на 4 цил. също. По скоро е в групата бутало - цилиндър и коляно - мотовилков механизъм.

    Коментар


    • #3
      От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

      По-ниската компресия и духането дали не са поради прецакан сегмент.
      0888 364 731

      Коментар


      • #4
        От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

        A дали не е някой клапан?
        M.P.

        Коментар


        • #5
          От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

          Първоначално публикуван от stelio Преглед на мнение
          Аз залагам на духната гарнитура,а вие?
          И от къв зор ще чука?Чува се като на биела.По-добре го отвори да не е повлякъл лагер,поне можеш да спасиш нещо!

          Коментар


          • #6
            От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

            И според мен чукането е от биелен лагер, а духането през капачката от сегменти на четвърти цилиндър (15 бара!).

            Коментар


            • #7
              От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

              Не мисля това да е гарнитура,залагам на бутало и биелен лагер

              Коментар


              • #8
                От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

                Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                A дали не е някой клапан?
                По принцип има някаква вероятност, но си има процедура как се изключва ГРМ и който е мерил компресията трябва да я е изпълнил.

                Коментар


                • #9
                  От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

                  Жалко аз не познах,а толкова ми се искаше да е гарнитура.Днес след работа махнах главата,четвърти е счупил сегминт и цилиндъра е ужасно надран , буталото има голям луфт спрямо цилиндъра и почукването вероятно е от тава.Чудя се как така не гореше масло.Снимки утре.
                  Трагичното не е смъртта, а животът, който
                  хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                  Чарлз Буковски

                  Коментар


                  • #10
                    От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

                    Освободи ми се малко време да извадя и розглобя двигателя.Мислех че има счупен сегмент ,защото напипвах по ръба на буталото нещо остро ,но като извадих буталото се оказа ,че сегментите са здрави .Според мен буталото/цилиндъра са останали за някъкъв период от време без мазане и са прегрели и задрали.Това е буталото.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4820.jpg
Прегледи:1
Размер:95.5 КБ
ID:5388787

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4823.jpg
Прегледи:1
Размер:88.3 КБ
ID:5388801

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4824.jpg
Прегледи:1
Размер:61.2 КБ
ID:5388802

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4828.jpg
Прегледи:1
Размер:95.6 КБ
ID:5388803

                    Това е цилиндъра.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4839.jpg
Прегледи:1
Размер:105.7 КБ
ID:5388805

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4839.jpg
Прегледи:1
Размер:105.7 КБ
ID:5388805

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4840.jpg
Прегледи:1
Размер:111.8 КБ
ID:5388806

                    Това е виновника.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4830.jpg
Прегледи:1
Размер:45.0 КБ
ID:5388807

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4831.jpg
Прегледи:1
Размер:44.2 КБ
ID:5388808

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4837.jpg
Прегледи:1
Размер:46.4 КБ
ID:5388809

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4835.jpg
Прегледи:1
Размер:39.1 КБ
ID:5388810

                    Това нещо(джет,разпръсквач) пръска масло под налягане от долната страна на цилиндъра/буталото,при което смазва цилиндъра и охлажда буталото.Мослото идва под налягане по магистрала минава през кухия болт в който има клапан ,представляващ съчма и прожина.Маслото подналягане натиска съчмата ,тя от своя страна свива прожината и пропуска маслото да премине през тръбичката ,която насочва струята масло на горе към буталото,това при работещ двигател ,при загасен клапана затваря и не позволява на маслото да изтече от магистралата.В моя случай имаше буклуче при съчмата и я държеше постоянно отворена,което не е голям проблем ,но намалява дебита на маслото,а вероятно е запушвало клапана от време на време и от това няма мазане и охлаждане.МАМКА МУ.....
                    Трагичното не е смъртта, а животът, който
                    хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                    Чарлз Буковски

                    Коментар


                    • #11
                      От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

                      До като дойдат поръчаните части,смених четки и лагери на стартера и генератора.Оказа се ,че и подкачващата ми помпа не подкачва и я отворих,калапанчетата бяха се втърдили и деформирали и не затваряха.Изрязах си нови от силиконова лента, поръчах да ми изрежат и два фланеца за да мога да я затворя.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4854.jpg
Прегледи:1
Размер:89.1 КБ
ID:5390865

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4858.jpg
Прегледи:1
Размер:89.7 КБ
ID:5390866

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4861.jpg
Прегледи:1
Размер:98.2 КБ
ID:5390868


                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4847.jpg
Прегледи:1
Размер:69.3 КБ
ID:5390869

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4848.jpg
Прегледи:1
Размер:79.1 КБ
ID:5390870

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4849.jpg
Прегледи:1
Размер:79.3 КБ
ID:5390864

                      Сега работи добре,ще видим колко време.
                      Прикачени файлове
                      Трагичното не е смъртта, а животът, който
                      хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                      Чарлз Буковски

                      Коментар


                      • #12
                        От: Land Rover Discovery 300 Tdi - дайте диагноза

                        Не стига че толкова професионално се отнасяш към МпС - то а и снимките са на ниво . Пожелавам много безаварийни след ремонта . Ще следя темата ти с интерес . Не бързай много може заедно да ходим на .......... Нали знаеш кога се прибирам .
                        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X